Sziasztok.Nem is tudom miként fogalmazzam meg,de elkezdem:
Tavaly év elején vettem egy a mellékelt képen látható hiace-t.
Megtetszett a design (galytörő,csövek,ködlámpa,stb)
Vittem vizsgára és leszereltették mivel tilos.
Ilyenkor mi van?
Külföldet járom vele és eddig sehol nem tették szóvá se a rácsot se a hátfalat (amit kiszereltem belőle).
Most pedig teljesen csupasz.
Már régóta figyelem a fórumot de eddig mindent ami kérdéses volt megtaláltam viszont ilyen problémát még nem olvastam.
Előre is köszi.
Hiace a király.
Csá
Ha két ével ezelőtt kérdezted volna akkor azt mondtam volna vidd el kecelre vizsgáztatni, ott bármilyen kotványt
levizsgáztattak akkor
Csak azóta változott ez az
ugye ha tgk a tied abba a hátfal kötelező. Ez mindíg is így volt, csak mondjuk 10 rendőrből 9-nek erről fogalma sem volt.
Mondjuk a kpm-es (Asszem mostmár nkh-snak becézik magukat) :punk:az ezt tudta azt nem lehetett átvágni
A régebbi 99-es hájeszem-nek soha nem volt ilyen rács a hátsó üllés mögé
az utolsó műszakijáig
Csak egyszer rendeletbe hozták, hogy a műszaki vizsgán 6 helyen fényképeznek, a biztonsági öv és az üllések gyári rögzítésein túl a válaszfal is kötelező fényképes, amit online adatbázison keresztül rögzítenek. Így a továbbiakban sajna nincs mellébeszélés
Egy rendőrhaverom mondta, hogy akár egy rossz teniszháló darabot is kifeszíthetek válaszfalnak, mert a válaszfal anyaga nem volt jogszabályba rögzítve. Én nem vacakoltam hanem lakatossal (és nem LÁKÁTOSsal
) csináltattam bele 8 ezerért
A döglőkőddel kapcsolatban meg úgy tudom ezt soha nem engedték
csak a reptéri kutya nem foglalkozott vele sose. 3-4 évente eszébe jut valamelyik főokosnak, hogy ellenőrizni kell a döglökőrácsos autókat, műbizonylat ecetera. Ez tart kb. egy hétig, utánna megint senkit nem érdekel a léte
Néha eszükbe jut ugyanígy a xenon vagy a könnyűfém felni. Persze rossz ilyenkor belefutni egy ellenőrzésbe mert a forgalmit is elvehetik.
Vizsgáztatáshoz ma már valamennyire gyárivá kell varázsolni az autót legalább szemre. Gallytörő leszerel, hátfal beszerel, xenon ki, gyári méretű kerekek be. Ha jók a fékek, világítóberendezések meg a számok is stimmelnek akkor át megy a vizsgán.
Otthon meg visszaszerelsz mindent és mindeki happy...