Először nem értettem, hogy miért antiPalaczk színű az autóm, komalyan azt hittem, ez valami színkód, mert vannak ilyen fura nevek, hót egyformának tűnő ezüst színek megkülönböztetésére...
Szóval semmi különös nem köt az ezüst színhez, mint az, hogy az előző Imprezám is ezüst volt, ami pedig azért lett az, mert ezt az egy darabot hozták be belőle (záros időn belül 99'ben) No meg, akkor össz vissz három színben forgalmazták itthon, kék, ezüst, piros... a kék nem az a kék, amit álltalában mindenki ismer, hanem egy világosabb (nem szép kék...) szóval piros nem, így maradt az ezüst... (fehéret szeretem volna!)
Itt a vita az optimális hengerűrtartalomról, nyilván abból indult, hogy 300ccm körüli a (1henger űrtartalmú) leghatékonyabb motor, hiszen a legnagyobb fordulatszámot ezzel lehet elérni, még ésszerű mozgó tömeg, súrlódó alkatrész stb függvényében... Ezt az F1 ben találták ki higyjük el nekik...közúton azért némiképp mások az elvárások, így fogalmazzunk talán úgy, hogy 300-500 ccm közé esik álltalában a benzines személyautók optimális 1henger űrtartalma. Ebbe a legtöbb jószág bele is fér...
kishaver
A spricni akkor éri a legtöbbet, ha a cooler a motoron, vízszintesen helyezkedik el, (mint pl Impreza) és a városban tökölsz, nincs menetszél, bemelegszik az egész, és nem dolgozik kellő hatásfokkal, no ha ilyenkor akarsz kilőni, akkor jelentős segítség egy ilyen spricni, amúgy felesleges (szerintem)