Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 601928 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mazda
« Válasz #75 Dátum: 2005.03.25 07:33:36 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyszóval, nem volt ez egy rossz vétel :)

Ott nem :lol:  :lol:  :lol:
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mazda
« Válasz #76 Dátum: 2005.03.25 07:41:04 »
Idézetet írta: "Palaczk"
De azért simán odavágtad, hogy "aránytalan" ;) Egyszer nézegess meg egyet élőben, hogy milyen szépen, gondosan van megrajzolva ez az autó.

Lehet, hogy gondosan rajzolták meg, de továbbra is fenn is tartom, hogy aránytalan. Láttam élőben már, és csak az maradt meg róla, hogy számomra aránytalan, különösen hátulnézetből. A C oszlop mögötti résszel nem vagyok kibékülve.
 A sedan teljesen rendben van.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #77 Dátum: 2005.03.25 23:33:43 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "Palaczk"
Itthon , ha jól számolom , egy ötajtós dízel Yaris Max , metálfényezéssel , 3.387.000 . Egyszóval 283 ezerrel olcsóbb , de cserébe nincs benne hátsó elektromos ablak , fűthető elektromos tükör , oldal- és függönylégzsákok , menetstabilizáló ; továbbá 15 helyett 14 collos felniken fut , és 6 helyett 4 hangszóró van benne .

Nem fer a német árat és felsyereltséget a magyarral hasonlítani. Ha jól látom a németeknél a Yaris Sol 15 400 Euró. A felszereltséget egy németül értőnek kéne megmodania, de az alap diesel 13 900 Euróról indul


Jogos , ez valóban nem volt ésszerű összehasonlítás a részemről .

Német áraknál maradva akkor : ez a Mazda 2 dízel Active 15.290 euroba fájt . A Yaris ötajtós dízel Sol metálfényezéssel 15.760 euro , és nincs benne függönylégzsák , VSC , hátsó elektromos ablak , könnyűfém felni .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #78 Dátum: 2005.03.25 23:37:05 »
Idézetet írta: "Szeke"
Plusz fizethettek 150.000 vagy mennyi regisztrációs adót is, + kimenetellel együtt már 200-nál tartunk. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy ők valami akciós limitált szériát néztek ki maguknak  :wink:  


Nem fizettek , mert ők kint élnek .

Ami a limitált szériát illeti , most van kint egy olyan , hogy Yaris Edition , ez 15.700 euro , de ebben sincsenek meg azok a dolgok , amik a Yaris Solból is hiányoznak a Mazda 2 Active-hoz képest .

Amúgy ők Yarist igazából nem is néztek (a műszerfal miatt) , a Colt , a Jazz és a Mazda 2 között vacilláltak .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #79 Dátum: 2005.03.25 23:38:59 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyszóval, nem volt ez egy rossz vétel :)

Ott nem :lol:  :lol:  :lol:


Meg itt sem lenne az . Sehol nem rossz vétel ez az autó , mert jól néz ki , megbízható és jó  :!:

A Yaris is drágább egy csomó európai konkurrensénél , de ettől még nem rosszabb vétel , sőt , mert objektíve jobb autó . Nem csak az ár számít .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #80 Dátum: 2005.03.25 23:49:04 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Viszont szerintem a dögös, dinamikus, markáns, egyéni, szépen megrajzolt Mazda 3-ast sértő a valóban aránytalan, elölről nagy idétlen bociszemekkel a világba bambuló, oldalról lógó hasú tacskóra emlékeztető, hátulról full semmilyen "összedobált" benyomást keltő 1-es BMW-hez hasonlítani  :lol:

Na ezt nem teszik a kalapjuk mögé...


Nem tetszik az az autó . Nehézkes összbenyomás , kaotikus részletekkel . Én már rég kirúgtam volna Chris Bangle urat , sikeresen alakította dagadt , barokk bálnákká a korábban mindig atletikus-harapós megjelenésű BMW-ket  :x

Kivétel talán a 6-os és a Z4 , de azokon is van néhány érthetetlenül összevissza csapongó vonal .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mazda
« Válasz #81 Dátum: 2005.03.26 20:28:42 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A Yaris is drágább egy csomó európai konkurrensénél, de ettől még nem rosszabb vétel, sőt, mert objektíve jobb autó. Nem csak az ár számít.

Valóban nemcsak, de azért van egy határ. Én nem adnék egy 68 lóerős kisautóért 3,7 millió forintot. (Ennyi az itthoni nem fapad felszereltségű ára.)
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mazda
« Válasz #82 Dátum: 2005.03.26 20:31:02 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem tetszik az az autó. Nehézkes összbenyomás, kaotikus részletekkel. Én már rég kirúgtam volna Chris Bangle urat.
Kivétel talán a 6-os és a Z4 , de azokon is van néhány érthetetlenül összevissza csapongó vonal .

Nekem sem jönnek be az új bömösök, és a 6-os sem, épp ma jött egy mellettem, csak néztem, mi ez a randaság, aztán látom a feliratot...
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #83 Dátum: 2005.03.27 15:19:39 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
A Yaris is drágább egy csomó európai konkurrensénél, de ettől még nem rosszabb vétel, sőt, mert objektíve jobb autó. Nem csak az ár számít.

Valóban nemcsak, de azért van egy határ. Én nem adnék egy 68 lóerős kisautóért 3,7 millió forintot. (Ennyi az itthoni nem fapad felszereltségű ára.)


Ez az autó fölfelé erősen kilóg a többi kiskocsi közül . Majdnem 4 méter hosszú , alapban 268 literes a csomagtere (Corolla : 290 !) , és hátul akkor is van benne hely , ha elöl egy 1.80-as sofőr kényelmesen ül . Tudom , most ültem benne . Hátul és a csomagtérben sokkal nagyobb ez a kocsi , mint pl. a Yaris (abban is nemrég ültem) .

Ami pedig az árát illeti : egy Polo Comfortline Ice 1.4 dízel is 3.614.000 , egy Fabia Ambiente 1.4 dízel 3.709.000 , egy Micra 1.5 dCi Visia Plus 3.775.000 (ezek hasonló felszereltségűek) . És a Mazda mindegyiknél tágasabb .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mazda
« Válasz #84 Dátum: 2005.03.27 16:47:56 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ez az autó fölfelé erősen kilóg a többi kiskocsi közül. Majdnem 4 méter hosszú, alapban 268 literes a csomagtere (Corolla: 290!), és hátul akkor is van benne hely, ha elöl egy 1.80-as sofőr kényelmesen ül. Tudom, most ültem benne. Hátul és a csomagtérben sokkal nagyobb ez a kocsi, mint pl. a Yaris (abban is nemrég ültem).

Lehet, de az alsó közép autók viszont 5 ajtóval 4,2 felett 4 ajtóval 4,4 méter körül járnak. A 268 liter teljesen átlagos abban a kategóriában, a Corolla 289 litere viszont negatív rekord, legalábbis dobogós...
Hogy a hátsó ülésen a magas embereknek nincs gondjuk, az talán a kocsi magasságából is adódik, ami szószerint kimagasló.
Idézetet írta: "Palaczk"
Ami pedig az árát illeti: egy Polo Comfortline Ice 1.4 dízel is 3.614.000, egy Fabia Ambiente 1.4 dízel 3.709.000, egy Micra 1.5 dCi Visia Plus 3.775.000 (ezek hasonló felszereltségűek). És a Mazda mindegyiknél tágasabb.

Én nem azt mondtam, hogy a Mazda2 dízelért nem adnék ennyit, hanem hogy egy kiskocsiért nem. Tehát a VWért sem, a Skodáért sem, és a Nissanért sem, és ha van még más, azért sem. :wink:  :!:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #85 Dátum: 2005.03.28 01:05:58 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ami pedig az árát illeti: egy Polo Comfortline Ice 1.4 dízel is 3.614.000, egy Fabia Ambiente 1.4 dízel 3.709.000, egy Micra 1.5 dCi Visia Plus 3.775.000 (ezek hasonló felszereltségűek). És a Mazda mindegyiknél tágasabb.

Én nem azt mondtam, hogy a Mazda2 dízelért nem adnék ennyit, hanem hogy egy kiskocsiért nem. Tehát a VWért sem, a Skodáért sem, és a Nissanért sem, és ha van még más, azért sem. :wink:  :!:


Ami azt illeti , én sem , mert én ennyiért valami hároméves használt nagyot vennék  :wink: ...

De a lényeg : ez a Mazda 2 olyan príma kis gép , hogy ennyi pénzért szerintem nem lehet rossz vételnek nevezni ebben a kategóriában . Objektíven nézve egy abszolút teljes értékű autó , a fogyasztása nagyon gazdaságos , ráadásul élvezet vezetni  :) !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Mazda
« Válasz #86 Dátum: 2005.03.28 01:18:09 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ami azt illeti, én sem, mert én ennyiért valami hároméves használt nagyot vennék  :wink: ...

 :lol:  :lol:  :lol:
music     

rezol

  • Vendég
Mazda
« Válasz #87 Dátum: 2005.08.18 13:41:55 »
Ma itt parkolt a "Mirigy"-ből a Papp Feri egy tűzpiros,vankelmotoros RX 8-cal.
Nem gyenge az az autó! :twisted:
(1ébként idejárnak az étterembe,az Iminek 3000-res Mitsuja van.)
Utóbbi zárójelest az autogram gyűjtők részére említettem meg,terminátor,ha úgy gondolja,hogy adatvédelmi szempontokat sért,ki is törölheti.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Mazda
« Válasz #88 Dátum: 2005.08.30 14:03:46 »
1 érdekesség:
Mazda 5
Ezek szerint a rugalmasság nem a lóerőtől függ, inkább a nyomatéktól ahogy eddig is gondoltam, de hogy ennyire ne számítson a paci, azt nem gondoltam. Ezek szerint csak a végsebesség meg a gyorsulás miatt érdemes nagyobb lóerőset venni.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #89 Dátum: 2005.08.30 22:40:20 »
Idézetet írta: "KLaco"
1 érdekesség:
Mazda 5
Ezek szerint a rugalmasság nem a lóerőtől függ, inkább a nyomatéktól ahogy eddig is gondoltam, de hogy ennyire ne számítson a paci, azt nem gondoltam. Ezek szerint csak a végsebesség meg a gyorsulás miatt érdemes nagyobb lóerőset venni.


Ez így van . Rugalmasság szempontjából a LE ***t sem számít (sok itt a ló ... :wink: ) . Ami a rugalmasságot befolyásolja : nyomatékmaximum , a hozzá tartozó fordulatszám , és váltó-áttétel . A kamion-motorok fajlagos teljesítménye pl. siralmas a személyautókhoz képest : 4-500 LE-höz , amit egy mai csúcs személyautó kihoz 5-6000 köbcentiből , nekik 16-18 ezer kell . Viszont csinálnak ebből olyan 2500 körüli Nm-t , ezer-valahányszázas fordulaton . Na , EZ az , ami a rugalmasság szempontjából számít ... nem sok személyautó van , amely rugalmasságban lépést tudna tartani egy "szóló" , azaz vontatmány nélküli nyergesvontatóval  :idea: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )