Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334125 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Honda
« Válasz #1560 Dátum: 2014.11.02 09:25:21 »
Tudom, azért íram h UFO sedan :) az UFOnak a sedan párja. Am sztem az 5 ajtós UFO kasztni kifejezetten alkalmas lett volna hibridnek a magas farával. Elfértek volna alul az akksik, asszem ott van egy nagy rekesz még a csomitartó alatt. Meg ugye a forma.. A hibridséghez kifejezetten menne ez a modern forma, műszerfal stb :)
Jogos is meg nem is:
Ahogy az Aurisba is berakták (és a Coriba(sedan)-ba nem, az indokod jogos ;)
(bár a Prius is 5 ajtós mint az Auris ;))
Viszont az UFO-ban nyilván eleve kevesebb hely van a csomagtartóban, a sedanban úgy is elég. Meg lehet hogy az USA piacot célozták meg, ahol jobban megy a sedán :hmmmm:
Lehet hogy ez az érv nem is jött be :D- azért forditottan csinálta a Toyota

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #1561 Dátum: 2014.11.03 22:14:22 »
Nem tudom miért gondolod, hogy az Accord egy átlagos autó, ráadásul olyat kijelenti, hogy semmilyen. T25-ös Avensis-el összehasonlítva a 7. genes Accord-ot már bocs, de sokkal izgalmasabb!!! Mind kinézetre, mind vezethetőségre, ahogy én hallottam és a Karotta is megmondta az Accord tesztelésnél, hogy kategóriájában a legjobb, futóműve, váltó!, fék mind tökéletes, szuper vezetési élményt ad (ezekben élen jár!!!). Avensis meg inkább nyugis, papás, egyáltalán nem a fiataloknak szól. Takarékosságban sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne mint a 2.0-s Ave. Kb. ugyanott van a két  motor fogyasztása. A dízel 2.2-esről meg ezek szerint nem informálódtál, egyik legjobb dízel motor!
Én eleve nem a dízelről beszéltem, hanem az egyetlen (ja, ott van még a benzintemető 2,4-es is 9,64l átlaggal), Accordhoz elérhető benzinesről, a 2.0-ról. Ha Te azt sporosnak nevezed...  :1eye:
A Spritmonitor szerint bő fél literrel többet fogyaszt az Accord átlagban (Ave 7,45l 51db, Accord 8,11l 21db). Ha az Avénél kizárólag a 2.0-ra szűrök, akkor kapok egy kb ugyanekkora merítést és 7,59l-es adatot, ami még mindig 5 deci difi átlagban, szóval, de, bizony, hogy többet eszik az Accord és cserébe még csak nem is erősebb.
A D-cat-et megint nem korrekt összevetni a 2,2 Honda dízellel, mert utóbbi csak 150LE-s. A sima 2,2 d-4d-t kell hozzámérni. Ennél jobb motor a Hondáé.  :yes:

Az Avensis nem kimondottan a nyugodtabb embereknek szól, azoknak is, de leginkább a családosoknak. EZ az az autó, amiben a család nyugodtan utazik, kutyát nem érdekel utazás közben, hogy a Honda hogyan fűzi a kanyarokat. Amit kell, azt magabiztosan tudja az Avensis minden téren, ahasználója, pedig nem vágyik másra, pláne olyan autóra nem, amiben a kályhaezüst festék lekopik bőven 100.000km alatt a váltógombról.  :lol:
Viccet félretéve, még1x: Az Accord abszolút értékben nagyon jó kocsi, de a Honda rohadtul nem érte el vele a célját, nem győzte meg a vásárlókat ezzel a felfújt designnal. Emellé semmi extrát nem rakott (extra gariidő, kivételesen jó szervizek, flotta kedvezmény, magánszemélyeknek kedvezmény, a nagyköbcentis motorok kedvezőtlen adósávban vannak NY-EU-ban, túl szűk a motorkínálat, helykínálatban is inkább a kategória alja) és ez bizony kevés ide. Nem volt ösztönzőerő benne.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 22:16:33 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Honda
« Válasz #1562 Dátum: 2014.11.05 10:49:42 »
Megnéztem a spritmonitoron a T25-ös Avét 2.0-s benzines motorra szűrve (2003-2007) 8.5-es átlagot hozott. Honda Accord 7th gen. 2.0-s benzines motorral (2003-2007) 8.8-as átlag jött ki. 3dl a különbség, szinte elhanyagolható, szóval kb. ugyanott van a fogyasztásuk. Nem mondtam, hogy sportos motor a 2.0, a formatervre értettem, hogy sportosabb, izgalmasabb mint az Ave II-é. 

Megnézve a 2.4-s benzines motorokat Ave-nal kijön egy 10-es átlag, míg az Accord-nál 9.93, automata váltóra szűrve, de viszont a Honda adott manuális váltót is a 2.4-es motorhoz, így pedig 9.37-es átlagfogyasztás jön ki a sprites adatok szerint. Viszont gyakorlatban, ahogy hallottam 7-9 közötti fogyasztásokat lehet elérni, vezetés függő. Szerintem egyáltalán nem rossz egy ekkora motortól. Ráadásul a Honda 2.4-es teljesítménye 190LE, míg a Toyota 2.4-es csak 163! Akkor melyik is a kiemelkedő? Ha annó új autót akartam volna venni 2.4-es motorral biztos a Honda-t választottam volna mert adták manuális váltóval.

A mostani Accordot már nem is annyira dícsérik mint az előtte lévőt, de ettől nem hiszem, hogy nagyon rossz autó lenne, szerintem a fogyasztása is hasonló mint az Avensis-nek (2.0 motor estén). És megmaradt a 2.4-es motor is kéziváltóval, Toyota ezt is megszüntette.

Egy probléma van, hogy nem vették még annyira sem mint korábban. Igaz Avensis-ből mindig is többet adtak el, de azért ez a 2013-as 4400 darab siralmas adat. Honda maradhatott volna még egy generációval, kíváncsi lettem volna Avensis helyett mennyien keresnék. Gondolom nem hiába döntöttek úgy hogy nem próbálkoznak, mert itt ezen kategória helyett már inkább a SUV-okat választják vagy max a Civic Tourer-t. Szomorú.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Honda
« Válasz #1564 Dátum: 2014.11.05 21:51:32 »

Megnéztem a spritmonitoron a T25-ös Avét 2.0-s benzines motorra szűrve (2003-2007) 8.5-es átlagot hozott. Honda Accord 7th gen. 2.0-s benzines motorral (2003-2007) 8.8-as átlag jött ki. 3dl a különbség, szinte elhanyagolható, szóval kb. ugyanott van a fogyasztásuk. Nem mondtam, hogy sportos motor a 2.0, a formatervre értettem, hogy sportosabb, izgalmasabb mint az Ave II-é. 

Megnézve a 2.4-s benzines motorokat Ave-nal kijön egy 10-es átlag, míg az Accord-nál 9.93, automata váltóra szűrve, de viszont a Honda adott manuális váltót is a 2.4-es motorhoz, így pedig 9.37-es átlagfogyasztás jön ki a sprites adatok szerint. Viszont gyakorlatban, ahogy hallottam 7-9 közötti fogyasztásokat lehet elérni, vezetés függő. Szerintem egyáltalán nem rossz egy ekkora motortól. Ráadásul a Honda 2.4-es teljesítménye 190LE, míg a Toyota 2.4-es csak 163! Akkor melyik is a kiemelkedő? Ha annó új autót akartam volna venni 2.4-es motorral biztos a Honda-t választottam volna mert adták manuális váltóval.

A mostani Accordot már nem is annyira dícsérik mint az előtte lévőt, de ettől nem hiszem, hogy nagyon rossz autó lenne, szerintem a fogyasztása is hasonló mint az Avensis-nek (2.0 motor estén). És megmaradt a 2.4-es motor is kéziváltóval, Toyota ezt is megszüntette.

Egy probléma van, hogy nem vették még annyira sem mint korábban. Igaz Avensis-ből mindig is többet adtak el, de azért ez a 2013-as 4400 darab siralmas adat. Honda maradhatott volna még egy generációval, kíváncsi lettem volna Avensis helyett mennyien keresnék. Gondolom nem hiába döntöttek úgy hogy nem próbálkoznak, mert itt ezen kategória helyett már inkább a SUV-okat választják vagy max a Civic Tourer-t. Szomorú.
Ja, hogy te a t25-öt hasonlítottad az eggyel ezelőtti Accordhoz? Na, az az Accord nekem is tetszik! És a fogyasztásban is igazad van így. De én a T27-re gondoltam a most (ki)futó Accorddal összevetve.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re:Honda
« Válasz #1566 Dátum: 2014.11.06 09:16:42 »
Na egy hasonló kellene nekem is, de Prius lesz jelen állás szerint...


Az más liga. Kisebb hely, kevesebb fogyasztás, automatább váltó, alacsonyabb fogyasztás, magasabb vételár.... És ezen vonóhorog is van :)
Kb nincs közös pontjuk.
kisa
born to ride

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Honda
« Válasz #1567 Dátum: 2014.11.20 15:39:44 »
ezeket szakértsük már meg.
egy közeli ismerös akar venni vmi kis vasat,m változott a munkája,napi 40kmt kéne kocsikáznia.
1millát tud autóra szánni.
mindenképp jazzt akar,az már volt neki.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/jazz/honda_jazz_1.2_ls_ac-8441583

http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/jazz/honda_jazz_1.4_es_szervizk._teljesen_uj_kuplung-8416520
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 15:49:44 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Honda
« Válasz #1568 Dátum: 2014.11.20 15:54:39 »
nékem mindkettő tetszik még az első biliszínű is.  :hmmmm:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Honda
« Válasz #1569 Dátum: 2014.11.20 15:58:15 »
a kiscsajnak is az a kecskeméti sárga tetszik jobban.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #1570 Dátum: 2014.11.20 16:00:03 »
Robi, azt kell megvenni, amelyik jobb állapotban van. Nekem ez a sárga helyből nem tetszik, de ha ez a jobb, ezt választanám.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Honda
« Válasz #1571 Dátum: 2014.11.20 16:12:03 »
világos.
a budafokit holnap megnézik.
szombaton meg viszem öket kecsóra,ha úgyalakul.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Honda
« Válasz #1572 Dátum: 2014.11.24 22:00:08 »
ha,végül ma egy piros jazzt vett csepelröl.
mareggel rakták fel hahura.
megis vette.
950ért.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки