Szerző Téma: Subaru  (Megtekintve 153700 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Subaru
« Válasz #420 Dátum: 2010.04.02 07:30:33 »
Ezt a Legalinket  ;)
Biztosan jó, mert a bal hátsó ülésen beh.gyoztak az élvezettől  :D

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Subaru
« Válasz #421 Dátum: 2010.04.02 07:38:13 »
Te Andris! Infód is van róla?  :szemez: (tényleg pickup? :devil:)
Gabe 254.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Subaru
« Válasz #422 Dátum: 2010.04.02 17:26:33 »
Km valos, torve nem volt, lokharito volt fujva (ranemjottelvolna :) ) dunantulrol jott, ket masikat vittek helyette. Zold utat kaptam-kaptal!
Vallalhato :yes:
Kedden mehetsz kiprobalni :)
kisa
born to ride

Satriani

  • Vendég
Re: Subaru
« Válasz #423 Dátum: 2010.04.04 12:29:15 »
Te jó ég, ennek nagyon jó ára van! 3M alatt elvétve van ilyen kocsi.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Subaru
« Válasz #424 Dátum: 2010.04.07 00:17:42 »
Voltam próbálni. Már csak kedvest kell meggyőzni...
Amúgy ezekben valóban szíj hajtja a vezérlést? :hmmmm:
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Re: Subaru
« Válasz #425 Dátum: 2010.04.07 00:20:35 »
Előfordulhat, hogy szíjas.

Milyen volt, mesélj már! :D Motor elég erős bele?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Subaru
« Válasz #426 Dátum: 2010.04.07 00:49:10 »
Egy rövid kör volt, kb 2 km városi melegítés, majd 4 km-nyi elkerülő, jó minőségben, végül kb 3 km városi levezetés.
Első benyomás: rövid ülés, passzentos belső, imádnivaló keret nélküli ablakok.
Másodszor: motort alig forgatta az önindító, kevés volt a delej az akksiban. De amikor olyan jellegzetes boxeresen keresztbe megrázta magát indulás után... :wub:
Kicsit járattuk, míg a P rendszám fölment.
Utána város: egyértelmű japán kezelés, relatíve könnyű kuplung, csendes belső, bár a még gyári gumik gördülési zaja bejött (tropára kopottak). Jól összerakott, bár innen-onnan jön zörgés. Futómű csendes, motor nem zajong. Városban, kicsit szabálytalanul símán megy ötödikben (óra szerint kicsivel 60 alatt). Nem rángat,stb, bár gyorsítani sem szeret.
Országútra vezető körforgónál elsőre csak 4ezerig küldtem, azt se padlón, de szépen gyorsult. Nem annyira préselősen, de nagyon határozottan. Gyorsan megvolt a 100-110. Ott utaztunk egy darabig. Itt ötödikben kellemesen csendes, 110nél 3000 alatt forgott (kb 2700-2800). A következő körforgalom után már küldtem egy kettest 5000ig, akkor azért mutatta magát. Szépen dorombolva szépen is húzott. Érzetre jobban megy, mint egy IS200, pedig papíron asszem nem jobb. (bár neki 165 paci van vs 155)
Nagyon nem rángattam kormányt, nameg esett is rendesen, de a következő körforgalomnál azért még egy kanyarból kettes nagyobb gáz belefért :D Semmi nyikkanás, csúszás, stb. Mégha kopott is a gumi, a 4 kerék kapaszkodik.  :cool2:
Végül városban levezetve: lehet vele közlekedni: nem könnyen fullad, kis gázzal szépen indul, kuplung jól adagolható, szépen gyorsul, majd kettesből 5-be fölrakva gurul. A kilátás nem túl pazar, főleg, hogy ennek a példánynak a bal tükre nem akart eléggé kifordulni, így a kocsi fele foglalta a tükörképet...

A végén, miután visszaértünk, még üldögéltem egy keveset: elől még mindig passzent, de hátul, magam mögött (nem sok, 175 cm) bőséges helykínálat, kényelmes ülőlap, jó támladőlés (gyerekülés miatt fontos, ebben kényelmesen tudna menet közben aludni a gyerek. Ellenben a magas övvonal miatt alig látna ki... :D)
Csomagtartó bőséges, HB Corinál kb kétszer nagyobbnak tűnik.
Summa: 2,750ért, új gumikkal, és néhány apróság rendbetétele után vinném is...Csak valaki vigye a Corit jó áron  :helpsmilie:
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Re: Subaru
« Válasz #427 Dátum: 2010.04.14 08:08:47 »
Köszi! Drukkolok... ;) A Corit itt nem akarják beszámítani? Biztosan piacképesebb, mint a Subaru... A váltója, kormányzása milyen? Ami Subarukat vezettem, azoknak a kormányzása kifejezetten direkt, baromi jól érezhető volt. Az tetszik, hogy ötödikben 3000 alatt forog 110-nél, benzineshez képest ez elég hosszú fokozat.

Az IS200-hoz képest érdekel a gép mindenek előtt. Ezek szerint érzetre jobban megy, biztos tágasabb, talán még jobban is fogyaszt. Az autópályás zajszintre kíváncsi lennék. Elgondolkodtató, na. Bajban leszek, ha éles helyzet lesz.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Subaru
« Válasz #428 Dátum: 2010.04.14 11:17:05 »
A Corit itt nem akarják beszámítani? Biztosan piacképesebb....


Nem annyira veszem eszre, vagy a B verzio, nem szeretnek soha Subarut arulni :surrender:

Es mint Gabornak mar megtettem, itt nyilvanosan is meg kell tennem; a gyari feny nem erre az autora szolo kijelentes volt.
Akinek kell a 3oldalas allapotlapja a kocsinak, meg tobb kep, irjon egy mailcimet, es bocsi a teves informacioert!!!
kisa
born to ride

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Subaru
« Válasz #429 Dátum: 2010.04.14 21:54:49 »
Ja, ahogy Andris mondja, hasonló értékű kocsit nem szívesen számítanak be. Piacképesebb ugyan, de nincs akkora difi, hogy megérje nekik a csere. Pontosabban nekem nem érné meg...
Satriani:
váltó, kormányzás jobbnak tűnik az IS-ben, főleg a váltó...Ebben olyan E12 színvonal, talán kicsit jobb. A kormány pontos, de mostanában a Swiftben úgyis ehhez szoktam :D Igen, a fokozatok kellemesen hosszúak. Inkább utazós, mint az IS, abban viszont kevésbé zavaró hosszabb távon a magas fordulat miatti motorzaj. Sőt, inkább zene. Hogy a fogyi vajon hosszabb távon miként alakulna... Mindenesetre a BC 10,6-on állt.

A tágasság érdekes dolog: elől kb hasonlóan passzentos, hátul egyértelműen tágasabb a Legacy. Ami nekem zavaró, hogy rövidek az első ülőlapok. Komolyan mondom, sztem hátul hosszabb, de az biztos, hogy rövid beülés alapján nekem kényelmesebb.  :wacko:

Hogy melyik a kettő közül? :hmmmm:

Nekem inkább a Legacy, mert tágasabb (ha bővül, márpedig előbb-utóbb fog) a család, kell a nagyobb hely. 4 kerék télen jó szolgálatot tehet. Biztonság nemtom az IS-nél milyen, a 2002es Legacy Outback 4 csillagos. Nekem talán jobban is tetszik a külseje. A belseje nem feltétlen, bár a keret nélküli ablak buli. Ja, és ahogy csukódik az ajtó, az egy álom...

Ami az IS mellett szól: sor6, sor6, sor6, sor6, sor6, sor6. Üléskényelem, hang, nyáron RWD, chrono műszerfal, egyszerűbb technika (?), váltó, itteni közösség :flowers: (Suba forum elég csendesnek tűnik...) külcsíny (kinek igen, kinek nem...)
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Re: Subaru
« Válasz #430 Dátum: 2010.04.14 22:53:08 »
Most nincs kedvem megnézni, emlékeim szerint a spritmonitoron a Legacy jobban áll, mint az IS200. Az összkerék miatt kicsit meglepő, a 6 henger miatt nem.

Látatlanban én is hasonlóképp látom: a Legacy modernebb, autósújságos-pontozós hozzáállással biztosan jobb autó. Praktikusabb, tágasabb, pár évvel frissebb konstrukció, az összkerék miatt valószínűleg jobb az aktív biztonsága, a passzív minimum olyan jó. A fogyasztása talán kedvezőbb, a fenntartása nem feltétlenül.

Az IS-ben viszont a motor, váltó, kormányzás, futómű, hang valami olyan elképesztő egységet alkot, ami hasonló kategóriában más kocsiban egyszerűen nincs, sor6-os E46 included. Van az IS-nél erősebb, tágasabb, gyorsabb, praktikusabb kocsi, de szedánban ilyen izgi dögöt még nem láttam.

A józan ész a kettő közül a Legacyé, és azért ez sem egy sótlan tucat-szedán, ez is tele van finomsággal. Fene tudja, tényleg nem lenne (lesz?) egyszerű a kettő közül választani...

...és akkor még ott van az Alfa 159, aminél szebb szedán nem is létezik...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Subaru
« Válasz #431 Dátum: 2010.04.14 22:57:23 »
De ha ott az idő, akkor az Alfát legalább gyorsan ki tudod zárni :devil:
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Re: Subaru
« Válasz #432 Dátum: 2010.04.15 10:02:34 »
Na ja, az Alfa mellett a szépségén kívül tulajdonképp semmi különös nem szól. Nehéz, ebben a trióban nézve nincs bele ésszerű benzinmotor (3.2 a gatyád megeszi, 1750TBI dettó, és még drága is), és megbízhatóságban hiába javult az Alfa, a Subaru és a Lexus mellé azért még sajnos nem ért fel. De az tény, hogy a három közül messze az Alfa a legszebb autó kívül-belül, még kombiban is.

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Subaru
« Válasz #433 Dátum: 2010.04.25 21:50:40 »






Toyota Yaris T SPORT
153



Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Subaru
« Válasz #434 Dátum: 2010.04.25 23:11:04 »
Szépek! De az utolsóval kicsit mellélőttél, nem?
Gabe 254.