Hát Almerához nem tudok mit hozzátenni, a Primerához se igen sokat, az enyém fullos és még +ez is van benne. Azt kell mondanom, hogy kényelmesebb az ülése, mint a Carinámnak volt, igaz eltartott egy darabig, míg megtaláltam az ideális kormány - ülés pozíciót. Ennek az ülése mindenféleképpen állítható, ülőlap-dőlésszög, stb.
A "sima" Primerához képest sok a különbség az ergonómia terén is.
Nekem az Almera egy kicsit mozdonyosnak hat. A Primerám alacsonyabb nála, pedig egy fél kategóriával feljebb egerészik. (alsó-közép - vagy kompakt és közép)
Ha megnézed , az utóbbi időben az összes autó magassága megnőtt . Ez most a módi - persze van praktikus oldala is . Néha döbbenten nézem , hogy a Camrym mennyivel alacsonyabb a mai autóknál (némelyiknél közel 20 centivel , és most nem az egyterűekre gondolok , természetesen) . Ebből a szempontból még a te Primerád is oldschool gép , hasonlóan pl. a Carina E-hez is .
Well, mondaná a tanult angol, és rápöfentene egy szivara, amolyan igényesebb gyarmatáru fajtájúra, majd kifújva a füstön megemlítené, hogy már nem tisztelik a tradíciókat. Az autónak legyen autóformája stb.
Még mindíg furcsálom a Lianákat. Sokkal jobban néznének ki, ha egy kicsit hosszabak és szélesebek lennének. Valahogy az arányok elcsúsztak felfele. Csak azt nem értem, hogy miért. Trend, divat, tudatos kategória eltolás, bibibí, ebbe még kalapban is be lehet ülni.......
Autópályán meg billeg az oldaszélben, mint a fene.
Én megmaradok az oldscool-nél. Bár a Corolla is magasabb, mint a Primerám, igaz nem sokkal.