Szóval: 610ezer km

Azóta ezek a hibák voltak:
- 550e-nél elkopott a szénkefe (már ha ebben is még az van) a generátort fel kellett újítani. Természetesen 250 km-re otthontól. Tréler 120e HUF

- 570e-nél nem indult az autó. Szerencsére otthon. Tréler 25e HUF. Mazda szerviz - 24ezerért kicserélték a benzinszivattyúhoz tartozó biztosítékot. Másnap megint nem indult. Megint kiment a biztosíték. Egy kis fejtörés/olvasgatás után a szivattyú indító reléje lett a gyanúsított. Felcseréltem az üzemi relével. Pár nap múlva ki is adta a hibát. Pár ezerért rendeltem németből egy használtat, azóta minden oké.
Ezeken kívül csak a szokásos: őz gázolás (pontosabban a bak ütött el engem) , koccanás, meghúzás, stb... Szerintem már nincs egy épp eleme a karosszériának.

Annak mondjuk örültem, hogy volt idehaza bontott első lámpa, illetve lengyelből hoztam (mert nem voltak hajlandóak postázni) 15e forintnyi zlotyért színhelyes bontott lökhárítót. Valszeg enyém Magyarország legcsúnyább mazda 6-a.

De attól még imádom.