Hát ma elég rendesen elszomorodtam!
Van ugye a családban a Yaris mellett egy Mazda is. 323-as 1,5-ös karburátoros 75 LE-s, jah, és velem egyidõs, azaz 23 éves. Elég rendesen jelen van rajta a rozsda, és kb 2 hete le lett fixálva, hogy meg lesz csinálva.
Ismerõs lakatos és egy ugyancsak ismerõs festõ átnézte alulról és kívülrõl, és mondott rá egy nagyon jó árat. De mondom, ez 2-3 hete volt. Ezért hírtelen felindulásból még akkor elvittük mûszakira (még május 1 elött, a régi rendszerbe, hogy könnyedén belekerüljön a teljesítmény a forgalmiba), és új forgalmit is csináltattunk, mert betelt. Az 20 ezer Ft.
Erre ma elkezdtem szétszedni az autót (kárpitok, egyéb cullangok...) és elszörnyedtem.
Belülrõl látszik, ahogy a hátsó sárvédõívnél a kb. 5 éve újonnan belekerült ívpótló már rohad (kivülrõl még nem látszik mert nem ütötte át a rozsda a festéket), mert annó egy becsületes szakinak nehéz lett volna belülrõl is lekezelni valamivel az anyagot... Ezenkívül spórolt a karosszériatömítõn is, mert egy-két hegesztés mellett simán bejött a víz, ennek eredményeként a kárpitok alatt szinte sár állt!!! És ez csak egy példa, az akkori javítás olyan mértékben volt szakszerûtlen, hogy már nem éri meg nekiállni az autónak újra... Mindent szétcseszett rajt!!!! :robbanfej:
Ami látszott, az jó, de ami nem...
Ezzel egyidõbe hívott édesapám, hogy a festõ lemondta a dolgot, mert jövõ héttõl külföldön melózik (naná, havi többszázezerér én is mennék).
Szal most úgy tûnik nem lesz megcsinálva :szomoru:
Nagyon sajnálom az autót, mert komolyabb hiba nélkül, szinte hibamentesen szolgálja a családot már 15 éve! :10:
Visszarakom a kárpitokat, az ápol és eltakar, aztán sztem elkezdjük édesapámmal nézegetni a neten az autóhírdetéseket...