Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 601689 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Mazda
« Válasz #2460 Dátum: 2014.11.03 11:01:52 »
Kutyának nem kellett. Szűk motorválaszték, ami egyébként sem közelít semmilyen itteni igényhez, ehhez mérten drága, a garancia problémás, stb... Nem csoda, hogy megszűntetik.
A Hondánál a 2000-es évek óta komoly gondok vannak, mintha elfelejtettek volna autót gyártani. A Jazz az egyetlen, ami említésre méltó.
Azért ez így kicsit túlzás!!! OK nem volt 1.6-os motor de az amúgy is kinek kell? :) Ott van a 2.0 benzines és a csodás 2.4-es Type-S, ha meg dízel kell akkor van egy remek 2.2-esük, amivel ha jól tudom kevesebb baj van mint az Avensis 2.2-esével. Ráadásul úgy szól mint egy benzines. Másik pedig a formaterv (végig a 2003-2008 közötti 7. genről beszélek), mennyivel sportosabb fiatalosabb, dinamikusabb mint az Ave2 és egyáltalán nem problémás a típus, szervizekről is sok jót hallani. Japánban nem hiába volt év autója. Az hogy kivonul Európa hibája a rengeteg feltételeikkel, aminek meg kell felelni egy újonnan gyártott autónak. Mivel mindenki német autót vesz sajnos az Accord piaca is a béka ... alatt van, sajnos, pedig kiváló autók! De nincs mit tenni, európaiaknak a német autó kell, a habos babos műszerfal, az extra comfort. Pedig ezek az Accordok japánban készültek.
Én nagyon sajnálom hogy kivonul, de sajnos tényleg nem éri meg nekik ide fejleszteni, USA-ban bezzeg él és virul! Ez van. :(
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Mazda
« Válasz #2461 Dátum: 2014.11.03 11:13:28 »
A lényeg az, hogy itt senkinek sem kellett és a Honda nem is próbált meg visszakapaszkodni. Drága az Accord fenntartása is (benzinesek fogyasztása, dízelek szokásos hibalehetőségei). A formaterv látod, mennyit számít (pont semmit!). A szervizek is drágák. Nem is kiemelkedő a megbízhatósága (az Ave előtte van), egysezrűen nem nyújt semmi olyat, amiben kiemelkedő lenne. Szó nincs modellfrissítésről sem, a mostani - böszmére fújt - kasztni is már koros.
Abszolút értékben, persze, baromi jó autó, de nem versenyképes EU-ban. A japán gyártás hátránya a magas árában is megmutatkozik. A Type-S nem érdekel pár emberen kívül senkit. Az Avensisből is emiatt nincs sportosabb modell. Mert minek? 2-300 eladott darab reményében a tollat nem fogják meg a fejlesztők...

Ha a japán gyártók érvényesülni akarnak az EU-ban, akkor valamiben kiemelkedőt kell adniuk. A Mazda a hajtáslánccal és főleg a formatervével nyerő, a Toyota a hosszú távú megbízhatósággal és a nyugalommal, amit az Avensis ad. A Honda lemaradt. Én a helyükben maradtam volna a sportos vonal mellett és abban alkottam volna továbbra is kiváló modelleket. De átmentek ebbe a semmilyen, magukat presztízsnek beállítani akaró tömeggyártásba, itt az eredménye. Emiatt mondom, hogy az ég világon semmit nem számít, ha egy gyártó azt mondja magáról, hogy "prémium", mert a piac ettől még közel sem biztos, hogy ekként fogja kezelni.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Mazda
« Válasz #2462 Dátum: 2014.11.03 11:37:10 »
Ahogy nézem az itthoni Accord most 2.0, 2.4 és egy dízellel van (de dízelhez nem hozza az Aut váltót  :hmmmm: ).
Valóban elmarad a 6-ostól a választék, de még az Avensistől is.  :hmmmm:
van dízel automata is. 150 lovas. ötfokozatú az automata :whistling:

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Mazda
« Válasz #2463 Dátum: 2014.11.03 14:10:55 »
A lényeg az, hogy itt senkinek sem kellett és a Honda nem is próbált meg visszakapaszkodni. Drága az Accord fenntartása is (benzinesek fogyasztása, dízelek szokásos hibalehetőségei). A formaterv látod, mennyit számít (pont semmit!). A szervizek is drágák. Nem is kiemelkedő a megbízhatósága (az Ave előtte van), egysezrűen nem nyújt semmi olyat, amiben kiemelkedő lenne. Szó nincs modellfrissítésről sem, a mostani - böszmére fújt - kasztni is már koros.
Abszolút értékben, persze, baromi jó autó, de nem versenyképes EU-ban. A japán gyártás hátránya a magas árában is megmutatkozik. A Type-S nem érdekel pár emberen kívül senkit. Az Avensisből is emiatt nincs sportosabb modell. Mert minek? 2-300 eladott darab reményében a tollat nem fogják meg a fejlesztők...

Ha a japán gyártók érvényesülni akarnak az EU-ban, akkor valamiben kiemelkedőt kell adniuk. A Mazda a hajtáslánccal és főleg a formatervével nyerő, a Toyota a hosszú távú megbízhatósággal és a nyugalommal, amit az Avensis ad. A Honda lemaradt. Én a helyükben maradtam volna a sportos vonal mellett és abban alkottam volna továbbra is kiváló modelleket. De átmentek ebbe a semmilyen, magukat presztízsnek beállítani akaró tömeggyártásba, itt az eredménye. Emiatt mondom, hogy az ég világon semmit nem számít, ha egy gyártó azt mondja magáról, hogy "prémium", mert a piac ettől még közel sem biztos, hogy ekként fogja kezelni.

Bocsi, de amit írsz az Accordról az hülyeség.. Motorikusan igencsak élenjár, és pont nem nagyon sújtják a 2.2est a szokásos dízel gondok, ill könnyebben javítható, és igencsak jó motor. Megbízhatóságban sem hiszem hogy le lenne maradva. A gond inkább a szokásos japán hülyeség: nagyon szűk motor-és felszereltség választék, ill csomagban lehet felszereltséget rendelni. Mellesleg, az Avensisről is olvastam nem olyan rég. hogy lehet hogy nem lesz újabb modell..
A japóknak fontosabb az USA piac ez van.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Mazda
« Válasz #2464 Dátum: 2014.11.03 14:36:40 »
Bocsi, de amit írsz az Accordról az hülyeség.. Motorikusan igencsak élenjár, és pont nem nagyon sújtják a 2.2est a szokásos dízel gondok, ill könnyebben javítható, és igencsak jó motor. Megbízhatóságban sem hiszem hogy le lenne maradva. A gond inkább a szokásos japán hülyeség: nagyon szűk motor-és felszereltség választék, ill csomagban lehet felszereltséget rendelni. Mellesleg, az Avensisről is olvastam nem olyan rég. hogy lehet hogy nem lesz újabb modell..
A japóknak fontosabb az USA piac ez van.
Motorikusan élen jár?! Miben?  :szemez: Tök átlagos, ráadásul, nem takarékos motor és nem is sportos. Tehát, olyan semmilyen és EZ a gond vele.
Az Avensisről csak annyit, hogy megjelent egy cikk, amiben azt írták, hogy veszélbe került a jövője a típusnak. Ha beigazolódik, akkor 2018, v. 2020. után lehet, hogy közvetlen utód nélkül marad. De az általa keletkezendő piaci rést a gyártó már tavaly megkezdte részben betömni a legújabb Corollával. A rés felső harmadába, pedig az EU igényeknek megfelelően egy magasabb, tágasabb felépítésű modell léphet majd. Tehát, nem kivonul a kategóriából, hanem a várható igényekhez igazítja majd.
Viszont a Honda most kivonul a középkategóriából. Ezek a tények.  ;)

Megbízhatóságban nem hinni kell, hanem megnézni a TÜV aktuális listáját. A Honda le van maradva a Toyotától.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Mazda
« Válasz #2465 Dátum: 2014.11.03 15:21:59 »
Motorikusan élen jár?! Miben?  :szemez: Tök átlagos, ráadásul, nem takarékos motor és nem is sportos. Tehát, olyan semmilyen és EZ a gond vele.
Az Avensisről csak annyit, hogy megjelent egy cikk, amiben azt írták, hogy veszélbe került a jövője a típusnak. Ha beigazolódik, akkor 2018, v. 2020. után lehet, hogy közvetlen utód nélkül marad. De az általa keletkezendő piaci rést a gyártó már tavaly megkezdte részben betömni a legújabb Corollával. A rés felső harmadába, pedig az EU igényeknek megfelelően egy magasabb, tágasabb felépítésű modell léphet majd. Tehát, nem kivonul a kategóriából, hanem a várható igényekhez igazítja majd.
Viszont a Honda most kivonul a középkategóriából. Ezek a tények.  ;)

Megbízhatóságban nem hinni kell, hanem megnézni a TÜV aktuális listáját. A Honda le van maradva a Toyotától.

Nem tudom miért gondolod, hogy az Accord egy átlagos autó, ráadásul olyat kijelenti, hogy semmilyen. T25-ös Avensis-el összehasonlítva a 7. genes Accord-ot már bocs, de sokkal izgalmasabb!!! Mind kinézetre, mind vezethetőségre, ahogy én hallottam és a Karotta is megmondta az Accord tesztelésnél, hogy kategóriájában a legjobb, futóműve, váltó!, fék mind tökéletes, szuper vezetési élményt ad (ezekben élen jár!!!). Avensis meg inkább nyugis, papás, egyáltalán nem a fiataloknak szól. Takarékosságban sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne mint a 2.0-s Ave. Kb. ugyanott van a két  motor fogyasztása. A dízel 2.2-esről meg ezek szerint nem informálódtál, egyik legjobb dízel motor!

Avensisre inkább illik hogy semmilyen! Az, hogy az Accord-ot nem vették az európai vásárlókat jellemzi. USA-ban veszik rendesen.

Ajánlom ezt a cikket pl.:
http://www.origo.hu/auto/teszt/20100408-honda-accord-22-ctdi-teszt.html

"Az új motorja emelte naggyá, amely minden téren tökéletesen produkált. A 180 lóerős 2,2 literes dízel adatok alapján nem a világ legjobb motorja, de az Accordban mégis közel áll hozzá. Tökéletes összhangba került az autó egyéb tulajdonságaival: pont annyira erős és a dinamikus, amennyire illik ehhez az autóhoz. Eddig is tudtuk, hogy az Accord alapvetően sportos, de most egyszerre takarékos, dinamikus és élvezetes is lett egyben. A váltója egyszerűen tökéletes, és a fékekkel sem volt baj, az erősebb dízellel végre remekül húz, miközben a vezetési még nagyobb élmény. "

"kifejezetten élmény vezetni, még kanyargós szerpentinen is szívesen karistolnék vele. Persze sosem lesz egy sportkocsi, de kellemesen dinamikus és még takarékos is. Az agilis motor sportosan vezethető utazólimuzinná varázsolja az Accordot, miközben a benzinkutaknál sem ér csalódás. Lendületesen használva városban 7,5 literes átlag jött ki száz kilométerre, de autópályán szabályos tempóval közlekedve beéri 5,5-6 literrel."
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Mazda
« Válasz #2466 Dátum: 2014.11.03 17:34:15 »
Motorikusan élen jár?! Miben?  :szemez: Tök átlagos, ráadásul, nem takarékos motor és nem is sportos. Tehát, olyan semmilyen és EZ a gond vele.
Az Avensisről csak annyit, hogy megjelent egy cikk, amiben azt írták, hogy veszélbe került a jövője a típusnak. Ha beigazolódik, akkor 2018, v. 2020. után lehet, hogy közvetlen utód nélkül marad. De az általa keletkezendő piaci rést a gyártó már tavaly megkezdte részben betömni a legújabb Corollával. A rés felső harmadába, pedig az EU igényeknek megfelelően egy magasabb, tágasabb felépítésű modell léphet majd. Tehát, nem kivonul a kategóriából, hanem a várható igényekhez igazítja majd.
Viszont a Honda most kivonul a középkategóriából. Ezek a tények.  ;)

Megbízhatóságban nem hinni kell, hanem megnézni a TÜV aktuális listáját. A Honda le van maradva a Toyotától.

Hát, a Toyotánál azért van/volt nem egy probléma a motoroknál(olajfogyi, szórványos láncgondok, 2.2 dcat nyűgjei..), ilyen a Hondákban nincs  ;)
Váltója hagyományosan fényévekkel jobb, az egész autó sportosabb, pont az Avensis a "semmilyen" sztem :)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Mazda
« Válasz #2467 Dátum: 2014.11.03 18:02:17 »
van dízel automata is. 150 lovas. ötfokozatú az automata :whistling:

Tudom, hogy van. CRV-ben volt is szerencsém hozzá  :wub: , de a honda.hu honlapon a motorokra kattintva a dízelnél csak a kézi váltóst hozta az ismertető. És kombit meg már eleve nem is hoz belőle.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Mazda
« Válasz #2468 Dátum: 2014.11.03 21:56:47 »
Hát, a Toyotánál azért van/volt nem egy probléma a motoroknál(olajfogyi, szórványos láncgondok, 2.2 dcat nyűgjei..), ilyen a Hondákban nincs  ;)
Váltója hagyományosan fényévekkel jobb, az egész autó sportosabb, pont az Avensis a "semmilyen" sztem :)
Mindig ezzel jössz.  :yawn: A Hondának is megvan a maga nyűgje, ne aggódj.
A Honda legnagyobb baja az, hogy EU-ban nemcsak az Accord eladások kvázi "nem léteznek", hanem úgy általában nincs a Hondára kereslet. Valamit nagyon nem jól csinálnak - mégha látszólag "baromi jók" is -, mert messze vannak a Toyota eladásaitól is, ami szintén nem piacvezető EU-ban. A Mazda is csak most indult be a Szkájaktívval. Hatalmasat fejlődött. Naná, volt is honnan...  :whistling:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Mazda
« Válasz #2469 Dátum: 2014.11.03 22:24:28 »
Beppi, megint kicsit elszálltál ezzel az Accord dologgal. anélkül, hogy hosszasan belemennék, csak egy dolgot ragadnék ki a mondanivalódból: az a baja, hogy nem léteznek eladások, ergó szted xarok...
Nos, Lexus eladások is marginálisnak mondhatók az Eu piacon, tehát innentől fogva azok is xarok? :O
Gabe 254.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Mazda
« Válasz #2470 Dátum: 2014.11.03 22:31:43 »
Beppi, megint kicsit elszálltál ezzel az Accord dologgal. anélkül, hogy hosszasan belemennék, csak egy dolgot ragadnék ki a mondanivalódból: az a baja, hogy nem léteznek eladások, ergó szted xarok...
Nos, Lexus eladások is marginálisnak mondhatók az Eu piacon, tehát innentől fogva azok is xarok? :O
Papi, a Lexi az prémium szegmens, ne keverjük ide...
És nem, nem az eladásai miatt mondom az Accordra, hogy szar, mondjuk, ilyet nem is mondtam. Hanem, hogy nincs semmi saját, egyéni jellemzője, ami kiemelné a  vetélytársai közül, ami miatt jobban fogyhatna.  :surrender:
Pl. Passat: a végletekig csiszolt
Mondeo: Méret
Mazda6: szépség + hajtás
Ave: hosszútávú megbízhatóság, nyugalom
Citroen: rugózás
Peugeot: stílus
Insignia: megjelenés
.
.
.
Az Accordnak a sportosság kellene, hogy legyen, de a túlfújt design ellene szól. Van benne egy baromi jó váltó és igazából ennyi és ez az, ami kevés, mert a többi jellemzője nem kiemelkedő.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 22:35:52 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Mazda
« Válasz #2471 Dátum: 2014.11.04 12:07:31 »
Papi, a Lexi az prémium szegmens, ne keverjük ide...
És nem, nem az eladásai miatt mondom az Accordra, hogy szar, mondjuk, ilyet nem is mondtam. Hanem, hogy nincs semmi saját, egyéni jellemzője, ami kiemelné a  vetélytársai közül, ami miatt jobban fogyhatna.  :surrender:
Pl. Passat: a végletekig csiszolt
Mondeo: Méret
Mazda6: szépség + hajtás
Ave: hosszútávú megbízhatóság, nyugalom
Citroen: rugózás
Peugeot: stílus
Insignia: megjelenés
.
.
.
Az Accordnak a sportosság kellene, hogy legyen, de a túlfújt design ellene szól. Van benne egy baromi jó váltó és igazából ennyi és ez az, ami kevés, mert a többi jellemzője nem kiemelkedő.

Az Avensisben mi a kiemelkedő most komolyan ? :) Semmilyen motorok és váltók, és forma, ha már neked a Honda motorjai/formája stb semmilyenek, akkor az a Toyotára méginkább igaz..
Amúgy meg Ave-ból sem adnak el olyan hűdesokat sztem, miközben a Toyota a világ legnagyobb gyártója, vagy a 2. A Honda kicsi gyártó.
Na mind1, vallásokkal nem lehet vitatkozni  :flowers:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re:Mazda
« Válasz #2472 Dátum: 2014.11.04 16:43:09 »
Tudom, hogy van. CRV-ben volt is szerencsém hozzá  :wub: , de a honda.hu honlapon a motorokra kattintva a dízelnél csak a kézi váltóst hozta az ismertető. És kombit meg már eleve nem is hoz belőle.  :hmmmm:

hoppá  :eek:
ezek szerint már vonulnak is kifele...RIP, jó kocsik

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:Mazda
« Válasz #2473 Dátum: 2014.11.06 13:55:41 »
The rising sun:
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Mazda
« Válasz #2474 Dátum: 2014.11.06 15:32:56 »
nem inkább napnyugta?:)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки