Szerző Téma: Subaru  (Megtekintve 150814 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Subaru
« Válasz #60 Dátum: 2005.03.29 19:42:09 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
Az Imprezza nem véletlenül drága. Bődületes tartalékok vannak abban az autóban, és amikor beárazták, a marketinger is oda kelett figyelni.

Szerintem sem véletlenül, csak ez öngól. Így a kutya nem veszi őket, legfeljebb a drágább modelleket, mert azok nem annyival drágábbak, mint a kisebbek.
De - mint írod - bődületes tartalékok vannak. Az árában is :!:


Kutya nem veszi? Angliában, Svájcban jártál már? Az, hogy nálunk mi mennyi nem igazán izgalmas a Subaruéknak, nem vagyunk érdekes piac nekik.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Subaru
« Válasz #61 Dátum: 2005.03.29 20:10:46 »
Idézetet írta: "Ear"
Kutya nem veszi? Angliában, Svájcban jártál már? Az, hogy nálunk mi mennyi nem igazán izgalmas a Subaruéknak, nem vagyunk érdekes piac nekik.

Svájc más tészta, mert ott mennek a 4x4 modellek.
Másutt mindenütt eléggé rétegmodell, és nem utd (vagy nem is akar) kitörni ebből a skatulyából.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #62 Dátum: 2005.03.29 20:35:28 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
Kutya nem veszi? Angliában, Svájcban jártál már? Az, hogy nálunk mi mennyi nem igazán izgalmas a Subaruéknak, nem vagyunk érdekes piac nekik.

Svájc más tészta, mert ott mennek a 4x4 modellek.
Másutt mindenütt eléggé rétegmodell, és nem utd (vagy nem is akar) kitörni ebből a skatulyából.


Ausztriában is sok van . Meg máshol is , ahol hegyek vannak . Vagy sok hó . Vagy mindkettő .

Amúgy OK , én elhiszem , sőt tudom , hogy az Impreza nagyon profi , értékes technika . Amit én nem értek (és erre még nem is válaszolt senki) , hogy miért kerül annyiba , mint a Legacy  :shock: ? Az is Subaru , az is profi technika - plusz nagyobb , tágasabb , kényelmesebb . Ennyit számítana a rallye-image  :roll: ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #63 Dátum: 2005.03.29 20:38:00 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Roczey"
Mit nevezünk karbantartás igénynek?

Olajzások, zsírzások, szűrőcserék, csapágycserék, ilyesmi...
Egy ilyen bonyolult (turbós 4wds), nagyteljesítményű autónál sok mindent ápolgatni kellhet.


Szóval ilyenekre!!! Itt el kell hogy kedvetlenítselek benneteket, de tudtommal semmi különöset nem igényel ezen a téren... Talán annyi, hogy nekem GT-m volt annak 12500km enként kellett átesnie a kötelező olaj-olajszűrő cserén, (légszűrő, ha cserélős lett volna) 50000 -nél volt ajánlott a gyertyák cseréje, de csak 100 nál kötelező... 50000 km-nél még le kellett cserélni a váltóban az olajat, nomeg a diffiben talán ebben tért el egy átlagos autótól, na meg abban, hogy csakis full syn mehetett ezekre a helyekre... legközelebb 100 000-km-nél vált esedékessé ugyanezek, no meg vezérműszíj stb. A hajtásláncra egyébként 125 000 km vagy 5 év a garancia, míg a többi részre a Japoátlag 3.

Ezek a költségek, főleg a különbség elenyészőek a fenntartás egyéb költségeihez képest, azt hittem arra vagytok kíváncsiak...

Ja, a WRX nek már 150000 a szervízciklusa persze ezt lehet rövidebre venni, használattól függően :wink:  :lol:

Szóval a hajtáslánc hibájáról nem tudok beszámolni, mert csak 107 000 km t futott nálam az autó, de a mostani gazdájától is meg lehet kérdezni... nem hinném, hogy komoly gond lehetne vele akár 200-250 ezerig... (persze a használat....)
gy Subarus...

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #64 Dátum: 2005.03.29 20:47:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Azt én elfogadom , hogy a power Impreza-változatok drágák . Sőt , azok voltaképpen nem is drágák , mert máshol nem kapsz ennyi pénzért ekkora menetteljesítményeket  :) ... Az viszont elég durva , hogy egy sima 1.6-os , 95 lóerős (!!!) kombi Impreza belekerül 5.78 millióba  :shock: ... Hát azért már ne haragudjon a világ , de mi kerül ennyibe ezen az autón  :? ? Vagy a 2.0 125 lovas szedán változat : 6.81 millió , miközben a 138 lovas Legacy 2.0 csak 6.75 millió  :o ! Én nem sokat gondolkodnék , hogy melyiket vegyem ...


Ez valóban érdekes... vagy inkább dühítő? Ha bővebben kíváncsi vagy látogass el a Subaruklub fórumra, és az Emil Frey es témákat olvasgasd, talán néhány érzéssel gazdagabb leszel ami rávilágíthat ezekre a dolgokra... Már itt is kb a második, harmadik hozzászólásomból kiderül, hogy bíz van gond az importőrnél... árképzés stb...
De hát örüljünk, hogy egyáltalán forgalmazzák! Mostanában építik újjá a hálózatot, hisz teljesen felszámolták! Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány kereskedőjük van most... Bővebben ott!
gy Subarus...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Subaru
« Válasz #65 Dátum: 2005.03.29 20:50:40 »
Idézetet írta: "Roczey"
Már itt is kb a második, harmadik hozzászólásomból kiderül, hogy bíz van gond az importőrnél... árképzés stb...

Hát azzal itt is akadt...
music     

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #66 Dátum: 2005.03.29 20:52:25 »
Idézetet írta: "Misi"

Hát igen, sajna a TMH eléggé szűkre veszi a kínálatot. Pl. az előző Corollából
is volt 4x4-es csak nem nálunk. :(
És mondjuk az MR2-t is hanyagolják nálunk...


Volt MR2 csak annak is irreális volt az ára! (Kb mint 1.6 imp...)
Asszem 10 millio körül mozgott, mikor a GT 8 az Integra 6 volt... azért ez is elgondolkodtató...

Bíz volt a Toyotának GT four is!!! (Celika) Szerintem lessz is még!  :evil:
gy Subarus...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #67 Dátum: 2005.03.30 00:36:36 »
Idézetet írta: "Roczey"
Idézetet írta: "Misi"

Hát igen, sajna a TMH eléggé szűkre veszi a kínálatot. Pl. az előző Corollából
is volt 4x4-es csak nem nálunk. :(
És mondjuk az MR2-t is hanyagolják nálunk...


Volt MR2 csak annak is irreális volt az ára! (Kb mint 1.6 imp...)
Asszem 10 millio körül mozgott, mikor a GT 8 az Integra 6 volt... azért ez is elgondolkodtató...

Bíz volt a Toyotának GT four is!!! (Celika) Szerintem lessz is még!  :evil:


Szinte minden , általunk ismert Toyota típusnak volt/van AWD változata . A minap derítettük ki , hogy pl. az Avensisnek is . Csak éppen ide nem jutnak el ezek az autók - sőt (ami nagyobb baj !) néha még olyan európai országokba sem , ahol egyébként komoly kereslet lenne rájuk (pl. Svájc) . Ez sima piac-kihagyás a Toyota részéről - nem tudom , miért csinálják  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nokie

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Subaru
« Válasz #68 Dátum: 2005.03.30 19:57:34 »
Miért annyi az alap Impreza, mint az alap Legacy?
Mert a Legacyt ennyire lehozták, mert az fogy mint atom.

Miért van az alap Imp "hanyagolva"?
Mert évi 2autót nem adtak el a tavalyi évig belőlük.
Most is az RS különkiadás húzza a szívó Impik eladását.

neve helyesen:
IMPREZA
img]http://subaruklub.racing.hu/kepek/PWRC04.gif[/img]
Think. Feel. Drive.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #69 Dátum: 2005.03.30 23:06:48 »
Idézetet írta: "Nokie"
Miért annyi az alap Impreza, mint az alap Legacy?
Mert a Legacyt ennyire lehozták, mert az fogy mint atom.

Miért van az alap Imp "hanyagolva"?
Mert évi 2autót nem adtak el a tavalyi évig belőlük.
Most is az RS különkiadás húzza a szívó Impik eladását.

neve helyesen:
IMPREZA


Node nem lehet , hogy fogyna az Impreza is mint az atom , ha mondjuk nem 5.8 lenne az alap 1.6-os , hanem mondjuk 4.0 ? Nem lehet , hogy akkor nem évi 2 darab kelne el belőle ;) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nokie

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Subaru
« Válasz #70 Dátum: 2005.03.30 23:26:15 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Nokie"
Miért annyi az alap Impreza, mint az alap Legacy?
Mert a Legacyt ennyire lehozták, mert az fogy mint atom.

Miért van az alap Imp "hanyagolva"?
Mert évi 2autót nem adtak el a tavalyi évig belőlük.
Most is az RS különkiadás húzza a szívó Impik eladását.

neve helyesen:
IMPREZA


Node nem lehet , hogy fogyna az Impreza is mint az atom , ha mondjuk nem 5.8 lenne az alap 1.6-os , hanem mondjuk 4.0 ? Nem lehet , hogy akkor nem évi 2 darab kelne el belőle ;) ?


Akik ezt a kategóriát veszik, azoknak legkevesebb esetben igénye egy Subaru. Ha igen, akkor meg vesz egy vagy kisebbet (Justy), vagy egy nagyobbat Legacy/Forester.
img]http://subaruklub.racing.hu/kepek/PWRC04.gif[/img]
Think. Feel. Drive.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Subaru
« Válasz #71 Dátum: 2005.03.30 23:27:31 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Node nem lehet, hogy fogyna az Impreza is mint az atom, ha mondjuk nem 5.8 lenne az alap 1.6-os, hanem mondjuk 4.0? Nem lehet, hogy akkor nem évi 2 darab kelne el belőle;) ?

Azért 30%-os áresést várni utópia. De ha mondjuk a 2.0-t lehetne kapni az 1.6 áráért, az már versenyképes lenne, és talán még belefér nekik is.
music     

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Subaru
« Válasz #72 Dátum: 2005.03.31 08:52:25 »
Idézetet írta: "Nokie"
Miért annyi az alap Impreza, mint az alap Legacy?
Mert a Legacyt ennyire lehozták, mert az fogy mint atom.

Miért van az alap Imp "hanyagolva"?
Mert évi 2autót nem adtak el a tavalyi évig belőlük.
Most is az RS különkiadás húzza a szívó Impik eladását.

neve helyesen:
IMPREZA

Nálunk valszleg bejátszik a regadó is az árba. Ezzel együtt Németországban az Ignis Subaru változata forintban 3,6-3,8 mill. között van és a 2,0 l-es Impreza 20100 euro, ami éppen 5 millió Ft. A WRX forintban 7,3-ra jön ki. Ezek simán 2 milkóval olcsóbb árak a hazainál és ez már nem csak regadó, hanem hülye beárazás is, mivel szerintem ők ezt a gépet prémiumkat-nak tekintik itthon. Ez annyiban igaz, hogy ennyi pénzért csak a kiemelt hülyék veszik. Ma már sok autós tisztában van azzal, hogy egy 4WD nem csak havon jobb és szvsz itthon is jobban fogyna, ha jobb ára lenne és ezáltal nagyobb összbevételhez juthatnának a jelenleginél. Erre lassan rájönnek itthon is, példa erre a 2 literes Legacy
limitált leárazása.

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #73 Dátum: 2005.03.31 13:15:05 »
Idézetet írta: "saro"
mivel szerintem ők ezt a gépet prémiumkat-nak tekintik itthon. Ez annyiban igaz, hogy ennyi pénzért csak a kiemelt hülyék veszik.


 :cry:

De legalább valamiben kiemelkedőt nyújtottam...

Az a baj, hogy nem sok a beleszólásunk ezekbe a dolgokba... mondjuk könnyű így vagdalkozni, akár ingyen is adhatnák...

Szerintem a piac dönt! A piac pedig MI VAGYUNK! (ez igaz) Mondjuk van abban igazság, hogy valamit nem jól csinálnak, mert mint említettem, és Ti is utaltatok rá a szürkeimport erős!!! (mert muszály!)
gy Subarus...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Subaru
« Válasz #74 Dátum: 2005.03.31 13:16:59 »
Hát a TMH-ról is mesélhetnénk.
Árképzés, felszereltség, választék...