Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Nissan  (Megtekintve 97903 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24832
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Nissan
« Válasz #60 Dátum: 2005.04.04 22:48:23 »
Sőt, a Maximában is csak egy 190 lovas 3 literes V6-os a max. :!:
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Nissan
« Válasz #61 Dátum: 2005.04.05 02:01:24 »
Idézetet írta: "music"
Sőt, a Maximában is csak egy 190 lovas 3 literes V6-os a max. :!:


Mióta vagy te ilyen nagy teljesítmény-megszállott  :wink:  ?

3.0 V6 190 LE , "csak"  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24832
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Nissan
« Válasz #62 Dátum: 2005.04.05 09:04:53 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Mióta vagy te ilyen nagy teljesítmény-megszállott  :wink:  ?
3.0 V6 190 LE , "csak"  :lol:

Azt nem mondtam, hogy meg is venném, de a 3 literből a 190 LE nem egy lehengerlő adat :!:
music      

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Nissan
« Válasz #63 Dátum: 2005.04.05 10:38:23 »
Első benyomások az "újabb" Almeráról:
Az ülés kellemesen kemény.
A váltó sokkal pontosabb, rövidebb úton jár.
A motorhang megmaradt morgósnak, de kicsit jobban szigetelt, ezért egy hajszállal csendesebb.
Kissé jobban húz, kellemesebben autózható.
Jóval kevésbé zörög a kárpit.
A kormáyn kellemesebb fogású.
A műszerek teljesen meg vannak cserélve, a km óra kicsi (az előzőhöz képest is és a Corolláéhoz képest is), még szokatlan.
A futómű kissé keményebb, kellemesebb.
A fék eléggé határozottan fog, meg kell szokni, mert az utasok kétszer majdnem fejelték az első ülések támláját, pedig alig léptem rá  :wink:
A digitklímát még nem tudom kezelni, szerintem túl bonyolult (mivel 15 perc forgalomban eltöltött idő során nem jöttem rá, hogy mit-hogy). Pedig csak a hőfokot és az fújás irányát akartam állítani, de sikerült 3x is kikapcsolni.
A digitklímánál a klíma akkor is megy, ha csak fűteni vagy szellőztetni akarok?? Vagy hogy van ez?  :roll:

Egyelőre ennyi.
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

laczi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 311
Nissan
« Válasz #64 Dátum: 2005.04.05 10:47:29 »
Idézetet írta: "whis"
Első benyomások az "újabb" Almeráról:
Az ülés kellemesen kemény.
A váltó sokkal pontosabb, rövidebb úton jár.
A motorhang megmaradt morgósnak, de kicsit jobban szigetelt, ezért egy hajszállal csendesebb.
Kissé jobban húz, kellemesebben autózható.
Jóval kevésbé zörög a kárpit.
A kormáyn kellemesebb fogású.
A műszerek teljesen meg vannak cserélve, a km óra kicsi (az előzőhöz képest is és a Corolláéhoz képest is), még szokatlan.
A futómű kissé keményebb, kellemesebb.
A fék eléggé határozottan fog, meg kell szokni, mert az utasok kétszer majdnem fejelték az első ülések támláját, pedig alig léptem rá  :wink:
A digitklímát még nem tudom kezelni, szerintem túl bonyolult (mivel 15 perc forgalomban eltöltött idő során nem jöttem rá, hogy mit-hogy). Pedig csak a hőfokot és az fújás irányát akartam állítani, de sikerült 3x is kikapcsolni.
A digitklímánál a klíma akkor is megy, ha csak fűteni vagy szellőztetni akarok?? Vagy hogy van ez?  :roll:

Egyelőre ennyi.

Szerintem a klíma csak akkor megy, ha bekapcsolod. A Corollánál legalábbis így van (AC gomb). Ill. ha az első ablak párátlanítás gombot megnyomod, akkor automatikusan bekapcsol (azt nem tudom, hogy az Almerában van-e ilyen).
aczi

'04 Corolla Sedan 1.6 Sol / 46

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Nissan
« Válasz #65 Dátum: 2005.04.05 11:01:58 »
Idézetet írta: "laczi"
Szerintem a klíma csak akkor megy, ha bekapcsolod. A Corollánál legalábbis így van (AC gomb). Ill. ha az első ablak párátlanítás gombot megnyomod, akkor automatikusan bekapcsol (azt nem tudom, hogy az Almerában van-e ilyen).

Itt van egy nagy tekerőgomb, ezt kell megnyomni, hogy bekapcsoljon a fűtés-hűtés-szellőzés. Ha csavarom, akkor a hőfok változtatható. Van egy picike gomb, arra AC van írva, a Nissanos emberke szerint az a klíma gyorsbekapcsoló.
Lényeg: ha bekapcsolom ezzel a nagy gombbal, akkor grafikusan kijelzi a szellőzés funkcióit és a rádió 1-6 gombokkal lehet variálni. Szerintem tök bonyolult, ugyanis ha hosszabb úton vagy és megy a szellőzés, de a rádión szeretnél mondjuk csatornát váltani, akkor nem tudsz, előtte át kell váltani a kijelzőt rádióra  :shock: Na, ezt még nem tudom, hogy kell de majd csak rájövök!  Sőt, azt sem tudom, hogy a légbefúvás irányát mivel lehet változtatni... :wink:  Úgyhogy nyomogatom, mint hülyegyerek... :oops:
Majd lefotózom a középpanelt, hogy érthetőbb legyen...
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Nissan
« Válasz #66 Dátum: 2005.04.05 13:50:05 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Mióta vagy te ilyen nagy teljesítmény-megszállott  :wink:  ?
3.0 V6 190 LE , "csak"  :lol:

Azt nem mondtam, hogy meg is venném, de a 3 literből a 190 LE nem egy lehengerlő adat :!:


Nem teljesítményre van kihegyezve . Amerikai piacra szánják főleg , ugyanúgy , mint a 3.0 V6 Camryt . Az sem tud többet .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Nissan
« Válasz #67 Dátum: 2005.04.05 15:25:56 »
Idézetet írta: "whis"

Van egy picike gomb, arra AC van írva, a Nissanos emberke szerint az a klíma gyorsbekapcsoló.


Hehehe. Röhögnöm kell. Gyorsbekapcsoló....... Érthet hozzá, ha ezt mondja.......

Maradjunk 1xűen a ki-bekapcsolónál. Attól, hogy digit, még nem önbekapcsoló.... A digitklíma azt jelenti, hogy digitálisan jelzi, mit miért csinál. Én nem szeretem ezt a kifejezést, mert pontatlan. Van manuális, félautomata, és automata klíma. De mindegyiken van be-kikapcsoló, értsd itt Főkapcsoló.
A manuálisnál tekered a szabályzókat, mennyire legyen hideg és hova fújja, a félautomatánál a hőfokot beálítod és manuálisan választod meg, hogy hova fújja a beállított hőmérsékletű levegőt, az automata meg a kocsi hőmérsékletének megfelelően szabályozza még az is. Van olyan, ami, ha süt a nap felülre hidegebbet nyom, mint a lábhoz, magyarán nézi a kocsi terében kévő helyi, pillanatnyi hőmérsékletet. És ez bonyolítható jobbr, balra (két-, vagy töbzónás), előre hátra stb.

Az enyémben félautomata egyzónás van, a hőmérsékletjelző-szenzor a műszerfal tetején, az anyósülés előtt az ablakpárátlanító mellé van elhelyezve, helyes kb 5 Ft.-os méretű fekete "szemecske".

Az első szélvédő párátlanításakor mindíg bekapcsol automatikusan a klíma fügetlenül az egyéb beállításoktól. És azt hiszem ez típusfüggetlen.
Sors bona nihil aliud

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Nissan
« Válasz #68 Dátum: 2005.04.05 16:07:31 »
Te Whis!
Esetleg nem adtak a kocsihoz kézikönyvet?
Én ennyi macera után már biztos belenéztem vóna...
 8)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24832
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Nissan
« Válasz #69 Dátum: 2005.04.05 21:54:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem teljesítményre van kihegyezve. Amerikai piacra szánják főleg, ugyanúgy, mint a 3.0 V6 Camryt. Az sem tud többet.

Tudom. Sőt, ez még egész jó adat, a 2.2 Camry 136 lóereje az egészen kevés. Mondjuk tartós is a motor...
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Nissan
« Válasz #70 Dátum: 2005.04.05 23:12:57 »
Idézetet írta: "Trotter66"
A digitklíma azt jelenti, hogy digitálisan jelzi, mit miért csinál. Én nem szeretem ezt a kifejezést, mert pontatlan. Van manuális, félautomata, és automata klíma.


KÖSZÖNÖM ! KÖSZÖNÖM !! KÖSZÖNÖM !!!  :prayer:

Végre valaki , akit hozzám hasonlóan bosszant ez a terminológia-káosz : a "szívató" az injektoros kocsiban , a "lökésgátló" lengéscsillapító helyett , a "digitklíma" automata klíma helyett és társai  :roll:

Herr Ritter Trotter , tudtam én , hogy Önre lehet számítani  8)

De ha nagyon szőrözni akarnék , akár azt is mondhatnám , hogy a "klíma" kifejezés is pongyola , elvégre nem a klíma az automata , félautomata stb. a kocsiban , hanem a klímaBERENDEZÉS , vagy esetleg a LÉGKONDICIONÁLÓ  :P  :finga:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24832
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Nissan
« Válasz #71 Dátum: 2005.04.05 23:14:48 »
Pedig ez már egyszer ki lett vesézve, nem is olyan rég, pár hónapja :!:
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Nissan
« Válasz #72 Dátum: 2005.04.05 23:15:00 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem teljesítményre van kihegyezve. Amerikai piacra szánják főleg, ugyanúgy, mint a 3.0 V6 Camryt. Az sem tud többet.

Tudom. Sőt, ez még egész jó adat, a 2.2 Camry 136 lóereje az egészen kevés. Mondjuk tartós is a motor...


Ja , európai szemnek kevés . Ez is az amikra van szabva , ott ennyit szoktak nyomni a hasonló méretű négyhengeresek . Oda elég . Az érem másik oldala : ezek a gépek a méretükhöz képest meglepően takarékosak - és , ahogy mondod , baromi tartósak  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24832
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Nissan
« Válasz #73 Dátum: 2005.04.05 23:17:07 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ja, európai szemnek kevés. Ez is az amikra van szabva, ott ennyit szoktak nyomni a hasonló méretű négyhengeresek. Oda elég. Az érem másik oldala: ezek a gépek a méretükhöz képest meglepően takarékosak - és, ahogy mondod, baromi tartósak  :D

Hogy egy baromi nagyot offoljak, volt annak idején egy BMW 325e, amiben egy 2.7-es 125 lovas motor volt, ami takarékosságra (!) volt hangolva...
music      

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Nissan
« Válasz #74 Dátum: 2005.04.06 07:31:27 »
Idézetet írta: "Misi"
Te Whis!
Esetleg nem adtak a kocsihoz kézikönyvet?
Én ennyi macera után már biztos belenéztem vóna...
 8)

De igen, csak ugye az átlagos user beül, indít és megy  :lol: Útközben persze próbál valamit alkotni (zene, szellőzés, világítás, tükörállítás, ablaktörlő).
Jók ezek a digitális kütyük, csak nem egyszerű rájönni a logikájukra. Sokkal egyszerűbb a tekergetős fajta  :lol:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety