Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Subaru  (Megtekintve 77355 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25152
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #105 Dátum: 2005.04.04 10:54:04 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyébként is, én kvázi tiszteletbeli Subarus vagyok - hónapokon át közlekedtem ezzel az autóval, csak aztán a nem 100 %-osan működő automata váltó, a kis és nem variálható csomagtér, nomeg a normál vezetési stílusban 14-15 literes városi fogyasztás kissé elriasztott  :roll: ... De nagy poén volt az autó , annyi szent  :o !

Ennek valami böszme nagy motorja van, nem? (3,3 vagy ilyesmi)
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #106 Dátum: 2005.04.04 12:29:49 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyébként is, én kvázi tiszteletbeli Subarus vagyok - hónapokon át közlekedtem ezzel az autóval, csak aztán a nem 100 %-osan működő automata váltó, a kis és nem variálható csomagtér, nomeg a normál vezetési stílusban 14-15 literes városi fogyasztás kissé elriasztott  :roll: ... De nagy poén volt az autó , annyi szent  :o !

Ennek valami böszme nagy motorja van, nem? (3,3 vagy ilyesmi)


Ááá ... Épp ez az , hogy nem ! 1.8-as  :o !!! Négyhengeres boxer , turbóval , katalizátor nélkül 136 (az "enyém" ilyen volt) , katalizátorral 120 LE . Automata váltó , elektronikusan kapcsolható összkerékhajtás . Vmax 200 , gyorsulás 9.5 (136 lovas verzió) . Fogyasztás gyári adat szerint 8-12 liter . A valóságban ez úgy nézett ki , hogy ha 90 körül poroszkáltál országúton , akkor elment 9 liter körül - viszont városban 12 alá nem lehetett levinni ; ha nem spóroltál nagyon , akkor 14-15 ; ha pedig gyakran szeretted volna élvezni a boxerhang+turbófütyülés amúgy lenyűgöző koncertjét  :D , akkor 16-17  :roll: ...

Ezek a régi 1.8-as boxerek zabáltak , még a turbó nélküli változatok is .

Egyébként szerelték az XT-t egy 2.7-es hathengeres motorral is , de csak a hazai meg az USA piacon ; ott 147 lovas volt . Az mennyit ehetett  :shock:

De amúgy nagy poén volt ez a gép  :o ! Soha életemben ennél karakteresebb , különlegesebb autóban nem ültem  8) ... A kormánya pl. aszimmetrikus volt , a küllők , egyenes állásban , egy fejreállított L betűt formáztak ... Két kis kezelőszerv-szatellit a kormány két oldalán , amelyek együtt mozogtak a függőlegesen és hosszirányban egyaránt állítható kormányoszloppal ... Keret nélküli ablakok ... Szinte a teljes tetőt kitöltő , kivehető fém napfénytető ... Meg egyéb finomságok ... Jó gép volt , na  :) !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25152
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #107 Dátum: 2005.04.04 15:01:11 »
jaj, tudom, már, én az SVX-szel kevertem össze, annak van/volt 3.3 motorja.
Egyébként most az imént láttam közelről egy vadi új Legacyt, egészen jól néz ki... :!:  :lol: Én még a 10 évvel ezelőttinél tartottam, ami nem volt különösebben izgalmas kocsi.
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #108 Dátum: 2005.04.04 22:24:59 »
Idézetet írta: "music"
jaj, tudom, már, én az SVX-szel kevertem össze, annak van/volt 3.3 motorja.
Egyébként most az imént láttam közelről egy vadi új Legacyt, egészen jól néz ki... :!:  :lol: Én még a 10 évvel ezelőttinél tartottam, ami nem volt különösebben izgalmas kocsi.


Na igen , az SVX , az kicsit más kategória  :D

Hja , a régi Legacy (ez a mostani egyébként már a negyedik generáció ám! 89-94 , 94-99 , 99-03 , 03-...) eléggé "bieder" volt , leszámítva a keret nélküli ablakait :) ... De technikailag kiváló autó , és Toyota-szinten megbízható !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Subaru
« Válasz #109 Dátum: 2005.04.18 22:59:03 »
Valahol most olvastam (egy olyan fizetett hirdetésszerű cikk volt), hogy aszongya a Subarunál átértékelték az árképzést és erre jó példa a Legacy 7 milkó alatti ára. Hát ez a tiszta marketing. valóban, durván 6,8-ért kapható a 138 lovas kétliteres Legacy, aminél már a 125 lovas kétliteres Impreza is drágább. Levitték egy modell árát, amit senki nem vesz, ez náluk az átértékelés. Az autó igy alig 3000 euroval drágább még mindig, mint Németországban és nálunk annyiba kerül a "leértékelt" kétliteres, mint a németeknél a gazdagon felszerelt 2,5 literes változat.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25152
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #110 Dátum: 2005.04.19 09:03:20 »
Idézetet írta: "saro"
Valahol most olvastam (egy olyan fizetett hirdetésszerű cikk volt), hogy aszongya a Subarunál átértékelték az árképzést és erre jó példa a Legacy 7 milkó alatti ára. Hát ez a tiszta marketing. valóban, durván 6,8-ért kapható a 138 lovas kétliteres Legacy, aminél már a 125 lovas kétliteres Impreza is drágább. Levitték egy modell árát, amit senki nem vesz, ez náluk az átértékelés. Az autó igy alig 3000 euroval drágább még mindig, mint Németországban és nálunk annyiba kerül a "leértékelt" kétliteres, mint a németeknél a gazdagon felszerelt 2,5 literes változat.

Ez szó szerint így van, én is nézegettem az árlistákat, és a kétliteres Impreza drágább, mint a kétliteres Legacy :!:  :roll:
music      

Roczey

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Subaru
« Válasz #111 Dátum: 2005.04.20 20:09:28 »
Idézetet írta: "saro"
Valahol most olvastam (egy olyan fizetett hirdetésszerű cikk volt), hogy aszongya a Subarunál átértékelték az árképzést és erre jó példa a Legacy 7 milkó alatti ára. Hát ez a tiszta marketing. valóban, durván 6,8-ért kapható a 138 lovas kétliteres Legacy, aminél már a 125 lovas kétliteres Impreza is drágább. Levitték egy modell árát, amit senki nem vesz, ez náluk az átértékelés. Az autó igy alig 3000 euroval drágább még mindig, mint Németországban és nálunk annyiba kerül a "leértékelt" kétliteres, mint a németeknél a gazdagon felszerelt 2,5 literes változat.


 :roll: Szerintem erre rájöttünk már páran... sajna!
Ha kell, több embert is találsz, aki behozza neked a kívánt Subarut!
 :lol:
WRX kb 8 millio... (persze nem követem pontosan a devizaárfolyamokat!)
gy Subarus...

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4381
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Subaru
« Válasz #112 Dátum: 2005.04.21 15:26:38 »
OFF
Idézetet írta: "Palaczk"
Bár (másik végletként) egyébként kicsit az is szokott bosszantani , amikor valaki egy ilyen kérdésre automatikusan a legdrágább és/vagy leggyorsabb autót nyögi be . Ferrari Enzo , Bugatti Veyron , Maybach meg ilyenek . Ez olyan rémesen sztereotip dolog , "egyen-álom"  :disgusted:

Hát ha egyszer az ember szeretné kipróbálni a legjobbat/leggyorsabbat/leg....
Nekem is egy Porsche 959, vagy ha az már nem beszerezhető, akkor egy 911 turbo az álmom. De hát az a hétköznampi használatra alkalmatlan. :-)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #113 Dátum: 2005.04.21 17:15:29 »
Idézetet írta: "afekete"
OFF
Idézetet írta: "Palaczk"
Bár (másik végletként) egyébként kicsit az is szokott bosszantani , amikor valaki egy ilyen kérdésre automatikusan a legdrágább és/vagy leggyorsabb autót nyögi be . Ferrari Enzo , Bugatti Veyron , Maybach meg ilyenek . Ez olyan rémesen sztereotip dolog , "egyen-álom"  :disgusted:

Hát ha egyszer az ember szeretné kipróbálni a legjobbat/leggyorsabbat/leg....
Nekem is egy Porsche 959, vagy ha az már nem beszerezhető, akkor egy 911 turbo az álmom. De hát az a hétköznampi használatra alkalmatlan. :-)


Szerintem ez valahol unalmas . 100 autóbolondból 95-nek egy maréknyi fajta autó ugrik be , ha megkérdik , hogy "mi az álma" ... ehh , fantáziátlan ;)

Én nem azt mondom , hogy nem szeretnék én is kipróbálni egy pár szupersportkocsit . Dehogynem szeretnék :) ! De egy dolog a kipróbálás , és más dolog az , hogy mit szeretnék a SAJÁTOMNAK , ha választani lehet .

Ja , és az is nagyon uncsi , hogy a népek hajlamosak mindig a LEGÚJABB szupergyors autót álomként megjelölni . Holott a régiek között van számtalan rendkívül érdekes jószág ! Ezt ne vedd magadra persze , elvégre a 959-est rég nem gyárják ;) ...

Amúgy az tényleg irtózatos egy autó volt , a menetteljesítményei mai csúcsgépeket is megszégyenítenek . Egy példa : egy mai Mercedes CL 65 AMG-nek (612 LE , 1000 Nm) 10.1 mp kell ahhoz , hogy 0-ról 160-ra gyorsuljon . A 959-es 9.2 mp alatt letudta ezt a mutatványt  8)

Egyébként egy 911 Turbo teljesen alkalmas a hétköznapi autózásra , el lehet vele mászkálni boltba meg ilyenek . Totál civil módon (is) vezethető , nem kell hozzá félprofi kormányzsonglőr . Nem veszi rossznéven a sűrű városi forgalmat sem . Satöbbi . Pont ez az egyik különlegessége , szemben az olyan kényes , finnyás versenylovakkal , mint mondjuk egy Ferrari vagy épp egy Aston Martin .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Subaru
« Válasz #114 Dátum: 2005.04.21 18:02:32 »
Szerintem az Aston Martinok város vezethetőségével nincs gond.

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Subaru
« Válasz #115 Dátum: 2005.04.21 18:19:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Szerintem ez valahol unalmas . 100 autóbolondból 95-nek egy maréknyi fajta autó ugrik be , ha megkérdik , hogy "mi az álma" ... ehh , fantáziátlan ;)

Én nem azt mondom , hogy nem szeretnék én is kipróbálni egy pár szupersportkocsit . Dehogynem szeretnék :) ! De egy dolog a kipróbálás , és más dolog az , hogy mit szeretnék a SAJÁTOMNAK , ha választani lehet .

Ja , és az is nagyon uncsi , hogy a népek hajlamosak mindig a LEGÚJABB szupergyors autót álomként megjelölni . Holott a régiek között van számtalan rendkívül érdekes jószág ! Ezt ne vedd magadra persze , elvégre a 959-est rég nem gyárják ;) ...

Amúgy az tényleg irtózatos egy autó volt , a menetteljesítményei mai csúcsgépeket is megszégyenítenek . Egy példa : egy mai Mercedes CL 65 AMG-nek (612 LE , 1000 Nm) 10.1 mp kell ahhoz , hogy 0-ról 160-ra gyorsuljon . A 959-es 9.2 mp alatt letudta ezt a mutatványt  8)

Egyébként egy 911 Turbo teljesen alkalmas a hétköznapi autózásra , el lehet vele mászkálni boltba meg ilyenek . Totál civil módon (is) vezethető , nem kell hozzá félprofi kormányzsonglőr . Nem veszi rossznéven a sűrű városi forgalmat sem . Satöbbi . Pont ez az egyik különlegessége , szemben az olyan kényes , finnyás versenylovakkal , mint mondjuk egy Ferrari vagy épp egy Aston Martin .

Na offoljunk itt a Subaruban egy kicsit még. Mitől lenne egy Ferrari vagy Aston M. kevésbé alkalmas a városi közlekedésre, mint egy Porsche 911?
Egy AM sokkal inkább utcai autó, mint egy Porsche turbo. , sőt maga az elegancia. Más kérdés, hogy milyen környéken használod, mert ugye egy jobb AM vagy  Ferrari árán lehet venni két ilyen Porschét, de attól még egyik se ráz jobban és araszolni is lehet velük.
Abban egyetértek, hogy az ember legtöbbször a legjobbra vágyik és noha nagyon szívesen használnék egy nyitott Caddyt a hatvanas évekből, valszeg egy hét múlva már zavarna az egy centi vastag kormánya, hogy 100-ról 75 méteren áll csak meg és ha esik az eső, akkor negyedóra alatt tudom feltenni rá a vászontetőt. Szeretem a harmincas évek autóit is, de ezek is csak egy-egy alkalomra szóló örömautózások lennének, mert idegesítene, amikor a kispolák a sztrádán lenyomna az útról. és a nejem bőröndjét már utánfutóval lehetne csak helyhiány miatt elfuvarozni. Ahogy nem akarok magamnak Szaratov hűtőgépet sem állandóra (ez a szovjet ipar legyőzhetetlen terméke volt, amúgy 40 év után is működik).

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #116 Dátum: 2005.04.21 18:53:57 »
Idézetet írta: "Ear"
Szerintem az Aston Martinok város vezethetőségével nincs gond.


Lehet , hogy nem volt részemről túl jó példa az AM . Inkább Lamborghinit vagy Maseratit kellett volna írni .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Subaru
« Válasz #117 Dátum: 2005.04.21 18:58:37 »
Idézetet írta: "saro"
Idézetet írta: "Palaczk"

Szerintem ez valahol unalmas . 100 autóbolondból 95-nek egy maréknyi fajta autó ugrik be , ha megkérdik , hogy "mi az álma" ... ehh , fantáziátlan ;)

Én nem azt mondom , hogy nem szeretnék én is kipróbálni egy pár szupersportkocsit . Dehogynem szeretnék :) ! De egy dolog a kipróbálás , és más dolog az , hogy mit szeretnék a SAJÁTOMNAK , ha választani lehet .

Ja , és az is nagyon uncsi , hogy a népek hajlamosak mindig a LEGÚJABB szupergyors autót álomként megjelölni . Holott a régiek között van számtalan rendkívül érdekes jószág ! Ezt ne vedd magadra persze , elvégre a 959-est rég nem gyárják ;) ...

Amúgy az tényleg irtózatos egy autó volt , a menetteljesítményei mai csúcsgépeket is megszégyenítenek . Egy példa : egy mai Mercedes CL 65 AMG-nek (612 LE , 1000 Nm) 10.1 mp kell ahhoz , hogy 0-ról 160-ra gyorsuljon . A 959-es 9.2 mp alatt letudta ezt a mutatványt  8)

Egyébként egy 911 Turbo teljesen alkalmas a hétköznapi autózásra , el lehet vele mászkálni boltba meg ilyenek . Totál civil módon (is) vezethető , nem kell hozzá félprofi kormányzsonglőr . Nem veszi rossznéven a sűrű városi forgalmat sem . Satöbbi . Pont ez az egyik különlegessége , szemben az olyan kényes , finnyás versenylovakkal , mint mondjuk egy Ferrari vagy épp egy Aston Martin .

Na offoljunk itt a Subaruban egy kicsit még. Mitől lenne egy Ferrari vagy Aston M. kevésbé alkalmas a városi közlekedésre, mint egy Porsche 911?
Egy AM sokkal inkább utcai autó, mint egy Porsche turbo. , sőt maga az elegancia. Más kérdés, hogy milyen környéken használod, mert ugye egy jobb AM vagy  Ferrari árán lehet venni két ilyen Porschét, de attól még egyik se ráz jobban és araszolni is lehet velük.
Abban egyetértek, hogy az ember legtöbbször a legjobbra vágyik és noha nagyon szívesen használnék egy nyitott Caddyt a hatvanas évekből, valszeg egy hét múlva már zavarna az egy centi vastag kormánya, hogy 100-ról 75 méteren áll csak meg és ha esik az eső, akkor negyedóra alatt tudom feltenni rá a vászontetőt. Szeretem a harmincas évek autóit is, de ezek is csak egy-egy alkalomra szóló örömautózások lennének, mert idegesítene, amikor a kispolák a sztrádán lenyomna az útról. és a nejem bőröndjét már utánfutóval lehetne csak helyhiány miatt elfuvarozni. Ahogy nem akarok magamnak Szaratov hűtőgépet sem állandóra (ez a szovjet ipar legyőzhetetlen terméke volt, amúgy 40 év után is működik).


Én sajnos nem vagyok olyan szerencsés , hogy 911 Turbot , Ferrarit stb. vezethettem volna már ;) ... De a szaklapok ezt írják , hogy egy 911-est (a Turbot is) a motor karakterisztikája , a váltó-kuplung-kormány-fék kezelhetősége , a karosszéria áttekinthetősége , a futómű magassága és hangolása , az üléspozíció , a kényelem stb. sokkal inkább alkalmassá tesz a "civil" használatra , mint pl. egy Ferrarit . A Ferrarik inkább versenygépekre emlékeztetnek , a Porsche széleskörűbben használható .

Az AM nem volt jó példa részemről , korlátozzuk az általam írtakat a Ferrarira (meg egyéb extrém olasz sportgépekre) .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Subaru
« Válasz #118 Dátum: 2005.04.21 19:15:47 »
OFF-olgatunk OFF-olgatunk?
 :!:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25152
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Subaru
« Válasz #119 Dátum: 2005.04.21 21:05:19 »
Idézetet írta: "Ear"
Szerintem az Aston Martinok város vezethetőségével nincs gond.

Saját tapasztalat? :lol:  :lol:  :lol:
music