Amikor egy tanulmányautót bemutatnak, a széria-modell is rég készen van már.
Kivéve, amikor nem...
De nem ellened akarok ágálni, mert a kérdésben egy véleményen vagyunk, meg hát feltalálták már az ipari kémkedést is, bár egy lámpatest nem olyan egetverõen fontos dolog, hogy csak emiatt kémkedjenek...
Naná, csak emiatt nyilván nem. A tanulmányautókkal kapcs persze igazad van, néha tényleg elõbb "szondázzák" a népet a tanulmánnyal, és csak utána döntenek a gyártásról. Na, ezeket az eseteket arról ismered meg, hogy egy csomó idõ (évek) telik el a tanulmány és a széria között. Az ilyen Auris-féle esetekben viszont (és ezekbõl van több) a széria kocsi rég kész van, mikor leleplezik a tanulmányt.
Egyébként megnézve ezt a Passaton debütált fényszóró-elrendezést, ez lassan védjegye lesz a VW-arculatnak, kapja meg sorban a többi modell is. Én a korábban leírtak alapján biztos vagyok benne, hogy ez csak a "ketten egy idõben ugyanazt találták ki" esete, elvégre nem is olyan egetverõ nagy újdonságról van szó. Sõt, ugye nem is a Subaru volt az elsõ ilyen, elvégre némelyik BMW-nek már korábban volt ilyen "könnyzacskója". Amivel nem azt akarom mondani, hogy a Subaru a BMW-rõl koppintott; egy jó ötlet felhasználása kicsit más formában nem tilos, a formatervezésben természetes dolog.