Mit nevezünk karbantartás igénynek?
Olajzások, zsírzások, szűrőcserék, csapágycserék, ilyesmi...
Egy ilyen bonyolult (turbós 4wds), nagyteljesítményű autónál sok mindent ápolgatni kellhet.
Szóval ilyenekre!!! Itt el kell hogy kedvetlenítselek benneteket, de tudtommal semmi különöset nem igényel ezen a téren... Talán annyi, hogy nekem GT-m volt annak 12500km enként kellett átesnie a kötelező olaj-olajszűrő cserén, (légszűrő, ha cserélős lett volna) 50000 -nél volt ajánlott a gyertyák cseréje, de csak 100 nál kötelező... 50000 km-nél még le kellett cserélni a váltóban az olajat, nomeg a diffiben talán ebben tért el egy átlagos autótól, na meg abban, hogy csakis full syn mehetett ezekre a helyekre... legközelebb 100 000-km-nél vált esedékessé ugyanezek, no meg vezérműszíj stb. A hajtásláncra egyébként 125 000 km vagy 5 év a garancia, míg a többi részre a Japoátlag 3.
Ezek a költségek, főleg a különbség elenyészőek a fenntartás egyéb költségeihez képest, azt hittem arra vagytok kíváncsiak...
Ja, a WRX nek már 150000 a szervízciklusa persze ezt lehet rövidebre venni, használattól függően :wink:
Szóval a hajtáslánc hibájáról nem tudok beszámolni, mert csak 107 000 km t futott nálam az autó, de a mostani gazdájától is meg lehet kérdezni... nem hinném, hogy komoly gond lehetne vele akár 200-250 ezerig... (persze a használat....)