Mult heten 250 merfoldet hajtottam egy
2013- as Altimat. 2.5 4 henger, 182Le CVT automata.
Igen klassz volt, leszamitva azt az ocsmany motorhangot
Erolkodesnel 3ezer folott mintha dizel lett volna
Pont mint anno a Versa
Ugy tunik a Nissan nem a motorhangra ad.
Amugy az auto nagyon baba volt ami a hajtaslancot illeti. Alacsony fordulaton remekul megindult de becsapos is volt, mert ha lepadloztam sem tortent sokkal tobb. A kormanyzassal sem volt baj, viszont eletem elso autoja volt amivel nem talaltam a helyem a savon belul. Allandoan vagy tul baloldalt vagy tul jobboldalt mentem es a razokovek szoltak mindig ram. Nem nagyon ertem miert
Belul nagyon kenyelmes pluss fotelek voltak viszont eleg szukos volt. Hatul a gyerek kozepen ult a gyerekeulesben es az elolulok konyoklojen tartotta a labat
Az Accordban labujjheggyel epp csak meg tudja pocogtetni
A csomagtarto atlagos volt (~500 liter ranezesre) viszont ilyen belogo zsanert en meg nem lattam. A csomagtarto teljes magassanak 3/4-et elfoglalta
A fogyasztasa zsenialis volt: ~220 merfold autopalya valos 110-120 kozott negy szemely full csomagok, 30 merfold varosi autozas feluton klima es a vegere 6.8 lett az atlag
Siman eladhato lenne Europaban is
Aztan atultem egy
2012-es FusionbeSzinten 2.5 4 henger, 175 loero es 6 fokozatu automata. Ez is joval nyomatekosabbnak hatott az Accordnal viszont 3ezer folott semmi pluszt nem lehetett erezni
Kevesbe volt kenyelmes mint a Nissan es hasonloan "szuk volt." Ugyanannyi km volt ebben is (~50ezer) mint a Nissanban, de a Ford joval kopottabb volt, a Nissan pedig mintha szalonbol jott volna. Persze sok mulik a hasznalaton,de miutan mindketto berauto gyanitom egyiket sem kimeltek. A valtoja remek volt, az elso automata valto, ami tempomatot hasznalva leejton visszagangolt, hogy legyen motorfek
A csomagtartoja siman odavert az Altimanak es az Accordnak is meretre. Raadasul teleszkopos volt, amit megsem tudtam megkedvelni, mert joval nehezebb banni vele mint a zsaneros tarsaival. Az nagyon meglepett, hogy mennyire helytakarekosan csinaltak meg a hatso futomuvet. Szinte a alig volt hely a kerekeknek. Azt sem ertem a kerekek hogy fertek ott el egyaltalan. Szerintem gorbitettek a teret
Vezetni nagyon jo volt. A motor alul harapott es hamar zart a kuplung ezert szinte kerte, hogy mindig kaparva induljak
A kiprogesgatlo is partner volt
Kb 5-6 meteres csik utan harapta csak keresztbe a motor torkat
A futomu pedig alom
Ennyire stabil autot en meg nem vezettem. Csodasan lehetett kergetni a kanyarokban
Bar minden auto alatt ilyen lenne. A jelenlegi fokahoz hasonlitva is sokkal jobb
A fogyasztasa a vegere ennek is jo lett: 7.3. Viszont ebben nagyobb aranyban volt varos es a jo futomu es a nagyon jo hangszigeteles miatt jobban is kergettem
Vicces volt, hogy az oraja csak 190km/h-ig volt skalazva, lazan ki lehetne akasztani