Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Subaru  (Megtekintve 75570 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #150 Dátum: 2005.04.27 15:31:21 »


Valami ilyesmi...
gy Subarus...

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #151 Dátum: 2005.04.27 15:33:14 »
A háttérben az öreg Carina II körvonala is jól kivehető, hogy tényleg erre a honlapra passzoljon a kép!! :lol:
gy Subarus...

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Subaru
« Válasz #152 Dátum: 2005.04.27 16:04:48 »
Idézetet írta: "Roczey"
A háttérben az öreg Carina II körvonala is jól kivehető, hogy tényleg erre a honlapra passzoljon a kép!! :lol:


Szééééééééép .... :idea:  :wink:  :lol:

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7918
  • Autó: 2004 Yaris Verso 1.4D4D Terra
Subaru
« Válasz #153 Dátum: 2005.04.27 19:40:00 »
Idézetet írta: "baranyas"
Idézetet írta: "Roczey"
A háttérben az öreg Carina II körvonala is jól kivehető, hogy tényleg erre a honlapra passzoljon a kép!! :lol:


Szééééééééép .... :idea:  :wink:  :lol:

Mit szép? Egyenesen gyönyörűűűűű :D :D :D
Laco 73 :D

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Subaru
« Válasz #154 Dátum: 2005.04.28 19:02:00 »
Idézetet írta: "Roczey"
A háttérben az öreg Carina II körvonala is jól kivehető, hogy tényleg erre a honlapra passzoljon a kép!! :lol:

Gyönyörű autó, anti-Palaczk színben :D
Nagyon szívesen beneveznénk egy próbakörre, ha el tudnál jönni a nyári talira  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #155 Dátum: 2005.05.03 00:45:08 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ilyen sebességnél szinte minden autó fogyasztása levihető 10 liter alá. Pl. az AutoRevue '96-os tesztje szerint a Mercedes C 36 AMG 280 lovas 3.6-os motorja 100 kmh sebességgel haladva 8.9 litert evett. De ezekkel tényleg nem így szokás közlekedni  :lol:

Azért egy 12 hengeres autótól nem lenne ez elvárható, de mindenképpen szép teljesítmény 6 hengeres autóktól. De hogy ne offoljunk ennyit, arról van valakinek infója, hogy az új Swift is kapható lesz Justy változatban?


Nem a hengerszám a lényeg , hanem a hengerűrtartalom .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #156 Dátum: 2005.05.03 00:54:59 »
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
Szerintem az Aston Martinok város vezethetőségével nincs gond.
Saját tapasztalat? :lol:  :lol:  :lol:
Az.  :lol:

Így, többes számban?


Na elemezzünk.

A kijelentés arról szólt, hogy az Aston Martinok nehezen vezethetők a városban.  Nincs kiemelés, ezek szerint az összes ilyen márkájó autóra igaznak kell lennie ennek a kijelentésnek. Nos, én vezettem Aston Martint, ami remekül működött a az Andrásy úton például. Vagyis egy ilyen autóra biztos nem igaz az állítás, tehát az általános kijelentés sem igaz. Ez magyarázza a többes számot. Hm?


Mivel tőlem indult ki ez az egész , hadd reagáljak .

OK , általánosítottam . OK , biztos vannak kivételek (minél újabb autókról beszélünk , annál nagyobb számban) .

És nekem nincs e téren személyes tapasztalatom  :roll:

Viszont amit írtam , azt a hozzád hasonlóan ezzel hivatásszerűen foglalkozó emberkék véleménye (ti. autósújságok cikkei) alapján írtam . Ott pedig az áll , hogy a sportkocsik között a Porsche használható a leginkább városban , szemben a különféle kisszériás exótákkal , mint amilyen pl. az Aston is .

Ezzel együtt , nem kétlem , hogy egy Aston (úgy általában) inkább alkalmas a városi közlekedésre , mint -teszem azt- egy Ferrari (úgy általában) .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #157 Dátum: 2005.05.03 01:03:29 »
Idézetet írta: "Ear"
Aston Martin. Ha egy 300 lóerő körüli, jobbkormányos kabriót simán el tudok vezetni a belvásorsban, úgy, hogy az életem első autómata váltós kocsija, akkor ez az egy ellenpélda elég, hogy ne legyen igaz az, hogy az Aston Martinok nem jók a városi közlekedésre. Amúgy szerintem is inkább bőven erős túraautók. Erre talán a legjobb példa a már megszűnt, de egészen különleges Lagonda modelljük volt.


Hozzátenném , hogy én HASZNÁLHATÓSÁGRÓL beszéltem , nem kizárólag vezethetőségről . Használhatóságról , méghozzá a HÉTKÖZNAPOKBAN , tehát egy tartós valamiről , ami jóval több/más , mint a szó szoros értelmében vett vezethetőség . Egy dolog vezetni egy autót , és más dolog nap mint nap részt venni vele a városi forgalomban , különböző körülmények között , inkluzíve dugók , hosszabb-rövidebb utak , parkolások stb .

És ezúttal egyáltalán nem gondoltam automata váltós kocsira , még ha ezt külön nem is emeltem ki , lévén sportkocsikról volt szó , azokban pedig olyan az automata , mint egy luxuslimuzinban a kéziváltó  :wink:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25101
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #158 Dátum: 2005.05.03 01:05:17 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem a hengerszám a lényeg, hanem a hengerűrtartalom.

Azért némi összefüggés fennáll a kettő között. Arról nem beszélve, hogy azonos (és nagy) lökettérfogatú motorok esetén a több hengeres nagy valószínűséggel többet fog enni. Szakértők szerint az optimális hengerűrtartalom kb. 330-350 cm3.
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #159 Dátum: 2005.05.03 01:07:54 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Roczey"
A háttérben az öreg Carina II körvonala is jól kivehető, hogy tényleg erre a honlapra passzoljon a kép!! :lol:

Gyönyörű autó, anti-Palaczk színben :D


Asszem említettem már , hogy nekem régebben semmi bajom nem volt az ezüsttel . Jól tud mutatni egy sportkocsin , luxusautón stb - ezekhez passzol , mert hűvös és elegáns szín . De ha kategóriától függetlenül minden második autó ezüstben pompázik , az bizony túlmegy minden határon , és számomra az égvilágon semmi másra nem utal , mint a divat fantáziátlan követésére  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #160 Dátum: 2005.05.03 01:11:02 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem a hengerszám a lényeg, hanem a hengerűrtartalom.

Azért némi összefüggés fennáll a kettő között. Arról nem beszélve, hogy azonos (és nagy) lökettérfogatú motorok esetén a több hengeres nagy valószínűséggel többet fog enni. Szakértők szerint az optimális hengerűrtartalom kb. 330-350 cm3.


Van némi összefüggés , valóban , de ahogy írtam , nem ez a lényeg , hanem az űrtartalom . Sokkal direktebben befolyásolja a fogyasztást , mint a hengerszám .

Mihez optimális ez a 330-350 köbcenti ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25101
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #161 Dátum: 2005.05.03 01:18:56 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Mihez optimális ez a 330-350 köbcenti ?

Ha jól emlékszem a fajlagos fogyasztáshoz.
A hengerűrtartalomban igazad van, de az egész abból indult ki, hogy egy 12 hengeres autó mennyit fogyasztana egy adott szituban. Erre mondom, hogy azért a hengerszám is számít, mert egy bizonyos hengerméret alá nem lehet lemenni, nem lehet 12 hengeres, de 1200 köbcentis autómotort csinálni. Ergo egy 12 hengeres motor eleve sokat fog fogyasztani.
music      

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Subaru
« Válasz #162 Dátum: 2005.05.03 07:57:59 »
De jó, hogy ez egy Subaru-topic ... :shock:  :idea:  :wink:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25101
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #163 Dátum: 2005.05.03 09:14:19 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Mihez optimális ez a 330-350 köbcenti ?

Kisebb motorok még műxik is, pl. ha megnézed, hogy japánban van egy 660ccm-es határ, amibe a 2 hengeresek beleférnek - például a Subaru Rex is ; aztán a 3 hengeresek esetében 1.0 - 1.1 literre jön ki az össztérfogat, a 4 hengereseknél 1.3-1.4 literre, a 6 hengereseknél pedig 2 - 2.1 literre.
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #164 Dátum: 2005.05.03 13:18:06 »
Idézetet írta: "baranyas"
De jó, hogy ez egy Subaru-topic ... :shock:  :idea:  :wink:


Jaj , ne már ! Miért ne lehetne megbeszélni , ha egyik autós kérdés kapcsán szóba jön egy másik autós kérdés  :?: Én nem fogok minden alkalommal ezért egy másik topikba átmenni  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )