Motorikusan élen jár?! Miben? Tök átlagos, ráadásul, nem takarékos motor és nem is sportos. Tehát, olyan semmilyen és EZ a gond vele.
Az Avensisről csak annyit, hogy megjelent egy cikk, amiben azt írták, hogy veszélbe került a jövője a típusnak. Ha beigazolódik, akkor 2018, v. 2020. után lehet, hogy közvetlen utód nélkül marad. De az általa keletkezendő piaci rést a gyártó már tavaly megkezdte részben betömni a legújabb Corollával. A rés felső harmadába, pedig az EU igényeknek megfelelően egy magasabb, tágasabb felépítésű modell léphet majd. Tehát, nem kivonul a kategóriából, hanem a várható igényekhez igazítja majd.
Viszont a Honda most kivonul a középkategóriából. Ezek a tények.
Megbízhatóságban nem hinni kell, hanem megnézni a TÜV aktuális listáját. A Honda le van maradva a Toyotától.
Nem tudom miért gondolod, hogy az Accord egy átlagos autó, ráadásul olyat kijelenti, hogy semmilyen. T25-ös Avensis-el összehasonlítva a 7. genes Accord-ot már bocs, de sokkal izgalmasabb!!! Mind kinézetre, mind vezethetőségre, ahogy én hallottam és a Karotta is megmondta az Accord tesztelésnél, hogy kategóriájában a legjobb, futóműve, váltó!, fék mind tökéletes, szuper vezetési élményt ad (ezekben élen jár!!!). Avensis meg inkább nyugis, papás, egyáltalán nem a fiataloknak szól. Takarékosságban sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne mint a 2.0-s Ave. Kb. ugyanott van a két motor fogyasztása. A dízel 2.2-esről meg ezek szerint nem informálódtál, egyik legjobb dízel motor!
Avensisre inkább illik hogy semmilyen! Az, hogy az Accord-ot nem vették az európai vásárlókat jellemzi. USA-ban veszik rendesen.
Ajánlom ezt a cikket pl.:
http://www.origo.hu/auto/teszt/20100408-honda-accord-22-ctdi-teszt.html"Az új motorja emelte naggyá, amely minden téren tökéletesen produkált. A 180 lóerős 2,2 literes dízel adatok alapján nem a világ legjobb motorja, de az Accordban mégis közel áll hozzá. Tökéletes összhangba került az autó egyéb tulajdonságaival: pont annyira erős és a dinamikus, amennyire illik ehhez az autóhoz. Eddig is tudtuk, hogy az Accord alapvetően sportos, de most egyszerre takarékos, dinamikus és élvezetes is lett egyben. A váltója egyszerűen tökéletes, és a fékekkel sem volt baj, az erősebb dízellel végre remekül húz, miközben a vezetési még nagyobb élmény. "
"kifejezetten élmény vezetni, még kanyargós szerpentinen is szívesen karistolnék vele. Persze sosem lesz egy sportkocsi, de kellemesen dinamikus és még takarékos is. Az agilis motor sportosan vezethető utazólimuzinná varázsolja az Accordot, miközben a benzinkutaknál sem ér csalódás. Lendületesen használva városban 7,5 literes átlag jött ki száz kilométerre, de autópályán szabályos tempóval közlekedve beéri 5,5-6 literrel."