Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334188 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #90 Dátum: 2005.08.22 13:42:32 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Palaczk"
"Nem annyira radikális" ? Mihez képest  :D ?

Némely francia kocsihoz képest :D
Ez a kocsi a mai "agresszív, vad, szögletes" trendet lovagolja meg és viszi tovább. Szerintem nagyon sikeres lesz.
Hogy miért nem Honda kereskedést nyitottunk a Suzuki helyett... :D :D


Remélem én is , hogy sikeres lesz - megérdemelné :) !

Ami a designt illeti : szerintem ez különlegességben veri a francia gépeket - jó , talán a C4-essel egy szinten van (egyébként szvsz az is marhára jól néz ki) .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kacsabi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 214
  • '10 Prius
Honda
« Válasz #91 Dátum: 2005.08.22 16:28:00 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Ami pedig a műszerfalat illeti ...


Hát ez nekem is nagyon tecc...
Végre egy japán műszerfal ami nem "csak" funkcionális és ergonómikus, hanem még ötletes is.
Pl.: máshol ilyet még nem nagyon láttam, hogy az utas a saját ajtajának oldalában állíthatná a hőmérsékletet.
Még akkor is ha ennek a gyakorlatban nincs nagy jelentősége.

007

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #92 Dátum: 2005.08.22 22:27:58 »
Idézetet írta: "Kacsabi"
Végre egy japán műszerfal ami nem "csak" funkcionális és ergonómikus, hanem még ötletes is.


Szívemből szóltál  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #93 Dátum: 2005.08.23 00:25:28 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ami a designt illeti : szerintem ez különlegességben veri a francia gépeket - jó , talán a C4-essel egy szinten van (egyébként szvsz az is marhára jól néz ki) .

Nekem annál sokkal jobban tetszik: egységesebb, harmónikusabb, mint a C4. A Citrongyon a sziluett nagyon eltalált, csak a részletek nem olyan elegánsak, a Hondán ez jobban sikerült.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #94 Dátum: 2005.08.23 00:26:59 »
Idézetet írta: "Kacsabi"
Végre egy japán műszerfal ami nem "csak" funkcionális és ergonómikus, hanem még ötletes is.

Én tökéletesen beérem az "ötlettelen" japán műszerfalakkal.
music     

Satriani

  • Vendég
Honda
« Válasz #95 Dátum: 2005.08.23 01:34:14 »
Idézetet írta: "KLaco"
Persze, én is 1.6-ossal vennék, ha lenne ennyi pénzem.

Ott a baj, hogy nem lesz belőle 1,6-os, legalábbis a különböző sajtótermékek nem írnak róla. Lesz az 1,4-es 86 lovas Jazz motor (minden idők talán legégőbb hondás 0-100 sprintjével, ciki lesz vele "gyorsulni"), lesz az 1,8-as, nyilván dögös, belevaló motor, és az Accordban is nagyot domborító dízel. Az 1,4-es sem lesz olcsó (ha azt nézzük, hogy a Jazz mennyibe kerül ezzel a motorral, egyből el is keseredtem), az 1,8-as és pláne a dízel meg kifejezetten drágák lesznek. Kár érte...

Az 1,4-es helyére kéne leginkább egy olyan Honda motor, ami már 10 éve létezett: 1,5 115LE. EURO-4 monnyon le  :twisted:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #96 Dátum: 2005.08.23 14:36:30 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Kacsabi"
Végre egy japán műszerfal ami nem "csak" funkcionális és ergonómikus, hanem még ötletes is.

Én tökéletesen beérem az "ötlettelen" japán műszerfalakkal.


Az , hogy az ember mivel éri be , és az , hogy mi okoz neki örömet , két teljesen különböző dolog .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #97 Dátum: 2005.08.23 14:37:03 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ami a designt illeti : szerintem ez különlegességben veri a francia gépeket - jó , talán a C4-essel egy szinten van (egyébként szvsz az is marhára jól néz ki) .

Nekem annál sokkal jobban tetszik: egységesebb, harmónikusabb, mint a C4. A Citrongyon a sziluett nagyon eltalált, csak a részletek nem olyan elegánsak, a Hondán ez jobban sikerült.


Ebben nem értünk egyet , szerintem mestermű a C4 , kívül-belül .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Honda
« Válasz #98 Dátum: 2005.08.23 17:01:15 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ami a designt illeti : szerintem ez különlegességben veri a francia gépeket - jó , talán a C4-essel egy szinten van (egyébként szvsz az is marhára jól néz ki) .

Nekem annál sokkal jobban tetszik: egységesebb, harmónikusabb, mint a C4. A Citrongyon a sziluett nagyon eltalált, csak a részletek nem olyan elegánsak, a Hondán ez jobban sikerült.


Ebben nem értünk egyet , szerintem mestermű a C4 , kívül-belül .

Nekem belülről jobban tetszik a C4, mint kívülről, bár a 3 ajtós azért sokkal szebb, mint az 5 ajtós, de ez a Honda kívül belül el van találva. A Toyota is bepróbálkozhatna 1 ilyen kocsival, ha bukta az egész, mert nem viszik, akkor se gáz, mert 1 ekkora cégnek ez nem nagy veszteség.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #99 Dátum: 2005.08.23 17:54:36 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nekem belülről jobban tetszik a C4, mint kívülről, bár a 3 ajtós azért sokkal szebb, mint az 5 ajtós, de ez a Honda kívül belül el van találva. A Toyota is bepróbálkozhatna 1 ilyen kocsival, ha bukta az egész, mert nem viszik, akkor se gáz, mert 1 ekkora cégnek ez nem nagy veszteség.


A Toyota nem fog ilyesmivel bepróbálkozni , mert pont ez az óvatos "lehetőleg mindenkinek tessen"-filozófia az egyik alapköve annak , hogy világszerte ilyen qrva sok autót tudnak eladni . És ezen belül is pont a Corolla az egyik legfontosabb modell .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #100 Dátum: 2005.08.24 22:35:17 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Én tökéletesen beérem az "ötlettelen" japán műszerfalakkal.
Az , hogy az ember mivel éri be , és az , hogy mi okoz neki örömet , két teljesen különböző dolog .

Akkor legyen neked ajánlva: nekem örömet is okoz. :lol:  :lol:  :lol:
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #101 Dátum: 2005.08.24 22:43:43 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Nekem annál sokkal jobban tetszik: egységesebb, harmónikusabb, mint a C4. A Citrongyon a sziluett nagyon eltalált, csak a részletek nem olyan elegánsak, a Hondán ez jobban sikerült.
Ebben nem értünk egyet, szerintem mestermű a C4, kívül-belül .

Valóban nem értünk egyet. Talán majd 3 év múlva, a ráncfelvarrás után...
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #102 Dátum: 2005.08.24 22:47:11 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A Toyota nem fog ilyesmivel bepróbálkozni , mert pont ez az óvatos "lehetőleg mindenkinek tessen"-filozófia az egyik alapköve annak , hogy világszerte ilyen qrva sok autót tudnak eladni . És ezen belül is pont a Corolla az egyik legfontosabb modell .

Hátha. A kereklámpás Corolla elég nagy váltás volt elődjéhez képest. Tk. a Yaris is egy merész formatervű autó. Azóta visszafogták magukat: az E-12 Corolla és az Avensis II kifejezetten visszafogott lett, úgyhogy van esély egy kirívóbb újdonságra.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Honda
« Válasz #103 Dátum: 2005.08.25 12:03:54 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
A Toyota nem fog ilyesmivel bepróbálkozni , mert pont ez az óvatos "lehetőleg mindenkinek tessen"-filozófia az egyik alapköve annak , hogy világszerte ilyen qrva sok autót tudnak eladni . És ezen belül is pont a Corolla az egyik legfontosabb modell .

Hátha. A kereklámpás Corolla elég nagy váltás volt elődjéhez képest. Tk. a Yaris is egy merész formatervű autó. Azóta visszafogták magukat: az E-12 Corolla és az Avensis II kifejezetten visszafogott lett, úgyhogy van esély egy kirívóbb újdonságra.

Én nem a Corolla helyett gondoltam 1 merészet, mert az észveszelytő hülyeség lenne részükről. De ott a Prius, ami 1 felfújt Corolla, ha jól tudom, az is elég merész, és modern. Szal 1 Corolla alvázra épülő brutál tuning verdát ha csinálnának, egy 2.2-es dízellel, meg 1,6 ill 1,8-as mocival, akkor simán levernék a konkurenciát, mert azért a sportautó tulajoknak se mind1 a megbízhatóság szerintem.
Laco 73 :D

rezol

  • Vendég
Honda
« Válasz #104 Dátum: 2005.08.25 13:23:53 »
Idézetet írta: "KLaco"
Én nem a Corolla helyett gondoltam 1 merészet, mert az észveszelytő hülyeség lenne részükről. De ott a Prius, ami 1 felfújt Corolla, ha jól tudom, az is elég merész, és modern. Szal 1 Corolla alvázra épülő brutál tuning verdát ha csinálnának, egy 2.2-es dízellel, meg 1,6 ill 1,8-as mocival, akkor simán levernék a konkurenciát, mert azért a sportautó tulajoknak se mind1 a megbízhatóság szerintem.
Nyitott kapukat döngetsz,mert van ilyen.
Az álmaim netovábbja a Matrix.
Ez a Corolla Verso alvázára épül (Corolla Matrix-ként is szokták emlegetni) és sokban hasonlít is rá,de pl a Celica 1,8-as VVTI és VVTLI motorja dolgozik benne,ami -ugye- 180-190Le.
A műszerfala is teljesen más,hiszen sportos egyterűként (digitálisan megjelenített analóg) csőműszereket kapott.
Formabeli eltérés még,hogy amíg a CV tetővonala  egyenletesen ereszkedik,addíg ennek a végén van egy kis "gácsér farok",hasonlóan az 5 ajtós (off) almeráéhoz,valamint a teljesen más első spoilerezés.
Ezen az oldalon van pl 360'-os utastér szimuláció is.Quicktime plugin kell hozzá,de az is van az oldalon.