Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 604210 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Mazda
« Válasz #210 Dátum: 2007.11.12 22:21:54 »
A Lexus topicban válaszolok...

leszilaci

  • Vendég
Mazda
« Válasz #211 Dátum: 2007.11.14 10:49:58 »
Idézetet írta: "Misi"
...
(Másnak is van akkora fejlövés, hogy ha autóvásárláson töri a fejét, akkor az csak Toyota lehet? Mert én már it tartok. Inkább alakítom az igényeimet, de más márka szóba sem jöhet. Kezeltessem magam?)
 :nagymosoly:

öcsémet sikerült (könnyedén) lebeszélni a lancia ypsilonról...és 3 éve vette a yarisát
édesapámat a stiloról kellett lebeszélnem :faradt: 13évig használt tipo után...nem ment könnyedén...aztán corolla-vásárlási ötlet helyett lett yaris verso vétel.
szerintem maradunk a  :toy: -nál...bár öcsém a hondákba lett reszelmes :szivecske:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Mazda
« Válasz #212 Dátum: 2007.11.19 22:53:19 »
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #213 Dátum: 2007.11.20 01:25:43 »
Idézetet írta: "music"
nekem tetszik


Nekem is. Egyértelmû kivétel a szabály alól, miszerint egy lépcsõshátú kisautó csakis ronda lehet...

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12155
Mazda
« Válasz #214 Dátum: 2007.11.22 10:47:55 »
a mazda 3 sedan a világon az egyik legszebb sedan.  sztem
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #215 Dátum: 2007.11.22 16:45:57 »
Idézetet írta: "murray"
a mazda 3 sedan a világon az egyik legszebb sedan.  sztem


Nekem az nem jön be annyira, kicsit túl masszív a fara. De nem csúnya, az tény.

Mondjuk idõközben egyre több gyártó tud jó kinézetû kompakt szedánt gyártani. Ide sorolnám az új Corollát, az új Astra szedánt (nagyon szép!), a Jettát, a Focust, a Megane szedánt egyaránt. Kinézet alapján bármelyiket elfogadnám.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

rezol

  • Vendég
Mazda
« Válasz #216 Dátum: 2007.11.22 19:00:18 »
Idézetet írta: "music"
nekem tetszik
Tényleg cép!
Kíváncsi lennék, melyik formaterv volt meg elõbb: ez vagy az új Yaris? :kacsint:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Mazda
« Válasz #217 Dátum: 2007.12.22 08:13:34 »
Kijevig kellett jönnöm, hogy találkozzam a dugóban az új 6-os (vagy hogyan nevezik) Mazdával. Az eleje egész formás élõben.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Mazda
« Válasz #218 Dátum: 2007.12.22 12:58:03 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Kijevig kellett jönnöm, hogy találkozzam a dugóban az új 6-os (vagy hogyan nevezik) Mazdával. Az eleje egész formás élõben.  :kacsint:


Pesten is láttam már egyet!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10681
Mazda
« Válasz #219 Dátum: 2007.12.23 16:40:31 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Pesten is láttam már egyet!


Én inkább BKV-zom Pesten, és a nagy tömegben nem igen áll módomban nézelõdni. De kiindulva a korábbi széria sikereibõl, ezzel a modellel is elég gyakran lehet majd találkozni az utakon.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #220 Dátum: 2007.12.25 13:23:45 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Idézetet írta: "Tamás69"
Pesten is láttam már egyet!


Én inkább BKV-zom Pesten, és a nagy tömegben nem igen áll módomban nézelõdni. De kiindulva a korábbi széria sikereibõl, ezzel a modellel is elég gyakran lehet majd találkozni az utakon.  :kacsint:


Szép, szép, és biztos jó is, de nekem továbbra is messze nem akkora durranás, mint amekkora az elsõ 6-os volt 2002-ben :szivecske: ... Persze, evolúció is kell néha, nem csak revolúció :|
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Mazda
« Válasz #221 Dátum: 2007.12.31 04:03:09 »
nekem is nagyon tetszik az új 6-os :)
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #222 Dátum: 2008.01.27 13:46:09 »
Tegnap volt alkalmam megnézni kívülrõl egy új 6-ost, illetve beülni a hátsó ülésére.

Kívülrõl továbbra sem tetszik annyira, mint az elõdje. Nem csúnya, de kissé túlzó és helyenként aránytalan az elõdjéhez képest. Alapvetõen ugyanazokkal a desing-elemekkel építkezve, egy kevésbé egységes, kevésbé harmonikus, súlyosabb, nehézkesebb benyomást keltõ autó keletkezett. Talán elõbb fogja rávágni az átlagos nézelõdõ, hogy "hûûû", mert látványosabb; de az elõd elegáns dinamikája szvsz hiányzik belõle.

Hátra beülve, két negatívum keltette fel a figyelmemet. Egyrészt fejtér tekintetében kisebb a hely benne, mint az Avensis II-ben; másrészt az ajtó csukódása mind hangra, mind érzetre kevésbé kelt masszív, minõségi benyomást, mint az Ave II-esé.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Mazda
« Válasz #223 Dátum: 2008.03.20 21:15:58 »
Kipróbáltam egy 98as 626-ost, mint kiderült ez 115-6 LE változat (1x azt mondták 136), én lomhának éreztem, bár vmi nem stimmelt, mert alapjáraton nagy gázt adva nagyon rángatott 2e alatt gyakorlatilag halott volt, ez nem normi szvsz, valamint a fedkopm 9,8at mutatott, ennyit eszik spotrosan a 85-ös camrym, ezt meg egy nõ vezette, aki végig a paravasba kapaszkodott, amíg vezettem, tehát valszeg nem egy "sumakker", a bal hátsó sárvédõíven olyan folt volt, h én jobban tettem volna oda, szal nem volt meggyõzõ :szomoru: , ja és az állítólag nem régi olaj kormos volt :hmm:
Százkettõ tesójának az 1,6-os ave-ja sokkal "egybenebb" volt, igaz az 2 évvel fiatalabb, de letagadhatna 4-5 évet :nagymosoly:
Most a kövi célpont egy ave kombi d4-es
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #224 Dátum: 2008.03.20 23:00:59 »
Idézetet írta: "schillerasz"
Kipróbáltam egy 98as 626-ost, mint kiderült ez 115-6 LE változat (1x azt mondták 136), én lomhának éreztem, bár vmi nem stimmelt, mert alapjáraton nagy gázt adva nagyon rángatott 2e alatt gyakorlatilag halott volt, ez nem normi szvsz, valamint a fedkopm 9,8at mutatott, ennyit eszik spotrosan a 85-ös camrym, ezt meg egy nõ vezette, aki végig a paravasba kapaszkodott, amíg vezettem, tehát valszeg nem egy "sumakker", a bal hátsó sárvédõíven olyan folt volt, h én jobban tettem volna oda, szal nem volt meggyõzõ :szomoru: , ja és az állítólag nem régi olaj kormos volt :hmm:
Százkettõ tesójának az 1,6-os ave-ja sokkal "egybenebb" volt, igaz az 2 évvel fiatalabb, de letagadhatna 4-5 évet :nagymosoly:
Most a kövi célpont egy ave kombi d4-es


Nyilván kifogtál vmi lerúgott darabot, mert ez amúgy egy jó autó. De azt ne várd el tõle, hogy kevesebbet egyen mint a Camry, mert nem fog. Azonos hengerûrtartalom, de nagyobb súlyt cipel - ez kompenzálja a modernebb konstrukciót. Az Avénk szegrõl-végrõl ugyanannyit kajál, mint a Camry - és ez teljesen korrekt is egy jóval erõsebb és jóval nagyobb tömeget mozgató motortól.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )