Szerző Téma: Mitsubishi  (Megtekintve 188065 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re: Mitsubishi
« Válasz #135 Dátum: 2008.11.17 11:58:09 »
Kíváncsi leszek, hogy mi a baja, illetve, hogy mennyire gyakori?
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mitsubishi
« Válasz #136 Dátum: 2008.11.17 12:08:40 »
Lehet, hogy megtaláltam. A JB3 egy váltó, amit a Renault 5, 9, 11, 19, 21, Clio, Laguna, Mégane típusaiba szereltek. Elég népszerűnek tűnik...
Aham, asszem ilyen volt a 400-as Volvokban is. Mondjuk, ott elég pontosan és jól működött. Rükverc dettó ugyanott, mint a Mitsuban: baloldalt fönt, és gyűrűt kell hozzá felhúzni.
Mi több, már a 300-asokban is, de ott elég szorulós volt.

A 300-asokban nem ez a váltó volt. Azok hátsókerekes, hosszanti orrmotoros kocsik voltak. Annyi stimmel, hogy az is Renault váltó volt, mint ahogy a motorok is azok voltak. A 400-asokban dettó, de azokba egy, a Renault 11-esben debütált motor-váltó egység került, elöl keresztben beépített elrendezésű, elsőkerék-hajtással.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mitsubishi
« Válasz #137 Dátum: 2008.11.17 12:09:21 »
Kíváncsi leszek, hogy mi a baja, illetve, hogy mennyire gyakori?
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Ez részben jó, részben rossz hír...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re: Mitsubishi
« Válasz #138 Dátum: 2008.11.17 12:22:31 »
Kíváncsi leszek, hogy mi a baja, illetve, hogy mennyire gyakori?
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Ez részben jó, részben rossz hír...
Azért jó, mert ritka hiba, azért rossz, mert ki tudja mi van mögötte és nincs benne tapasztalatuk?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mitsubishi
« Válasz #139 Dátum: 2008.11.17 12:23:55 »
Kíváncsi leszek, hogy mi a baja, illetve, hogy mennyire gyakori?
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Ez részben jó, részben rossz hír...
Azért jó, mert ritka hiba, azért rossz, mert ki tudja mi van mögötte és nincs benne tapasztalatuk?

Bingo  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re: Mitsubishi
« Válasz #140 Dátum: 2008.11.17 12:25:35 »
Bingo  ::)
A vak is azt mondta: No, majd meglátjuk!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Mitsubishi
« Válasz #141 Dátum: 2008.11.17 15:54:01 »
Szervízben van, Újpesten (nem márkaszervíz, kismaszek, aki csak Mitsubishikkel foglalkozik, bontója és alkatrészboltja is van). Délutánra visszaszólnak a kollégámnak telefonon.
Közben a Mitsubishi Klub Fórumán is feltettem a kérdést. Sajnos ők nem annyira aktívak mint mi.

Az index Mitsu fórumán keres ildikerék, vagy McElek16V  nevű nicket, nyomják az infót! Hivatkozhatsz rám is alár, mint ős Mitsusra... :wub:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Satriani

  • Vendég
Re: Mitsubishi
« Válasz #142 Dátum: 2008.11.17 17:35:23 »
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Rutinos. :D Gyöngyösi toyotás is olyan ártatlanul tudja mondani, hogy "neeem-neeeem, még neeeem láttam rossz MMT váltót".  :clap:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Mitsubishi
« Válasz #143 Dátum: 2008.11.17 19:27:44 »
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Rutinos. :D Gyöngyösi toyotás is olyan ártatlanul tudja mondani, hogy "neeem-neeeem, még neeeem láttam rossz MMT váltót".  :clap:

Ugyanmár minden a márka után érdeklődő tudja, hogy a Carisma ( és az összes francia eredetűvel szerelt) váltó 100E körül games over....  Most az lehet, hogy az egyik így romlott el a másik meg úgy...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re: Mitsubishi
« Válasz #144 Dátum: 2008.11.17 21:42:33 »
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Rutinos. :D Gyöngyösi toyotás is olyan ártatlanul tudja mondani, hogy "neeem-neeeem, még neeeem láttam rossz MMT váltót".  :clap:

Ugyanmár minden a márka után érdeklődő tudja, hogy a Carisma ( és az összes francia eredetűvel szerelt) váltó 100E körül games over....  Most az lehet, hogy az egyik így romlott el a másik meg úgy...
Itt van McElek16V válasza. Gyakorlatilag azt mondjátok, hogy akár kaputt is lehet ez a váltó?

leszilaci

  • Vendég
Re: Mitsubishi
« Válasz #145 Dátum: 2008.11.18 09:56:08 »
ezek után kukába az egésszel
az én autmban is kellett váltót cserélni(garanciában), mégsem dobtam ki :ph34r:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Mitsubishi
« Válasz #146 Dátum: 2008.11.18 10:06:22 »
Mer buta vagy!
 :yes: :whistling:

leszilaci

  • Vendég
Re: Mitsubishi
« Válasz #147 Dátum: 2008.11.18 10:07:51 »
Mer buta vagy!
 :yes: :whistling:
ja, pedig újra "francia" váltót tettek bele :yawn:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mitsubishi
« Válasz #148 Dátum: 2008.11.18 10:25:52 »
A gyakoriságra annyit, hogy nagy szemeket meresztett a műhely főnök, amikor mondtuk, hogy 1-esbe ragadt a váltó. Azt állítja, ilyenjük még nem volt.

Rutinos. :D Gyöngyösi toyotás is olyan ártatlanul tudja mondani, hogy "neeem-neeeem, még neeeem láttam rossz MMT váltót".  :clap:

Ugyanmár minden a márka után érdeklődő tudja, hogy a Carisma ( és az összes francia eredetűvel szerelt) váltó 100E körül games over....  Most az lehet, hogy az egyik így romlott el a másik meg úgy...
Itt van McElek16V válasza. Gyakorlatilag azt mondjátok, hogy akár kaputt is lehet ez a váltó?

Az mit jelent? Akármi is a baja, nyilván javítható.

Egyik barátoméknak Carismájuk van, abban 400 ezer km alatt kétszer kellett ezt a francia váltót javítani, de ott nem így jött elő a hiba, hanem az R vált mindkétszer fokozatosan egyre nehezebben kapcsolhatóvá. Mondjuk a 400 ezer/2 meghibásodás arányt nem nevezném annyira rossznak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9519
Re: Mitsubishi
« Válasz #149 Dátum: 2008.11.18 10:46:26 »
Itt van McElek16V válasza. Gyakorlatilag azt mondjátok, hogy akár kaputt is lehet ez a váltó?

Az mit jelent? Akármi is a baja, nyilván javítható.

Egyik barátoméknak Carismájuk van, abban 400 ezer km alatt kétszer kellett ezt a francia váltót javítani, de ott nem így jött elő a hiba, hanem az R vált mindkétszer fokozatosan egyre nehezebben kapcsolhatóvá. Mondjuk a 400 ezer/2 meghibásodás arányt nem nevezném annyira rossznak.
Kaputt - full-cserés...