Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334194 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Honda
« Válasz #1080 Dátum: 2013.02.05 15:17:04 »
Mire gondolsz? csak fólia lesz rajta azért mert tetszik, mert a carbon ***a drága és annyit nekem nem ér és mert vannak pici kőfelverődések, azokat eltakarja és még szerintem jól is fog kinézni. Mazdán is volt felni, ültetés, stb.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Honda
« Válasz #1081 Dátum: 2013.02.05 15:20:55 »
Mire gondolsz? csak fólia lesz rajta azért mert tetszik, mert a carbon ***a drága és annyit nekem nem ér és mert vannak pici kőfelverődések, azokat eltakarja és még szerintem jól is fog kinézni. Mazdán is volt felni, ültetés, stb.
szerintem a karbon folia pont olyan gagyi mint a krom rendszámkeret..... akkor inkább fújd mattfeketére plastival ;)
Tominak pár motyoja volt valodi karbonnal bevonva, azért látványos a különbség szerintem.
Jó!  Legyen rajta felni, de olyan mint ami a képen van  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Honda
« Válasz #1082 Dátum: 2013.02.05 17:15:48 »
Cseréltem a 8gyertyát 4ezer forint értékben és a fékeket elöl 26ezer-ért...
8gyertyát??? Vmiröl lemaradtam volna?
Elsőfék tárcsa+betét kompletten?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Honda
« Válasz #1083 Dátum: 2013.02.05 17:18:11 »
A Jazzben - ebben a motorban - 8 gyertya van. ;)
         

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Honda
« Válasz #1084 Dátum: 2013.02.05 17:27:35 »
Jaja tárcsa és betét, ferodo premier, asszem 240mm.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Honda
« Válasz #1085 Dátum: 2013.02.05 17:34:02 »
Jaja tárcsa és betét, ferodo premier, asszem 240mm.
Te tudod, mi nem tökéletes, de azért nem kell siettetni a cseréket.Idővel jelentkeznek, végülis ne akarjál új autót csinálni belőle.
Persze ha végét járja a tárcsa akkor mußáj cserélni :cool2:

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Honda
« Válasz #1086 Dátum: 2013.02.05 17:49:34 »
A tárcsák az első nagyobb fékezésem után hullámosak lettek. Kopott nem volt se a tárcsa se a betét, de hullámosan nem akartam használni asszem ez érthető és a közelgő műszakin sem értékelték volna.
A gyertya is cserés volt, asszem a képek alapján ez látszik
Még sosem éreztem, hogy egy autó jobb lett volna egy gyertya csere után, se a mazda, se az avensis, de itt most nagyon érezhető.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Honda
« Válasz #1087 Dátum: 2013.02.05 18:12:10 »
Ezek még igazán nem számítanak nagy ráköltésnek. ;)
Ilyesmiből még 1-2 belefér, több meg úgy se lesz :szemez:
(nekem még egy első csapágycsere jött- ami közben az ABS-sensor is tönkrement +1 akku.Bár én az összes féktárcsát és betétet cseréltettem 150ekm-nél)

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Honda
« Válasz #1088 Dátum: 2013.02.05 18:36:11 »
most találkoztam a szomszéddal a szatyorban ott figyelt a kiszerelt gömbcsukló meg ilyesmi, űr civic, 7 év 246e km után adta meg magát. sztem ez ok.  :yes:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Honda
« Válasz #1089 Dátum: 2013.02.05 21:12:16 »
A Jazzben - ebben a motorban - 8 gyertya van. ;)

Különben ez nem egyedi, pl. smart 450-eskben is 6 db van (3 hengeres).
De különböző fajták, a kipufogónál nagyobb hőértékű van.
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Honda
« Válasz #1090 Dátum: 2013.02.05 21:59:39 »
Különben ez nem egyedi, pl. smart 450-eskben is 6 db van (3 hengeres).
De különböző fajták, a kipufogónál nagyobb hőértékű van.
Azért a Couore Sportivo-ról ne feledkezzünk meg  :szemez:
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Honda
« Válasz #1091 Dátum: 2013.02.06 08:54:14 »
szerintem a karbon folia pont olyan gagyi mint a krom rendszámkeret..... akkor inkább fújd mattfeketére plastival ;)
Tominak pár motyoja volt valodi karbonnal bevonva, azért látványos a különbség szerintem.
Jó!  Legyen rajta felni, de olyan mint ami a képen van  ;)
bevonva??? inkább abból volt, nem?
igazán nem akarok nagyon grammarnáciskodni, de ez a zsurnaliszta szleng a "karbon" kapcsán borzalmas. a karbon magyarul szén. a műanyag, amit előszeretettel így neveznek, az meg a kevlár. számomra teljesen érthetetlen, miért terjedt el az újságírók körében hibásan. angolul nem tudnak, vagy magyarul?  :nonono:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Honda
« Válasz #1092 Dátum: 2013.02.06 08:54:58 »
egyébként én is sima fekete fóliát tennék rá, hamár...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Honda
« Válasz #1093 Dátum: 2013.02.06 09:22:04 »
Azért karbon, mert az igati (és nem fólia) szénszálas műanyag, ami nagyon könnyű. Eredetileg Carbon fibre-nek hívták, innen a karbon. Mégsem lehet azt mondani, hogy szénből van a géptető, ezt így meg mindenki érti.
Tudomásom szerint a kevlár más, egy szintetikus szövet, ami valami aramidból készül. Bővebb info it!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Honda
« Válasz #1094 Dátum: 2013.02.06 10:19:35 »
én is megtaláltam azt a linket. miután átnéztem ezt.
a tied ezt írja: "Typical applications include monocoque bodies for F1 racing cars, helicopter rotor blades, tennis, table tennis, badminton and squash rackets, kayaks, cricket bats, and field hockey, ice hockey and lacrosse sticks."
az enyém ezt: "Carbon-fiber-reinforced polymer is used extensively in high-end automobile racing. The high cost of carbon fiber is mitigated by the material's unsurpassed strength-to-weight ratio, and low weight is essential for high-performance automobile racing."
Namost ezt nem krvára ugyanaz? a kevlár olyan védjegy, mint a teflon. vagy a fresbee. akár emiatt nem szeretik leírni, akár azért, mert a szénszálas műanyag szót sokáig tart begépelni (sőt, tartalmazza a "műanyag" szót is, amiről a nép másra asszociálhatna), akkor sem mondhatod, hogy egy szénszálas műanyag alkatrész szénből van. merthogy ezt mondják, hiába latinul.