Szerző Téma: Mitsubishi  (Megtekintve 187315 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mitsubishi
« Válasz #15 Dátum: 2005.03.04 12:53:02 »
Azt elfelejtettem írni, hogy nemcsak az árlista józanított ki, hanem a csomagtér mérete is...
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Mitsubishi
« Válasz #16 Dátum: 2005.03.04 13:00:26 »
Idézetet írta: "music"
Ma láttam egy új Coltot, egészen gondolkodóba ejtett. Aztán megnéztem az árlistát. Annyi pénzért már inkább egy használt Avensist vennék...

Nagyon jól néz ki 1ébként, csak, mintha a csomagtartó tényleg, de ez kategória átlag. Az a baj, ha csomagtartót akarsz, akkor az alsó kategóriás kocsikat el kell felejteni, csak az alsó-közép marad, vagy a közép.
Ennek megfelelően a maximális csomagtartó mérete általában: 300, 400, 600
A minimális: 150, 250, 400
Laco 73 :D

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Mitsubishi
« Válasz #17 Dátum: 2005.03.04 13:04:16 »
Idézetet írta: "music"
Azt elfelejtettem írni, hogy nemcsak az árlista józanított ki, hanem a csomagtér mérete is...
Na ja.....  :?  ezt én sem nagyon reklámozom a kis ufo-ba. Mikor kinyitom az 5. ajtót és a csomagtér harmada egy 35 literes mélynyomó, akkor gyakran mosolyodnak el a látottaktól. Persze valamit valamiért.  :?  :wink:
Üdv: Kishaver 74

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Mitsubishi
« Válasz #18 Dátum: 2005.03.04 18:32:50 »
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "music"
Ma láttam egy új Coltot, egészen gondolkodóba ejtett. Aztán megnéztem az árlistát. Annyi pénzért már inkább egy használt Avensist vennék...
Ehhez csak annyit fűzök, hogy egy használt 3-4 éves D4D Ave 2,5 milliótól indult, amikor néztem. Persze van olcsóbb is, de behozott, meg agyon gyepált autók. Aztán én inkább mégis egy D4D Yaris mellett döntöttem, ami 3,3 M volt.  :shock:  Nehéz döntés volt, de most már tuti, hogy jobban jártam. Vettem volna egy 100-250e km-t futott valamit 3-4 évesen, amit 8-9 évesen muszály lett volna eladni 220-370e km-el. Ha a Yarist adom el 6-7 évesen (150-220e km-el), akkor sokkal jobban járok. Szóval ha reálisan gondolkodunk és nem vagyunk nagy pénzűek, akkor előny az új kisautóknál (a használt naggyal szembe)!!! Szerintem.

Míg az Ave már a motor futásteljesítményének 70-80%-nál jár, addig a Yaris csak a 40-50%-nál.


Én is pont így gondolkodtam, mikor vettem a Corollát, veszek használtan 2,5-3m volt amiket néztem, ebből max 2m a kp, többi hitel, és van egy garból kifutott, 1-2-300 e futott gépem. Most van egy újonan vett gépem, amire a törlesztés alig több, mint a használtra ahol fele anyi a hitel,  viszont duplája a kamat! ráadásul garis, én meg az eddigi 20 hónap alatt belenyomtam 60e km-t, és bizony voltam vele garis szervízen, két jelentősebb hibával, amiből a második - a kuplugncsere - egy finomabb lábú vezetőnél nem jött volna elő, nálam is 50e környékén lett durva, addig néha volt, aztán elmúlt, és szervízben sosem produkálta.

Szóval használtan vagy 5-6 éves masinát, ha valaki keveset jár, mert azokat olcsóbban megkapja, és a hétvégi autóst még 5 évig kiszolgálja, vagy kompromisszumml újat, ha sokat megy az emberfia, mert számításaim szerint évi 35-40e futásteljesítmény fölött biza megéri!

Ja régebben én is a használt fullextrás nagyvasakat pártoltam, csak a javíttatásuk horror, ha sokat használja az ember!!!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mitsubishi
« Válasz #19 Dátum: 2005.03.04 20:01:58 »
Hát én is így gondolkodom, csak mivel keveset használjuk, 5 év körüli használt lett belőle. Meg nem szeretek tartozni, különösen bankoknak nem.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mitsubishi
« Válasz #20 Dátum: 2005.03.21 19:38:25 »
Nincs valakinek Carisma tapasztalata, netán ismerőse, akinek van?
music     

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
Mitsubishi
« Válasz #21 Dátum: 2005.05.18 23:55:22 »
Ma voltam nézni 1994. Mitsubishi galant 2.5 V6 összkerékhajtás, összekerék kormányzás,  digitklima, 270LE (!!!), full magnum tuning, dupla rendszer alatta, motorba belepiszkálva chip (amibe még vákuumcsö is ment :o ) Megnumos muszerfal 270-ig orazva.
Szivem megdobbant. Csak szegenyke mar menthetetlen volt annyira le volt rombolva, de milyet mehetett az fénykorában...
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Misubishi L200 (kalap ürülék)
« Válasz #22 Dátum: 2005.06.08 09:00:12 »
Gondoltam megosztom veletek hogy mi hogy jártunk/járunk az L200-al :(
4 céges L200 van a cégnél ahol dolgozgatok, az egyiket a 4 közül rendszeresen hajtotam, most áll ezért nem hajtom. Mind a 4 L200-as 2002 ben készült 2,5 td 4wd gls ac de ez nem is olyan lényeges.
Eddigi hibák:
1. mitsun amit én is hajtok gyakran:
22,5-as szervizen szóltam a mitsuszervizben, hogy nézzék már meg a hátsó difit, mer kattog, kiderült hogy az első 22,5-at kenés nélkül futotta meg:) (jó is az neki :)
50ezer kmtől folyamatosan kivillanó motorhibajelző lámpa, melyet nem tudnak orvosolni a márkaszervízben :)
Futómű rögzítő csavarok kilazultak (megnyultak) ezért az autó támolyog az úton
150ezer kmnél kuplungszerkezet csere,
155ezer kmnél kuplung tárcsa csere és szerkezet javitás
160 ezer kmnél az autó végsebessége 90-100 km/h-ra csökkent iszonyat csörömpölő hanggal, márkaszervíz azt mondta hogy a turbó halt meg... turbós szakember szerint a turbó jó, aztán kiderült hogy a turbó nyomásvezérlő mágnesszelepei rosszak :) ezért hát vezérlő rendszerről vákuumcső lehuz és igy csak max fordulaton van turbónyomás, mert amúgy már 1000-es fordulatnál 1bar-t 2000es fordulatnál meg már 2 bar felett tölt és a motor ellen dolgozna a turbó, mely csörömpöl az erölködéstől :( na mind1 igy megint 150-160 lett az autó végsebessége, viszont alacsony fordulaton (4000-ig) az autó iszonyat füstöl, mint 1 gyárkémény. Adagolós komplett adagolófelújítással próbálta meg orvosolni az hibát, 130eFt a semmiért...
170e km-nél vittem volna a micsut, hogy mechanikus turbónyomásvezérlőt rátetessem, na de egyszercsak hallottam egy kis csattanást, s a motor hangja megváltozott. motor leállít és motorháztető felnyit. Mindenüt olaj volt a mocin elősször olajcsőre gondoltam, de aztán megnéztük alaposabban a blokk elejéből ömlött az olaj (3 liter elfojt a 6-ból kb 15mp alatt) motor szétszed: és kiderült, hogy a motor két balansztengelyéből a felső eltörődött, az olajzófuratnál. a balansszíj fogaskereke lehullott, s behullott a vezérműszíjhoz (még jó hoyg nem vágta el.) amúgy a vezérmű és balansszíjjak ép két héttel a malőr előtt voltak lecserélve, s lehet azokat is ujra cserélni. balansztengely kb 70eFt lesz. Amugy a mitsuszervíz is mondta, hogy gyakra előfordul ez és a szerelőm is megerősítette mindezt, nálla már legalább 10 ilyen problémájú micsuval jártak közülük 3nak kiütotte a balansztengely a blokk oldalát. Szóval öröm a köbön. Ja és most van az autóban 17050 km és 3év 4 hónapos.:)

Másik micsun:
60ezer km-től nehezen volt kapcsolható a 2-3as fokozat, a mitsubishiszervíz kicserélte az olajat és nem foglalkozott vele, a hiba rövid időre elmúlt, majd amikor ujra előfordult, megint igy jártak el. majd mikor elérte a 110 ekm-et akkor a váltó nem vette be se a 2-est se a 3ast és a 4es is kezdet döglődni. Váltócsere 1,6mhuf :) természetesen garancia mivel a 100ekm-en tul volt nem garanciába történt a javítás, ugyanezen a micsun többszörös hengerfej repedés, természetesen ezen is motorlámpa gyakran kigyullad (állítólag adagoló hiba, de ez az összes micsun előfordul)

harmadik micsun az adagoló hiba (felgyullad a motorlámpa) nagyon nem bir menni, gyengén húz és a végsebessége se az igazi, 80 ezer km-nél garanciába cserélték a lengéscsillapítókat rajta, mert megadták magukat.

4. micsun meg az absfolyamatosan haláltusályán van, 3 hétig nem megy egy  hétig meg hol müködök hol nem az abs, a terepváltó gyakran nem áll a helyzet magaslatán (sokszor napokig nem oldja az  összkerékhajtást széjjel, ha egyszer beteszi az ember) természetesen.

Szóval ilyenek a jó mitsubishik,
Ezek a gépek előtt Toyota Hiluxok voltak, 2,4 szívódizel és ugyanilyen bánásmódban részesültek mint a mitsuk, s 400++ ezer km-et elmentek komolyabb hiba nélkül (a kötelező alkatrész cseréken kivül semmi érdemleges hiba nem fordult velük elő :)  )
Szóval nyugodt szivvel biztatok mindenki (főleg a mazohistákat) hogy vegyen mitsubishi-t ha szeretné autószerelőjét jobban megismerni, van felesleges pénze ideje és türelme. Na akik az alábbi kritériumoknak megfelelőnek érzik magukat azok futólépésben mennyenek és vegyenek mitsubishit :)
Amugy én nem mondom hogy rossz autó, csak nem volt vele jó tapasztalatom. :(
Szép napot.

 :oops:

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
Mitsubishi
« Válasz #23 Dátum: 2005.06.08 09:46:12 »
Azt hiszem kellemetlen tapasztalatokat nyujtott akkor az L200-s neked, nem gondoltam volna, hogy 4böl 4nek van valami baja.
Nekem lancerom volt, de az széthajthatlan volt.. Ki volt az összes lengéscsillapito, szilentekek, gömbfejek, kuplungtárcsa és társai, motor-, váltótartó bak, egyedül ami jo volt az a motor. Nem lehet megölni se azokat a motorokat (1.6i). És így is adtam el az autot, biztos költött rá aki megvette, de mentségemre szóljon, hogy áron alul adtam  :roll:
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Mitsubishi
« Válasz #24 Dátum: 2005.06.08 10:34:37 »
Nekem is furcsa amit írsz, mert 4 éve volt egy micum (lancer), ami akkor volt 12 éves. 260 e km-t mutatott az óra, de a szerelők 4-500 e km-t saccoltak a motorba, mert a hengerterekben 13-16 bar volt a nyomás (a 23-24 helyett). Ja szívó diesel 1,8 D. A motor ezzel a kopással is beindult. Na jó nem pöccre, de nagyon buzizni se kellett. Télen is indult, persze itt kicsit már bajosabban. Nem evett sokat, viszont alig ment, de ment. 100-ra mondjuk 25-30 mp alatt ment fel és végre 140-150 körül lihegett volna, ha próbálgattam volna, de csak 120-al jártam.

Szóval lehet, hogy most sok a gond, de hogy tudtak motort gyártani az biztos.

Meggyűrűzve, fúrva adtam el annyiért amennyiért vettem, csak két évig használtam és kapott tőlem vagy 50e km-t még. Órát én nem tekergettem, 260 e km-el ment el. Ja mikor vettem ,akkor még kapott tőlem szép új polasztókat..... :wink:  egyébként soha semmit nem költöttem rá csak a kötelezőket (olaj és szűrűk)
Üdv: Kishaver 74

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
Mitsubishi
« Válasz #25 Dátum: 2005.06.08 11:30:15 »
Idézetet írta: "kishaver"
Nekem is furcsa amit írsz, mert 4 éve volt egy micum (lancer), ami akkor volt 12 éves. 260 e km-t mutatott az óra, de a szerelők 4-500 e km-t saccoltak a motorba, mert a hengerterekben 13-16 bar volt a nyomás (a 23-24 helyett). Ja szívó diesel 1,8 D. A motor ezzel a kopással is beindult. Na jó nem pöccre, de nagyon buzizni se kellett. Télen is indult, persze itt kicsit már bajosabban. Nem evett sokat, viszont alig ment, de ment. 100-ra mondjuk 25-30 mp alatt ment fel és végre 140-150 körül lihegett volna, ha próbálgattam volna, de csak 120-al jártam.

Szóval lehet, hogy most sok a gond, de hogy tudtak motort gyártani az biztos.

Meggyűrűzve, fúrva adtam el annyiért amennyiért vettem, csak két évig használtam és kapott tőlem vagy 50e km-t még. Órát én nem tekergettem, 260 e km-el ment el. Ja mikor vettem ,akkor még kapott tőlem szép új polasztókat..... :wink:  egyébként soha semmit nem költöttem rá csak a kötelezőket (olaj és szűrűk)


Olyan mint a wartburg, tankoljál és menjél....
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #26 Dátum: 2005.06.08 13:10:02 »
Idézetet írta: "Kpeki"


Olyan mint a wartburg, tankoljál és menjél....


Állítólag vagy 6-7 éve nem tud rendes autót csinálni a mitsu, főleg L200-as kapcsolatom van régebről is vele és azok is bajosak nagyon (anno biztunk benne hogy a 2002-es modelfrissités megoldja ezeket a nyügöket bajokat...) a fogyasztása meg...
ha óvatosan mécc és télleg finoman akár 9-10 ből eljár, ha normálisan mész akkor 15, ha vereted akkor 20 fölé is mehet a fogyasztás a jó drága gázolajból :(

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
Mitsubishi
« Válasz #27 Dátum: 2005.06.08 13:21:19 »
Idézetet írta: "taby"
Idézetet írta: "Kpeki"


Olyan mint a wartburg, tankoljál és menjél....


Állítólag vagy 6-7 éve nem tud rendes autót csinálni a mitsu, főleg L200-as kapcsolatom van régebről is vele és azok is bajosak nagyon (anno biztunk benne hogy a 2002-es modelfrissités megoldja ezeket a nyügöket bajokat...) a fogyasztása meg...
ha óvatosan mécc és télleg finoman akár 9-10 ből eljár, ha normálisan mész akkor 15, ha vereted akkor 20 fölé is mehet a fogyasztás a jó drága gázolajból :(


Azta ***a. S500 nem eszik ennyit :D
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Mitsubishi
« Válasz #28 Dátum: 2005.06.08 13:25:07 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "taby"
Idézetet írta: "Kpeki"


Olyan mint a wartburg, tankoljál és menjél....


Állítólag vagy 6-7 éve nem tud rendes autót csinálni a mitsu, főleg L200-as kapcsolatom van régebről is vele és azok is bajosak nagyon (anno biztunk benne hogy a 2002-es modelfrissités megoldja ezeket a nyügöket bajokat...) a fogyasztása meg...
ha óvatosan mécc és télleg finoman akár 9-10 ből eljár, ha normálisan mész akkor 15, ha vereted akkor 20 fölé is mehet a fogyasztás a jó drága gázolajból :(


Azta ***a. S500 nem eszik ennyit :D


Monnyuk a carinával is meg tok etetni 20 litert, de az ultrabrutál módba meg rossz katalizátorral. :) azóta a katalizátor meggyógyult és a carina 15maxal eljár :) de 6,7re is ki tudom hozni :)

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Mitsubishi
« Válasz #29 Dátum: 2005.06.08 13:25:56 »
Japánból, lehet ezért szorultak ki a piacról a Micsuk? Ez szomorú :(
Laco 73 :D