Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334154 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #1200 Dátum: 2013.08.13 08:49:25 »
Nem tetszik. Kifejezetten rusnya, utólagos hatású a puttonya és ezt még csak tagadni sem akarja. Ha az Auris TS nem szép, akkor ez borzasztó egyenesen.

A legnagyobb bajom az, hogy ehhez a front részhez egyáltalán nem illik a puttony. Ahhoz túl rövid és túl meredeken emelkedik a motorháztető. Ráadásul az autó övvnala is agresszíven emelkedik, a hátsó ajtó mögött szó szerint egy lőrés van. Nekem a stílus nem áll össze. Egy katyvasz, amolyan "muszájból" épült.

Persze, a csomagtartót elnézve nagyon jó formájú a puttony belseje, látszik rajta, hogy nagy, széles és minden bizonnyal jól pakolható is. A 624 liter szerintem valami "marketing" duma, valami plusz kis tárolókat is beleszámolva, meg az oldalkárpit mögötti részeket is.  :lol:

Ma a kompakt kategóriában az Octavia kombinak van magasan a legnagyobb csomagtartója. Pont. Mindegy, hogy a gyárak mit adnak meg adatnak.

4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Honda
« Válasz #1201 Dátum: 2013.08.13 08:52:47 »
szerintem is csúf.
és nekem is az jutott eszembe a literekről, hogy egy kombiban ez igazából krvára mindegy. ami számít, az a csomagtartó alapterülete, az meg alig tér el az egyes kategóriákban egymástól. mivel csak az övvonalig mérik, ezért egy igazi lőréses kocsiban, mint pl ez a civic kombi, nyilván több litert lehet összeszámolni. de egyszerűen semmi értelme. ha kell a hely, úgyis a tetőig pakolom...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #1202 Dátum: 2013.08.13 08:56:02 »
szerintem is csúf.
és nekem is az jutott eszembe a literekről, hogy egy kombiban ez igazából krvára mindegy. ami számít, az a csomagtartó alapterülete, az meg alig tér el az egyes kategóriákban egymástól. mivel csak az övvonalig mérik, ezért egy igazi lőréses kocsiban, mint pl ez a civic kombi, nyilván több litert lehet összeszámolni. de egyszerűen semmi értelme. ha kell a hely, úgyis a tetőig pakolom...
Ennyi.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #1203 Dátum: 2013.08.13 20:36:15 »
Jah, nem az a legszebb reszletei az teny  :lol: Remeljuk legalabb a Cw ertekra kedvezo hatassal van  :)
Biiiztos  ;) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #1204 Dátum: 2013.08.13 20:45:25 »
szerintem is csúf.
és nekem is az jutott eszembe a literekről, hogy egy kombiban ez igazából krvára mindegy. ami számít, az a csomagtartó alapterülete, az meg alig tér el az egyes kategóriákban egymástól. mivel csak az övvonalig mérik, ezért egy igazi lőréses kocsiban, mint pl ez a civic kombi, nyilván több litert lehet összeszámolni. de egyszerűen semmi értelme. ha kell a hely, úgyis a tetőig pakolom...
Mindegy a liter? Nézz már be egy Alfa 156-os, és egy vele egyidős Passat kombi rakterébe ;) ...

Amit mondasz a kalaptartóig mért literek lényegtelenségéről, abban van igazság. RÉSZBEN van igazság benne, mert azért az így kapott érték sem mindegy. Az alapterület IS számít - ÉS a literszám is. De ami viszont igazán informatív, az a maximális, tehát ledöntött ülésekkel & plafonig pakolva mért literszám. Érdekes módon, általában azé az autóé szokott nagyobb lenni, amelyiknek kalaptartóig mérve is nagyobb  :otlet: ;)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #1205 Dátum: 2013.08.13 20:59:01 »
Nem tetszik. Kifejezetten rusnya, utólagos hatású a puttonya és ezt még csak tagadni sem akarja. Ha az Auris TS nem szép, akkor ez borzasztó egyenesen.

A legnagyobb bajom az, hogy ehhez a front részhez egyáltalán nem illik a puttony. Ahhoz túl rövid és túl meredeken emelkedik a motorháztető. Ráadásul az autó övvnala is agresszíven emelkedik, a hátsó ajtó mögött szó szerint egy lőrés van. Nekem a stílus nem áll össze. Egy katyvasz, amolyan "muszájból" épült.
Borzasztó, utólagos, katyvasz  :hmmmm: ? Tényleg erről az autóról írod ezeket  :) ?



Ha igen, akkor nagyon-nagyon nem értünk egyet  :lol: ... a hülye íveket leszámítva ez egy nagyon szép, dinamikus kombi  :yes: ! Harmonikus, tetszetős, egységes vonalvezetéssel. Persze, abban igazad van, hogy a lőrésszerű harmadik oldalablak nagyon gááz  :nonono: ... de sajnos nincs mit tenni, ez a divat  ::) ! Viszont, ami ezt részben kompenzálja, és nagyon dicséretes: az alábbi nézetből látszik, hogy igyekeztek az autóra normális méretű, a lőrés-trenddel ellentétes kialakítású hátsó szélvédőt biggyeszteni  :clap: :

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Honda
« Válasz #1206 Dátum: 2013.08.13 21:56:38 »
Ez a hátrafelé kilátási mánia, nézegettem a teszteket, az összes ezt fújja.  Mi a fenének kell hátrafele szélesvásznon kilátni, nem értem.  Soha nem is értettem.  Ha nem tud tolatni valaki tükörből, akkor tolatóradart neki, ha az is kevés tolatókamerát.  Manapság nem elérhetetlen luxus.  Szerintem.

Persze én hülye tgk sofőr vagyok. Ott sem lehet kilátni, mégis tolatni kell, akár szerelvénnyel is.

Na hagyjuk is, mert indítottam megint egy laavinát.  :whistling: :devil:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Honda
« Válasz #1207 Dátum: 2013.08.13 22:21:08 »
Egyetértek.
Az Avensis is ilyen (bunker), de még sosem jelentett problémát. Ha már szidjuk a mai divatot, a vaskos A és B oszlop sokkal több veszélyt rejt.
Hátra ott a külső tükör és a tolató radar/kamera, azok sokat érnek. Ugyan lehet akármilyen körpanorámás autód, a fél méternél kisebb tárgyat, gyereket soha nem veszed észre, hiába fordulsz hátra.
Autópályán megfigyeltem, hogy gyakorlatilag nincs holttér: középső tükör - külső tükör - periférikus látótér. Valahol mindig látom a másik sávban jövőt.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: Re:Honda
« Válasz #1208 Dátum: 2013.08.13 22:43:36 »
Borzasztó, utólagos, katyvasz  :hmmmm: ? Tényleg erről az autóról írod ezeket  :)

Ha igen, akkor nagyon-nagyon nem értünk egyet  :lol: ... a hülye íveket leszámítva ez egy nagyon szép, dinamikus kombi  :yes: ! Harmonikus, tetszetős, egységes vonalvezetéssel. Persze, abban igazad van, hogy a lőrésszerű harmadik oldalablak nagyon gááz  :nonono: ... de sajnos nincs mit tenni, ez a divat  ::) ! Viszont, ami ezt részben kompenzálja, és nagyon dicséretes: az alábbi nézetből látszik, hogy igyekeztek az autóra normális méretű, a lőrés-trenddel ellentétes kialakítású hátsó szélvédőt biggyeszteni.
Igen, így gondolom.
Formás tanulmány ami az első linkelt képen van, csak ez nem a valódi kinézet, hanem egy látványterv.
Rettentő ronda az új Civic, jóval az új Toyota formavilág alatt van. Ebbe illeszkedik ez a kombi is. Számomra.

A hátsó szélvédő rendben van, jó, hogy nem picike, de az a lámpa kialakítás bazári. Nem a kivitelezése, hanem a stílusa miatt. Túl csicsás, ahogy a két ív is az az oldalán.

Sokkal jobb forma volt az ufo Civic, annak is a ráncfelvarrott típusa. Az kifejezetten tetszik most is!

Az autó arányait rontották el alapvetően, de élőben is még fogom nézni.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #1209 Dátum: 2013.08.14 01:55:56 »
Ez a hátrafelé kilátási mánia, nézegettem a teszteket, az összes ezt fújja.  Mi a fenének kell hátrafele szélesvásznon kilátni, nem értem.  Soha nem is értettem.  Ha nem tud tolatni valaki tükörből, akkor tolatóradart neki, ha az is kevés tolatókamerát.  Manapság nem elérhetetlen luxus.  Szerintem.

Persze én hülye tgk sofőr vagyok. Ott sem lehet kilátni, mégis tolatni kell, akár szerelvénnyel is.

Na hagyjuk is, mert indítottam megint egy laavinát.  :whistling: :devil:
Tgk kicsit kevesebb van az utakon, mint szgk. És tgk-kben hivatásos sofőrök ülnek, nem amatőrök. És nem értem, abból hogy a tgk-ből nem lehet hátra kilátni (ami minden, csak nem jó dolog), miért következne, hogy a szgk-ből se lehessen?

Kérdezd már meg bármelyik, számodra mérvadó vezetéstechnikai szakembert, hogy mit mond erről!

Szívesen vezetnél a forgalomban egy olyan autót, aminek a szélvédője le van takarva - és ezt is a menetiránynak háttal ülve, két tükörből? Mert kb. azt állítod, hogy ez így teljesen rendben lenne.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #1210 Dátum: 2013.08.14 01:59:22 »
Egyetértek.
Az Avensis is ilyen (bunker), de még sosem jelentett problémát. Ha már szidjuk a mai divatot, a vaskos A és B oszlop sokkal több veszélyt rejt.
A vastag oszlop biztonsági szükségszerűség. A keskeny hátsó szélvédőt viszont semmi nem indokolja, a kretén divaton kívül.

A vastag oszlopok valóban problémát jelentenek, de egy fejmozdulattal mögéjük lehet látni. A keskeny hátsó szélvédő miatt láthatatlan tárgyat (vagy élőlényt) esélyed nincs észrevenni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Honda
« Válasz #1211 Dátum: 2013.08.14 08:13:24 »
A vastag oszlop biztonsági szükségszerűség. A keskeny hátsó szélvédőt viszont semmi nem indokolja, a kretén divaton kívül.

A vastag oszlopok valóban problémát jelentenek, de egy fejmozdulattal mögéjük lehet látni. A keskeny hátsó szélvédő miatt láthatatlan tárgyat (vagy élőlényt) esélyed nincs észrevenni.
A ill. B oszlop: Elhiszem, hogy a biztonságot szolgálja, de ez nem vigasztal, ha elkenek egy bringást  :no: Az "egy fejmozdulattal mögéjük lehet látni" nagyon nincs így (  :nono: ) a B oszlopnál, de az A oszlop esetén is gond. Közel van hozzám és nagyon nagy sávot takar ki (B oszlop). Tudom, mert napi szinten használom és minden útkereszteződésben, ahol nagyívben kanyarodok balra, gondot okoz (mert ugye ott van még a tele J1 fejtámla is).

Hátra: tolatáskor tükör és tolató radar/kamera. Azt is észreveszem, amit Te a panorámás autódban sem. Ja, de ezt már előbb leírtam  :D .
4 éve használom, hidd el!  :flowers:

(őszi talin rendezhetünk egy "Kitakar a végén" játékot ;) )
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.14 08:15:30 írta Nagycitrom »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Honda
« Válasz #1212 Dátum: 2013.08.14 08:28:29 »
Kérdezd már meg bármelyik, számodra mérvadó vezetéstechnikai szakembert, hogy mit mond erről!

Szívesen vezetnél a forgalomban egy olyan autót, aminek a szélvédője le van takarva - és ezt is a menetiránynak háttal ülve, két tükörből? Mert kb. azt állítod, hogy ez így teljesen rendben lenne.

Nem kérdezem, mivel a saját szubjektív magánvéleményemet közöltem, tisztában vagyok, hogy a véleménnyel a kisebbséghez tartozom.

Amennyiben tolatási sebességgel történik és a kettő (három) tükör rendelkezésre áll, simán. Még könnyebb is, mert elöl van a kormányzott kerék. 

Egyébként nap, mint nap ezt csinálja mindenki, amikor a hiperek parkolójából távozik.  Vannak érdekes dolgok, szoktam vigyorogni.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #1213 Dátum: 2013.08.14 08:31:27 »
A vastag oszlop biztonsági szükségszerűség. A keskeny hátsó szélvédőt viszont semmi nem indokolja, a kretén divaton kívül.

A vastag oszlopok valóban problémát jelentenek, de egy fejmozdulattal mögéjük lehet látni. A keskeny hátsó szélvédő miatt láthatatlan tárgyat (vagy élőlényt) esélyed nincs észrevenni.
Én azt nem értem, de tényleg, hogy ha annyira hangoztatják az új modelleknél, hogy milyen sok nagyszilárdságú acélt használtak, akkor ez miért nem "látványos"? Úgy értem, miért nem érhető tetten pl itt, az A oszlop vékonyításával? Mert én azt látom gyártótól függetlenül szinte, hogy ezek az oszlopok egyre vaskosabbak.  :hmmmm:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Honda
« Válasz #1214 Dátum: 2013.08.14 11:37:49 »
Én azt nem értem, de tényleg, hogy ha annyira hangoztatják az új modelleknél, hogy milyen sok nagyszilárdságú acélt használtak, akkor ez miért nem "látványos"? Úgy értem, miért nem érhető tetten pl itt, az A oszlop vékonyításával? Mert én azt látom gyártótól függetlenül szinte, hogy ezek az oszlopok egyre vaskosabbak.  :hmmmm:
Bizonyára így van, tudnák is, csak akkor nem 10 dollárba kerülne egy A oszlop, hanem 15 dollárba.  És azt az öt dollárt nehéz, vagy inkább lehetetlen érvényesíteni az árban, úgy, hogy a többi gyártó árban alámegy a vastag A oszloppal.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.