Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334184 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #1230 Dátum: 2013.08.18 17:55:51 »
Ma a kompakt kategóriában az Octavia kombinak van magasan a legnagyobb csomagtartója. Pont. Mindegy, hogy a gyárak mit adnak meg adatnak.
Ertem amit mondasz, de azert varjuk mar meg eloben mekkora ez a csomagtarto  ;) :yes: Ez igy kicsit eloiteletes. Szamomra raadasul 30-40 liternel sokkal tobbet er a hatso ulesek zsenialis varialhatosaga.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #1231 Dátum: 2013.08.18 18:57:11 »
Ez a hátrafelé kilátási mánia, nézegettem a teszteket, az összes ezt fújja.  Mi a fenének kell hátrafele szélesvásznon kilátni, nem értem.  Soha nem is értettem.  Ha nem tud tolatni valaki tükörből, akkor tolatóradart neki, ha az is kevés tolatókamerát.  Manapság nem elérhetetlen luxus.  Szerintem.

Persze én hülye tgk sofőr vagyok. Ott sem lehet kilátni, mégis tolatni kell, akár szerelvénnyel is.

Na hagyjuk is, mert indítottam megint egy laavinát.  :whistling: :devil:
Egyetertek, tolatasnal engem sem zavar. Viszont egy zsufolt autopalya vagy autout menetnel, ahol 100-140 kozott kell kis helyekre betenni az autot mar nagyon sokat szamit, hogy jol es konnyen atlassam a mogottes forgalmat (meg amik a szomszedos savban jonnek). Ilyen szituban mar nagyon nem mindegy mekkora a C es D oszlop. A mostani autonk ebbol  szempontbol egesz jo (nem tokeletes) de pl Priusba atulve erezhetoen nehezkesebb volt megoldani egy ilyen szituaciot.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re: Re:Honda
« Válasz #1232 Dátum: 2013.08.18 19:02:20 »
Nagyon maskepp latjuk, de miutan ez izles, kar vitatkozni  :yes: Szerintem a civic kombi hatulja barmelyik szogbol szebb az auris kombinal. A D oszlop pl kifejezetten vagany! Raadasul sztem az egesz auto sokkal harmonikusabb lett kombikent, mint az eredeti hb verzio.
na azt nem nehéz  :devil:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #1233 Dátum: 2013.08.18 19:10:37 »
Volt megint hosszabb utunk behemottal. Ilyen hosszu utakhoz kivalo valasztas ez az auto  :yes: Kenyelmes, halk (valos 123km/h-nal 2500rpm) az uj gumik pedig meg tovabb csokkentettek a menetzajt  :yes: Egyedul az a franya digitalis klima hianyzik. Nem birom megszokni a hianyat :( Az is kiderult, hogy eleg pocsek a szellozese ennek az autonak. Bar hatul ulok labahoz erkezik levego, a homerseklet kulonbseg iszonyat nagy tud lenni az elso es hatso sor kozott  :wacko:
Az auto egyebkent odafele 7.7-et evett (de a 450 merfoldbol 100 meg itt a varoskozeli furikazas volt) mig hazafele 7.6-ot  :clap: Vegig klima, 4 szemely es telisteli csomagtarto. Raadasul egyaltalan nem kimeltem. Visszafele meg aztan ereszd el a hajam volt  :devil: Vegig valos 130-140 kozott jottem, ahol 112 volt a megengedett. Ahol alacsonyabb, ott 110-120 kozott (ez utobbi kevesbe volt jellemzo). Ilyen korulmenyek kozott ez nagyon nagyon jo ertek  :yes: A hegyi autopalyas szakaszon megmutatta a futomu is milyen jo. Tempos kanyarnal a kereszbordakon semmi bizonytalansag. Mintha nem is lett volna uthiba. Az Auris feneke ilyenkor mindig arrebb kerult par centivel  :lol:

Viszont van egy "kis" bibi is. Nagy temporol eros fekezesnel a kormany iszonyat erovel elkezd rangatni. A kocsi total elvesziti a stabilitasat  :wacko: Ha nem fekezek, vagy csak gyengen, akkor minden ok de eros fekezesnel ez bizony veszelyes. Jol sejtem, hogy a fektarcsa(k) el van(nak) vetemedve?


 


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Re:Honda
« Válasz #1234 Dátum: 2013.08.18 19:11:47 »
na azt nem nehéz  :devil:
Azert ez sem igaz. Nem nagyon gaz (kiveve azokat a bena lampakat, arra most gyorsan vessunk keresztet  :lol: ).


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: Re:Honda
« Válasz #1235 Dátum: 2013.08.18 21:15:02 »
Ertem amit mondasz, de azert varjuk mar meg eloben mekkora ez a csomagtarto  ;) :yes: Ez igy kicsit eloiteletes. Szamomra raadasul 30-40 liternel sokkal tobbet er a hatso ulesek zsenialis varialhatosaga.
Félre ne értsd, én is megvárom a Civic kombit, csak ezeken a képeken nem tetszik.
A csomagtere is lehet valóban nagy és jól variálható.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Re:Honda
« Válasz #1236 Dátum: 2013.08.18 21:53:00 »
na azt nem nehéz  :devil:
Mi bajotok van azzal a szegény autóval  ::) ? Semmi gond nincs vele. Egyáltalán nem néz ki rosszul!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Honda
« Válasz #1237 Dátum: 2013.08.18 22:37:07 »

Viszont van egy "kis" bibi is. Nagy temporol eros fekezesnel a kormany iszonyat erovel elkezd rangatni. A kocsi total elvesziti a stabilitasat  :wacko: Ha nem fekezek, vagy csak gyengen, akkor minden ok de eros fekezesnel ez bizony veszelyes. Jol sejtem, hogy a fektarcsa(k) el van(nak) vetemedve?
Szerintem is a tárcsával van a gond, gondolom ott nem szabályozzák fel (már itt se nagyon [rohog])Szerintem érdemes hamar megcsináltatni, mert árt a kormány- és futóműnek is.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #1238 Dátum: 2013.08.18 23:23:43 »
Volt megint hosszabb utunk behemottal. Ilyen hosszu utakhoz kivalo valasztas ez az auto  :yes: Kenyelmes, halk (valos 123km/h-nal 2500rpm) az uj gumik pedig meg tovabb csokkentettek a menetzajt  :yes: Egyedul az a franya digitalis klima hianyzik. Nem birom megszokni a hianyat :( Az is kiderult, hogy eleg pocsek a szellozese ennek az autonak. Bar hatul ulok labahoz erkezik levego, a homerseklet kulonbseg iszonyat nagy tud lenni az elso es hatso sor kozott  :wacko:
Az auto egyebkent odafele 7.7-et evett (de a 450 merfoldbol 100 meg itt a varoskozeli furikazas volt) mig hazafele 7.6-ot  :clap: Vegig klima, 4 szemely es telisteli csomagtarto. Raadasul egyaltalan nem kimeltem. Visszafele meg aztan ereszd el a hajam volt  :devil: Vegig valos 130-140 kozott jottem, ahol 112 volt a megengedett. Ahol alacsonyabb, ott 110-120 kozott (ez utobbi kevesbe volt jellemzo). Ilyen korulmenyek kozott ez nagyon nagyon jo ertek  :yes: A hegyi autopalyas szakaszon megmutatta a futomu is milyen jo. Tempos kanyarnal a kereszbordakon semmi bizonytalansag. Mintha nem is lett volna uthiba. Az Auris feneke ilyenkor mindig arrebb kerult par centivel  :lol:

Viszont van egy "kis" bibi is. Nagy temporol eros fekezesnel a kormany iszonyat erovel elkezd rangatni. A kocsi total elvesziti a stabilitasat  :wacko: Ha nem fekezek, vagy csak gyengen, akkor minden ok de eros fekezesnel ez bizony veszelyes. Jol sejtem, hogy a fektarcsa(k) el van(nak) vetemedve?
Kiváló konstrukciónak hangzik ez az autó  :yes: ... Kis fogyasztás, stabil futómű, kényelem stb. 2.0 benzines Ave ennél jócskán többet enne!

Hátsó futómű elpattogás: most nem vágom, de az Aurisé csatolt lengőkaros hátul, ugye? Azok szoktak elpattogni. A független hátsó futóművel szerelt kocsik kevésbé hajlamosak rá. Yaris is elpattog (nem vészesen). E12 Cori is elpattogott (picit). Ave, Carina, Camry nem :)

Fék rázás: ja, valszeg ütnek (nem kicsit) a tárcsák, kukába velük  :excl:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #1239 Dátum: 2013.08.19 02:11:09 »
Kiváló konstrukciónak hangzik ez az autó  :yes: ... Kis fogyasztás, stabil futómű, kényelem stb. 2.0 benzines Ave ennél jócskán többet enne!

Hátsó futómű elpattogás: most nem vágom, de az Aurisé csatolt lengőkaros hátul, ugye? Azok szoktak elpattogni. A független hátsó futóművel szerelt kocsik kevésbé hajlamosak rá. Yaris is elpattog (nem vészesen). E12 Cori is elpattogott (picit). Ave, Carina, Camry nem :)
Jah. Mondjuk orulnek neha neki, ha nem csak 3500-nal valtana a vezerles. Alatta "turbolyuk tatong"  :lol:
Meg az is meglepett, hogy emelkedokon hiaba porog 5500-at padlon, szinte semmi nem tortenik  :hmmmm: Igen sokat hasznaltam az Aurist hegyek kozott, hogy tudjam az sokkal vehemensebben indult meg. Persze ~150 kiloval konnyebb auto is volt.

Igen, az Auris csatolt lengokaros volt. Ennek teljesen fuggetlen a hatso felfuggesztesz (latszik is a csomagtarto alakjan...). Valamelyest ilyen futomure szamitottam, mert a legtobb tesztben kiemeltek anno, hogy a kategoria (itteni mid-size sedan) legjobban hangolt es legelvezetesebb futomuve van  :yes:

A tarcsak ugyeben lepni fogok, remelem a garancia erre is ervenyes  :hmmmm:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #1240 Dátum: 2013.08.19 02:13:16 »
Szerintem is a tárcsával van a gond, gondolom ott nem szabályozzák fel (már itt se nagyon [rohog])Szerintem érdemes hamar megcsináltatni, mert árt a kormány- és futóműnek is.
El tudom kepzelni, hogy szabalyozzak. Ezen az auton 4 uj tarcsa es fekbetet szett volt amikor megvettem ezelott 30ezer km-el. Nem tudom mitol deformalodhatott el ennyire  :hmmmm:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Re:Honda
« Válasz #1241 Dátum: 2013.08.19 02:15:54 »
Mi bajotok van azzal a szegény autóval  ::) ? Semmi gond nincs vele. Egyáltalán nem néz ki rosszul!
Nekem nem sok, csak az a bena hatso traktus. Azok a lampak tenyleg mint pont az i-n  :cry: Szepen indul es az egesz auto tetszik de hatul  :no: Ugyanez a bajom az aktulis RAV-val is. Egesz pofas elolrol es oldalrol de hatul amit csinaltak az mar a joizlest serti. Es ott is nagyban a lampak a ludasok  :wacko:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Honda
« Válasz #1242 Dátum: 2013.08.19 08:15:37 »
El tudom kepzelni, hogy szabalyozzak. Ezen az auton 4 uj tarcsa es fekbetet szett volt amikor megvettem ezelott 30ezer km-el. Nem tudom mitol deformalodhatott el ennyire  :hmmmm:
Idehaza biztos nem garis tétel. Ez biza, kopó-fogyó alkatrész.
Sok mindentől vetemedhet: sok állás mozdulatlanul a szabad ég alatt (tipikus nepper-telepi hiba), viszonylag hosszú távú intenzív fékezés, vagy vészfékezés (hegyről lefele, autópálya satu), műszaki ok, lásd kerékcsapágy.

A tárcsa felmelegedését követően a lehűlési fázisban mechanikai és vagy szerkezeti változás miatt deformitást szenved. (tüzes tárcsával satu, silány anyagminőség, tüzes tárcsa: pocsolyán való áthajtás, a felverődő víz okozta szerkezeti feszültség stb., stb.)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #1243 Dátum: 2013.08.19 14:27:08 »
Inkabb utobbi okok lehetnek, mert allni nem szokott  ::) Kvazi mindegy hogy garis vagy sem, cserelni kell es kesz  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #1244 Dátum: 2013.08.19 14:39:46 »
Inkabb utobbi okok lehetnek, mert allni nem szokott  ::) Kvazi mindegy hogy garis vagy sem, cserelni kell es kesz  :yes:
Ez a jelenség okozott vetemedést az Avensisek gyári fékjein is. Érdemes nem gyárit, de jó(=jobb) minőségűt nézni. Idehaza ilyen a Ferodo, vagy ATE által gyártott tárcsa. Nem tudom, hogy az USA Accordok esetében mennyire eltérő a fék, de talán nem hülyeség, ha rákeresel ezekre is.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i