Szerző Téma: Nissan  (Megtekintve 219941 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Nissan
« Válasz #780 Dátum: 2014.02.09 09:05:25 »
Jaj, ha már nem Toyota, akkor egy ilyen kéne nekem... ALPHA 16 GT-R...
16, mint 1600 whp, értitek? Wáááá  :whistling:
...
3,5g-s gyorsulás átlagosan a megadott tartományban  :excl:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Nissan
« Válasz #782 Dátum: 2014.02.14 22:02:35 »
Ez nagyon jóóóó  :clap: !

Mondjuk, később majd nehéz dolguk lesz a pasiknak, ha ennek a kislánynak akarnak majd menőzni az autóikkal  :devil: ... "300 lóerő? Az is valami?! LOL!"  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Nissan
« Válasz #783 Dátum: 2014.02.14 22:18:49 »
Kis zabálnivaló királylány!!! Nagyon édi! :clap: :lol:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Nissan
« Válasz #784 Dátum: 2014.02.21 13:18:33 »
Kuplung tárcsát cseréltünk a Serena-ban. Maradt a régi nyomótárcsa, csapágy (Valeo), és kapott egy exedy tárcsát amihez Palaczk-nak köszönhetően nagyon jó áron jutottam hozzá.  :)
De nem hogy megszünt volna a csúszás, hanem még jobban csúszik.Fennebb van a fogáspont. Kuplung pompa rúdja nem tart ki(van játék). Mi lehet a hiba oka.  :cry:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Nissan
« Válasz #785 Dátum: 2014.02.21 17:33:31 »
Kuplung tárcsát cseréltünk a Serena-ban. Maradt a régi nyomótárcsa, csapágy (Valeo), és kapott egy exedy tárcsát amihez Palaczk-nak köszönhetően nagyon jó áron jutottam hozzá.  :)
De nem hogy megszünt volna a csúszás, hanem még jobban csúszik.Fennebb van a fogáspont. Kuplung pompa rúdja nem tart ki(van játék). Mi lehet a hiba oka.  :cry:

Az, hogy kuplungot szerkezettel együtt cserélünk...  + csapágyat is.  Nagy valószínűséggel a szerkezet el van már fáradva, megkapta a finom vastag tárcsát és nem képes kompenzálni.  Újra szét kell szedni és kompletten cserélni. Szerintem.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Nissan
« Válasz #786 Dátum: 2014.02.21 18:31:50 »
Az, hogy kuplungot szerkezettel együtt cserélünk...  + csapágyat is.  Nagy valószínűséggel a szerkezet el van már fáradva, megkapta a finom vastag tárcsát és nem képes kompenzálni.  Újra szét kell szedni és kompletten cserélni. Szerintem.
Attol tartok, hogy neked lesz igazad. Csak azt nem értem, hogy egy új tárcsával, ami jóval vastagabb miért nem javult bár valamicskét. Sőt érezhetően rosszabb.  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Nissan
« Válasz #787 Dátum: 2014.02.21 18:43:05 »
Kuplung tárcsát cseréltünk a Serena-ban. Maradt a régi nyomótárcsa, csapágy (Valeo), és kapott egy exedy tárcsát amihez Palaczk-nak köszönhetően nagyon jó áron jutottam hozzá.  :)
De nem hogy megszünt volna a csúszás, hanem még jobban csúszik.Fennebb van a fogáspont. Kuplung pompa rúdja nem tart ki(van játék). Mi lehet a hiba oka.  :cry:
robikám,idézném neked a hupikék törpöt:
én megmondtam... ;)
palaczknak emlitettem,h komplett szerkezetet kéne cserélned.
kár volt pipáztatni magad. most kaphatod szét újra.
már jártak igy a környezetemben.
kompletten cserélünk kuplungot. nem darabonként.
xar kopott alkatrészhez nem rakunk újat.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Nissan
« Válasz #788 Dátum: 2014.02.21 19:04:00 »
Attol tartok, hogy neked lesz igazad. Csak azt nem értem, hogy egy új tárcsával, ami jóval vastagabb miért nem javult bár valamicskét. Sőt érezhetően rosszabb.  :hmmmm:

Azért nem javult, mert a gyenge rugók nem tudják összeszorítani a vastag tárcsát. A vékony tárcsával máshol volt a nyomáspont, azt még elbírta. Ahhoz szokott.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Re:Nissan
« Válasz #789 Dátum: 2014.02.21 19:11:50 »
robikám,idézném neked a hupikék törpöt:
én megmondtam... ;)
palaczknak emlitettem,h komplett szerkezetet kéne cserélned.
kár volt pipáztatni magad. most kaphatod szét újra.
már jártak igy a környezetemben.
kompletten cserélünk kuplungot. nem darabonként.
xar kopott alkatrészhez nem rakunk újat.
Hát ja.
Hallottam ilyet is, hogy összerakják régi szerkezettel, és jó lesz.
Én nem vállalnám be a kockázatot. Ha akkor jó is lesz, lehet, hogy pár ezer km-en belül adja fel. Akkor meg a szerelő széttárja a kezét, és újra legombolhatom a munkadíjat.
Eddig csak Marutin cseréltettem, de ott is komplett szettet. Jó is lett, hála Istennek.
Ha Carinán csere lesz, akkor egyértelműen komplett szett, nem csak ez vagy az. Hátsó főtengelyszimeringgel és nyelestengely szimeringgel egyetemben. Ahogy Marutin is volt anno, sőt, ott még golyóscsapágy is van a lendkerékben, az meneszti a nyelestengelyt, azt is cseréltettem. Carinán még nem néztem, mi van erre pontosan.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.21 19:40:06 írta vd1234 »

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Nissan
« Válasz #790 Dátum: 2014.02.21 19:15:15 »
úgyvan,ne szopassuk magunkat,ha nem muszáj.
igy most dupla munkadíj, komplett szett. bukta a beszerelt új alkatrészt;( ;(
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.21 19:16:47 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TZoli

  • Vendég
Re:Nissan
« Válasz #791 Dátum: 2014.02.21 19:36:51 »
Csak tárcsát kb. 12 éve cseréltem utoljára, azt is kispolszkin :-)  Azóta csakis komplett szettet, mindenbe.



akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Nissan
« Válasz #792 Dátum: 2014.02.21 19:39:28 »
úgyvan.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Nissan
« Válasz #793 Dátum: 2014.02.22 00:00:27 »
Robi, sajnálom hogy így alakult  :no: ! Kuplung pumpa alatt mit értesz? Nem a hidraulikával (is) lesz ott gond?

Amúgy meg: írja itt mindenki, hogy jaaaj, hát persze, mert kuplungtárcsát CSAK szerkezettel együtt cserélünk  ::) ... Mi ez, valami törvény  ;) ? Hát bizony nincs ám ilyen törvény, emberek. A saját szerelőm, aki bő két évtizede nagyrészt Toyotákat szerel, világosan megmondta: 100 esetből 95-ben elég csak tárcsát cserélni, egy szerkezet kiszolgál 3-4 tárcsát a tapasztalata szerint.

Ennek megfelelően, eddig 4 különböző autóban (Camry, Corolla, Carina, Yaris) mi is csak tárcsát cseréltettünk. Köszönik, jól vannak azóta is. A Camry azóta közel 120 ezer km-t futott, a Carina is 100 fölött. A Corolla időközben el lett adva, úgyhogy azt passzolom. A Yaris még "csak" 30 ezret  :lol:

Szóval, annyit szeretnék csak ezzel mondani, hogy ne mondjuk már, hogy muszáj mindig az egész szettet cserélni  :flowers: ! Mert nem muszáj. Hozzáértő szerelő meg tudja állapítani, hogy kell-e szerkezetet is cserélni, vagy sem. Persze lehet "biztosra menni", de az esetek többségében ez 2-3-szoros költség ahhoz képest, mintha csak a tárcsát cserélnénk. A Yarisnál pl. 30 helyett 70 lett volna az anyag. Robinál 13 helyett 54!!! Szóval, szerintem totál érthető, hogy ezt próbálja az ember elkerülni, ha egy mód van rá.

Amúgy, miért is gyártanának külön kuplungtárcsát, ha mindig az egészet cserélni kéne? Ez ugyanolyan fölösleges, mint fékbetét-cserekor mindig tárcsát is cserélni. Vagy vezérműszíj-cserekor vízpumpát. Stb.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

TZoli

  • Vendég
Re:Nissan
« Válasz #794 Dátum: 2014.02.22 08:58:41 »
Nem értünk egyet van ilyen, majd ha ezen a területen fogsz dolgozni rájössz.

Olvastam anno a Yarisodnál is hogy hülyeséget csináltál, 30 ezerért vettél kuplungtárcsát, ha szóltál volna 36-ért tudtam volna adni LUK vagy VALEO komplett szettet, munkadíj meg megállt volna 20-ból, amit neked 30-ért csinált meg. Yarison ráordítassz a váltóra és leugrik.

Vagy cserélj egy PDTDI-n vagy akármin vezérlést vízpumpa nélkül és aludj után nyugodtan, majd ha 10.000km múlva elkezd folyni vagy rosszabb esetben megáll és leírja a motort akkor fizesd ki az ügyfélnek azt a 1.5milliót...

HA meg nincs lóvé nem kell autózni, ilyen egyszerű.

Ne terjessz butaságokat itt a fórumon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Az meg nem hozzáértő szerelő hanem begyöpösödött agyú!!!!! aki szemrevételezéssel megállapítja egy kuplungszerkezetről hogy jó-e vagy sem, azon a kiemelővillák fáradnak el, a büdös életbe meg nem látja rajta.


« Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 09:08:41 írta TZoli »