Szerző Téma: Mitsubishi  (Megtekintve 187524 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mitsubishi
« Dátum: 2005.02.15 22:00:54 »
Indításnak mindjárt itt van: ez
music     

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Mitsubishi
« Válasz #1 Dátum: 2005.02.16 10:23:08 »
Nekünk volt egy liftback Lancer 1.3 GLi-nk, jó kis kocsi volt. Még a lapos kerekített előtti 'szögletes' változat ráncfelvarrott darabja.  :)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Satriani

  • Vendég
Mitsubishi
« Válasz #2 Dátum: 2005.02.16 20:24:22 »
Kedvesemnek Coltja van, gömbölyű seggű, 1,3-as, és imádja. Viszont mikor meglátta a Totalcaron és az újságban az új 3 ajtóst, azt mondta, olyat szeretne. Ezt a coupé-cabrio megoldást még nem látta  :wink:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Mitsubishi
« Válasz #3 Dátum: 2005.02.18 11:30:15 »
Akkor kicsit elterelem a szót az álmodozás kategória felé  :)  :
Lancer EVO VI GSR


2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #4 Dátum: 2005.02.18 15:41:28 »
Na a Mitsuból volt pár darab:  

1982-es Galant 2.0 benzin Turbo ECI.  (a Galant IV. kép)
 
Ment, mint a vadalma, gyakorlatilag a Starion motorja, felfüggesztése volt  a Galant kasztnijában... :-)
Igazi erőgép volt, full extrás kiszerelésben. Persze akkoriban, még minden manuálisan ment, az viszont igaz, hogy a hátsó üléstámla is  (fokozatmentesen!!) állítható volt.

Az első nyugati kocsink volt, becsben is tartottam, és büszke is voltam a savájci eredetű szerzeményre. (püspöklila mélynyomott plüss fotelek "turbo" felirattal, stb,stb.)

A Második egy málhásszamár volt: 1987-es Lancer kombi 1.8 szívódízel.

Ezt is imádtam, mivel akkoriban költözködtünk, így a gyári vonóhorogra ráakasztottam egy ikertengelyes futót, és gyia...
A rövid váltóáttételezésnek köszönhetően, robbantani is tudott, de ugyanemiatt nem volt az autópálya ördöge, max 150-ig ment, utána nem volt szívem hajtani.

A Harmadik, egy csíklámpás Galant volt az 1991-es évből, 1,8 TD motorral. A Lancerbe is ugyanez a moci volt, csak Turbó nélkül.
Kényelmes fotelek, viszont öreguras menettempó. A motor még turbóval sem volt a helyzet magaslatán, ámde a nyugodt tempót igencsak kevés fogyasztással honorálta. Ha nagyon kellett, akkor összeszedte magát, de ne várjon derékszakító gyorsulást az ember egy ilyen összeállítástól.

Erről váltottam a Carina E-re, mert kellett már a légkondi.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Caitlin

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Mitsubishi
« Válasz #5 Dátum: 2005.02.21 08:58:19 »
hat igen, az 1.8 galant nagyon kenyelmes, nagyon jo kocsi.
az uj lancer viszont enyhe meglepetes. kicsit rossz is: bevaltotta a hozza fuzott remenyeimet: jol megy, kenyelmes, tipikus mitsu. viszont ennyi. vartam volna, hogy par het hajtas utan meglepjen, hogy jobb mint vartam, de ez nem tortent meg ....
a 3g eclipse viszont fannnntasztikus :) <meg akkro is ha sokan ezt mar nem veszik mitus-nak :)>
egyebkent szerintem az 1-el regebbi colt (aminek meg auto es nem kiskrumpli formaja van) egy nagyon porgos kiskocsi. nagyon sajnaltam mikor most decemberben eladtuk....
--------------
2002 3.0 Eclipse GT
2003 1.6 Lancer

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #6 Dátum: 2005.02.21 08:58:23 »
Szia Caitlin, láttam, hogy regeltél.....  :lol:  :lol:  

Mint első Mitshu-fant üdvözöllek:     :band:



Mikó' futunk össze, hogy mentekintsem az új szerzeményeket???
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Caitlin

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Mitsubishi
« Válasz #7 Dátum: 2005.02.21 09:17:03 »
elobb-utobb szervezek megint vmi billiard/pizza/egyeb osszeroffenest. majd mailben irok ha kezd kikristalyosodni :)

nem birok nem regelni. :) a galantomat meg mindig banom, h eladtam. igazan jo az eclipse/galant parositas lenne.
az alom pedig az eclipse/hosszu pajero <vagy kabinos L200 :)> lenne.....
--------------
2002 3.0 Eclipse GT
2003 1.6 Lancer

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Mitsubishi
« Válasz #8 Dátum: 2005.02.21 09:34:09 »
Idézetet írta: "Caitlin"
elobb-utobb szervezek megint vmi billiard/pizza/egyeb osszeroffenest. majd mailben irok ha kezd kikristalyosodni :)

nem birok nem regelni. :) a galantomat meg mindig banom, h eladtam. igazan jo az eclipse/galant parositas lenne.
az alom pedig az eclipse/hosszu pajero <vagy kabinos L200 :)> lenne.....


Navazz, majdnem kigyomláltam ezt az off-topic  lekesedést, de aztán rájöttem, mégse lenne szerencsés.  :oops:   :lol:

Az Eclipse tényleg egy külön világ...

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Mitsubishi
« Válasz #9 Dátum: 2005.02.21 12:05:01 »
Az első autóm 1,8 D Lancer 84-es. Volt benne óra szerint 250e km. A szerelők szerint 5-600e km. Mindent kibírt az az autó. Én is bele tekertem kezdő soffőrként vagy 50e km-t. Nagyon lomha volt, de mondjuk ennek volt egy értelmes magyarázata. Megmérettem a nyomást a hengerterekben. 13-17-16-18 BAR, a 24 helyett   :shock:  . Valami ilyesmi megoszlás volt.  Szóval kicsit ki volt hajtva szegényke, de csak gratulálni tudok a mitsunak is, mert nálam semmi baja nem volt azon kívül, hogy 120-130- nál jobban hajtani nem nagyon volt értelme már. Kicsit kopogott a féltengely, de nem volt vészes. Ennyi. Nem hagyott ott sehol, indult még hidegben is!!!
Üdv: Kishaver 74

Gergo

  • Klubtag
  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Mitsubishi
« Válasz #10 Dátum: 2005.02.21 15:53:28 »
Első Mitsubishi a családban egy 1.6os ezüst színű Carisma volt 1997 ben. Pécsen ez volt szerintem az első Carisma. akkoriban különösen szép autó volt ( egy jó állapotban lévő persze ma is az ), egész jól ment, nagyon keveset fogyaszott, fútóműve inkább kényelemre volt hangolva, de azért lehetet vele egész gyorsan is menni. Soha semmilyen probléma nem volt vele ( a későbbi Mitsukkal se ) egy kíválló családi autó. Utána ismerőshőz került ő aztán hajtotta mint az állat, autópályán mindig amit vit, meg úgy egyébként is totlta neki, ő is nagyon meg volt vele elégedve, 1x nem indult be neki otthon akkor is csak azért mert lemerült az akksija.
Carismával párhuzamosan nem sokkal később lett egy Lancer 1.3 is.  Röviden : kíválló autó 1 hibával, dombnak fel csak soook sok lendülettel  ment, pedig autópályán és közúton meglepeően agilis gép volt. A fútóműve szintén kényelmes hangolású, de a Carismánál sokkal alacsonyabb volt ezért sportosabb is. Egyébként pedig egy igazi Mitsubishi .
Aztán Carisma helyett lett egy 2000es évjáratú 8.generációs nagyon szép ezűst színű cápa Galant... :)) Na azért ez már más !!! A fútómű nagyon nagyon jó, egész kényelmes, de egy megfelelő gumival meglepő módón lehet tolni neki kanyarban. Menet tulajdonságakra se lehet panasz, az átalagnál sokkal dinamikusabban autózható. Fogyasztása ahogy tolod neki, 100-110 nél beéri akár 6,5 literrel is, de felett azért szépen ugrik felfelé . Belül is kellően nagy szép és kényelmes ! Semmi rosszat nem tudok róla mondani ! Ja mikor meg lett véve az első tankolás alkamával, a benzinkútból minden férfi kijött megcsodálni a gépet :DDDD Szürke Galant után pedig jött a mostani ugyan olyan csak Elegance felszereltségű metál bordó 2003 Galant.
Szóval jó autókat csinál a Mitsubishi is :)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mitsubishi
« Válasz #11 Dátum: 2005.02.21 20:40:03 »
Egy Galanthoz kapcsolódik, más topicban már leírt élményem: egy barátom 65-70-nél 3-ba akart visszakapcsolni, és véletlenül 1-be sikeredett neki. A motornak rövid időre ugyan üveghangja lett, de a váltó egy szó nélkül kibírta.
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Mitsubishi
« Válasz #12 Dátum: 2005.02.23 15:09:55 »
Idézetet írta: "music"
Egy Galanthoz kapcsolódik, más topickban már leírt élményem: egy barátom 65-70-nél 3-ba akart visszakapcsolni, és véletlenül 1-be sikeredett neki. A motornak rövid időre ugyan üveghangja lett, de a váltó egy szó nélkül kibírta.


A Galantok váltója legalább olyan precíz, mint a Toyotáké, a Carisma váltója, viszont, mivel francia eredetű, ezért a japánihoz képest megaxar szerintem.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mitsubishi
« Válasz #13 Dátum: 2005.03.04 12:16:19 »
Ma láttam egy új Coltot, egészen gondolkodóba ejtett. Aztán megnéztem az árlistát. Annyi pénzért már inkább egy használt Avensist vennék...
music     

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Mitsubishi
« Válasz #14 Dátum: 2005.03.04 12:34:16 »
Idézetet írta: "music"
Ma láttam egy új Coltot, egészen gondolkodóba ejtett. Aztán megnéztem az árlistát. Annyi pénzért már inkább egy használt Avensist vennék...
Ehhez csak annyit fűzök, hogy egy használt 3-4 éves D4D Ave 2,5 milliótól indult, amikor néztem. Persze van olcsóbb is, de behozott, meg agyon gyepált autók. Aztán én inkább mégis egy D4D Yaris mellett döntöttem, ami 3,3 M volt.  :shock:  Nehéz döntés volt, de most már tuti, hogy jobban jártam. Vettem volna egy 100-250e km-t futott valamit 3-4 évesen, amit 8-9 évesen muszály lett volna eladni 220-370e km-el. Ha a Yarist adom el 6-7 évesen (150-220e km-el), akkor sokkal jobban járok. Szóval ha reálisan gondolkodunk és nem vagyunk nagy pénzűek, akkor előny az új kisautóknál (a használt naggyal szembe)!!! Szerintem.

Míg az Ave már a motor futásteljesítményének 70-80%-nál jár, addig a Yaris csak a 40-50%-nál.
Üdv: Kishaver 74