Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 601494 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Mazda
« Válasz #2655 Dátum: 2015.05.31 18:30:11 »
::)
ilyesmi nálam is belefér. a fabia is rohad az első sárvédő  és a küszöb találkozásánál múltkor szedtem szét a műanyagbélést és adtam neki alapozót.  13 éves.
Az nem azért rohad, mert 13. évét tapossa.  A Mazda 19 éves idén és ott nem rohad egyáltalán.

Azért rohad Nálad, mert a korábbi tulajok nem mosták rendszeresen ki a dzsuvát a lefolyóból és szépen a por, meg a növényi izé-mizék, falevelek szépen összeálltak masszává, aztán dunsztolódott. Rozsda és a reve melegágya. 3 havonta kitisztítod és nem rohad.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Mazda
« Válasz #2656 Dátum: 2015.06.01 01:24:01 »
Elkelt a Miata  :helpsmilie: :no: :no: :hmmmm:
Majd lesz helyette más! ;) Addig is kérd kölcsön ludi gépét!  :cool2:
Gabe 254.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Mazda
« Válasz #2657 Dátum: 2015.06.01 09:03:50 »
Majd lesz helyette más! ;) Addig is kérd kölcsön ludi gépét!  :cool2:

Volt már rá példa, de az se olyan.... Sokkal kontrolláltabb, szigeteltebb, korszerűbb, csendesebb, "eseménytelenebb".
Nagyon jó kocsi, félre ne értsd, de az inkább olyan, mint zajvédő tokban gokartozni, míg a Miatába sokkal intenzívebben élsz meg mindent. A hangokat, az útvisszajelzéseket, a gyorsulást (pedig jóval szarabbul megy).

A Gt-ben 100nál unatkozol, nem történik semmi. Mégy egy tankban, fűzöd a kanyarokat, elfordul, gyors vagy, odamegy, ahova irányítod, az ülés oldaltart... Ehhez képest a Miatába van az elegáns barna bőr, ami semmit nem tart oldalra, minden kanyarba ki akarsz hullani a kocsiból, hangos, ráz, gerincedbe érzel minden kavicsot, és már 60-80közt is olyat ad, amit a GT semmilyen tempónál sem. Annyira NOMÁD az a kocsi, hogy hatványozza a vezetési élményt, és mindent relatív gyorshajtásnak élsz meg. (közbe meg nem is vagy igazán gyors)


UPDATE: hívott az ember, hogy beszélt egy szerelővel, és vigyük már el mégis átnézetni. Ma 6ra megyünk. Lehet, hogy belekötnek valamibe, és megmarad  :clap: :clap: :clap:
kisa
born to ride

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Mazda
« Válasz #2659 Dátum: 2015.06.15 19:16:28 »
bordó legyen és kombi  :wub: sajnos három gyerekkel már nem pálya  :cry:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Mazda
« Válasz #2660 Dátum: 2015.06.15 19:20:59 »
nekem ezüstben kéne,kombi.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Mazda
« Válasz #2661 Dátum: 2015.06.15 20:45:28 »
bordó legyen és kombi  :wub:
Nem vitatkozom ;)

Ja, nekem 3 gyerekkel is jó lenne (22 és 19 évesek már ritkán jönnek :D )

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Mazda
« Válasz #2662 Dátum: 2015.06.15 20:52:29 »
majd ujraterem a citromfa,nyugi.;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Mazda
« Válasz #2663 Dátum: 2015.08.15 21:17:33 »
srácok, nem tudja valaki, hogy a kocsim utasoldali légzsákja kikapcsolható-e civilizált módon (pl. úgy, hogy visszakapcsolható maradjon)? a mazdákba rendelhető ez az opció, de az enyémben nincs benne   :hmmmm:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Mazda
« Válasz #2664 Dátum: 2015.08.17 23:35:45 »
a mazdákba rendelhető ez az opció, de az enyémben nincs benne   :hmmmm:
akkó aligha
music     

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Mazda
« Válasz #2665 Dátum: 2015.08.25 18:35:44 »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Mazda
« Válasz #2666 Dátum: 2015.08.25 18:38:42 »
A 323F-ben generátort kellett cserélni, eredeti 1996-os Mitsubishi generátor volt még benne. Kapott egy felújított gyári helyette, most OK a töltés. Tök jó volt kicsit szerelni, habár elsőre megizzasztott a kiszedési procedúra, elég szűkösre hagyták a japók.

Ja, potom 37.500.- HUF volt, a cseredarabbal.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Mazda
« Válasz #2667 Dátum: 2015.08.25 21:38:13 »
Mi a kockázatosabb a Mazdában? :hmmmm:

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2015/08/24/elso_autonak_audi_a4_vagy_mazda_3/
Nyilván egy huszonéves, sokszázezer km-t futott dízel Audiban minden úgy működik, mint a milliós vadi új Doxa órákban... :lol:

Szeretem, amikor azt írják valamire, hogy elnyűhetetlen. Semmi sem az, csak akarat kérdése.  ;) [rohog]
Anno a dízel Mercik azért voltak azok, mert mindenki tudta, hogy mit várhat tőle, azaz ne gyorsuljon, ne nyúzza, mert nem fog vele száguldani. Csakhogy a modern turbódízelekben épp az a pláne, hogy régi szívódízelekhez képest nagyon jól megy, hülye, aki nem használja ki. Ennek persze ára van.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 21:43:04 írta music »
music     

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Mazda
« Válasz #2668 Dátum: 2015.08.26 08:04:57 »
Nyilván egy huszonéves, sokszázezer km-t futott dízel Audiban minden úgy működik, mint a milliós vadi új Doxa órákban... :lol:

Szeretem, amikor azt írják valamire, hogy elnyűhetetlen. Semmi sem az, csak akarat kérdése.  ;) [rohog]
Anno a dízel Mercik azért voltak azok, mert mindenki tudta, hogy mit várhat tőle, azaz ne gyorsuljon, ne nyúzza, mert nem fog vele száguldani. Csakhogy a modern turbódízelekben épp az a pláne, hogy régi szívódízelekhez képest nagyon jól megy, hülye, aki nem használja ki. Ennek persze ára van.
Ja a régi Mercim valóban nem gyorsult, de akkoriban az átlag többi se nagyon (120-as Skoda,Trabant, Lada,Golf1-es,Bogár...1000Swift)
De a mai dieseleket- mondjuk mint az enyém- dinamikus közlekedést simán bírja, mert azért nem csak a 2000-es forulatot, de a 3500-at is bírja. Fölötte meg értelmetlen pörgetni. A nagyobb dieseleket pláne fölösleges lehet jobban pörgetni :hmmmm:
Inkább az elhasználtság jön ki: 5-10 tulaj mindegyik használta100-200 ekm-t és még mindig látszolag olyan mint egy 5 éves.
A Mazdánál esetleg a rozsdára gondolhatott, de az nem rizikó, mert vagy van vagy nincs (jó ebben nyer a régi Audi) Valószínű egy turbócsere is olcsóbb egy öreg Audihoz.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Mazda
« Válasz #2669 Dátum: 2015.08.26 10:29:21 »
Mi a kockázatosabb a Mazdában? :hmmmm:

http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2015/08/24/elso_autonak_audi_a4_vagy_mazda_3/
Az alkatrészellátottsága és a megfelelő rutinnal rendelkező szakember is kevesebb hozzá. Egy tdi Audihoz (1,9 adagolós) kb 30-40.000Ft-ért komplett motort veszel, ha kell és szinte bármelyik szerelő be tudja építeni. A Mazdából kevesebb van, így kevesebb vele a tapasztalat, több spec szerszám-alkatrész kellhet hozzá, időbe tellhet, mire kiismerik a konstrukciót. Nem rosszabb a Mazda, ebben biztos vagyok, csak adott esetben, nem biztos, hogy olajozottan megy a javítása, hibafeltárása.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i