Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334338 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Honda
« Válasz #915 Dátum: 2012.09.23 21:38:49 »
Nekem meg úgy rémlik, hogy 13.5-14 között kell lennie. Legalábbis emelt fordulaton.
Én úgy tudom 14,4 voltnak kellene lennie.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Honda
« Válasz #916 Dátum: 2012.09.24 10:34:02 »
mondinál van az igazság, tudtommal 13,8-14,3 V között kell lennie a töltésnek.

Ha OBD csatis, akkor elm-el simán lehet kontrollálni ezt a funkciót is.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Honda
« Válasz #917 Dátum: 2012.09.27 20:46:27 »
ott nincs töltés...

Japán autónál 14,6 a határ érték. Azért kell a legtöbbe Ca akksi.

Alapjáraton terhelten (fűtés maxon, hátsó ablakfűtés, világítás) ~13,3 vagy felette kell lennie.
Terheletlenül 14 volt felett (mai autóknál).
Nem csak alaptöltést kell mérni...dízelnél ha van utó izzítás akkor azt meg kell várni, hogy lekapcsoljon...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Honda
« Válasz #918 Dátum: 2012.09.28 19:11:11 »
ott nincs töltés...

Japán autónál 14,6 a határ érték. Azért kell a legtöbbe Ca akksi.

Alapjáraton terhelten (fűtés maxon, hátsó ablakfűtés, világítás) ~13,3 vagy felette kell lennie.
Terheletlenül 14 volt felett (mai autóknál).
Nem csak alaptöltést kell mérni...dízelnél ha van utó izzítás akkor azt meg kell várni, hogy lekapcsoljon...
Aha, azt akkor nálam várhatod. Mármint az utóizzítást, hogy lekapcsoljon.  Üzemmelegnél is bekapcsol, ha úgy ítéli meg, hogy kell egy kis power. Néztük direkt, hogy mit csinál diagon keresztül.  :flowers:  Úgy vélem, hogy nemcsak a francia vasnál van így, hanem nagyjából a modern dieselek mindegyikénél.

Abba meg ne menjünk bele, hogy az általam leírt 13,8-14,3 V közötti intervallum pont beleillik a Te általad leírt 13,3, illetve a 14V feletti kategóriába.

Szóval, habár Te vagy a vilanyász, abban azért kiegyezhetünk, hogy az általam említett intervallumban van töltés...  :flowers: :flowers:

De nem akarok én kekecedni, nem az én szakmám, amit meg régen tanultam e tárgykörben, az már történelem.  :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:Honda
« Válasz #919 Dátum: 2012.11.16 22:02:28 »
Hello! Érdeklődnék, hogy mik a vélemények az Avensis-ről 2.2 D-CAT 177 lovas verzióról!? Éppen céges autó csere előtt állok, a HOnda Accord és az Avensis között megy a harc....bizonyos szempontokból húzok mind a kettőhöz! Volt már egy 1.4 D4D Corollám, ami még most is patent....258e km után! Fogyasztása is nagyon érdekelne, illetve, hogy milyen a beltér minősége (hallottam nyúló bőrkárpitról, nyikorgó ülésről...?!) Előre is köszi a segítséget!

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Honda
« Válasz #920 Dátum: 2012.11.16 22:10:29 »
Hello! Érdeklődnék, hogy mik a vélemények az Avensis-ről 2.2 D-CAT 177 lovas verzióról!? Éppen céges autó csere előtt állok, a HOnda Accord és az Avensis között megy a harc....bizonyos szempontokból húzok mind a kettőhöz! Volt már egy 1.4 D4D Corollám, ami még most is patent....258e km után! Fogyasztása is nagyon érdekelne, illetve, hogy milyen a beltér minősége (hallottam nyúló bőrkárpitról, nyikorgó ülésről...?!) Előre is köszi a segítséget!
Bocs hogy nem válaszolok hanem kérdezek: volt gondod az 1.4 D4D-vel?
A Corolla topicban ez a nagy kérdés :D

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:Honda
« Válasz #921 Dátum: 2012.11.16 22:51:20 »
A teljes eddigi sztori; csak kopó alkatrészek, olajcsere, szűrők, fékbetétek, meg mióta a párom sokat megy vele Bp-en kétszer futómű állítás! AZ autó MMT váltós (céges autóként vettük és kötelező volt "automatát" venni, japán kollégák miatt...); ezt egyszer kb. 100e nél cserélni kellett, kidobta a sebességet teljesen váratlan helyzetekben, pl. autópályán felhajtásnál gyorsítás közben.... Ez mondjuk 6-7 kilóba fájt a cégnek, nem örültünk; aztán amikor már kivettem a cégből 240e környékén, a Toyotának hála kicseréltek mindent ismét a váltó környékén :D Így ezzel már nem lesz gondom! A motor hibátla, a turbó az mondjuk 100e óta fütyülget, már akkor is a cserét javasolták, de azóta is megy. Összeségében én nagyon meg vagyok vele elégedve, többen is hajtottuk, japán kollégák is kevésbé figyelve a hideg motorra, kis járatásra megállás után.... én is nyomtam neki rendesen, volt hogy 160 alatt nem nagyon jártam pályán... remélem nem is lesz vele gond!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Honda
« Válasz #922 Dátum: 2012.11.22 19:38:29 »
Ja-ja. Ezeknek csak az MMT a gyengéje. Maga a motor tök jó, tartós, megbízható.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #923 Dátum: 2013.01.11 02:28:01 »
Megvolt boszme elso szervize miota nalunk van.
Olaj (5liter 0w20), olajszuro, munkadij megall 35 dollarban (es ebben mar az ingyenes lemosas is benne van) HA nem szolok, hogy a szellozes ventilatora zavaroan hangos (valszeg a tengely szarazon fut).
Aki felvette az autot nem hallotta (mar ekkora tudtam, hogy nem lesz ennek jo vege) es a brillians, problemamegoldo, nagyot hallo munkasoknak sem tunt fel semmi 1 ora vizsgalat utan, csak hogy piszkos a pollenszuro.
Bar garancias az auto, de Ok nem hallottak zajt es talaltak problemat ezert 45 dollart kellett fizetnem, hogy kideruljon az en es felesegem fule jobb mint a szereloke. Remelem fulmosasra koltitek bzmg  :fuck-8:
Holnap veszek WD40-et a walmertban 3 dollarert azt megoldom magam  :nonono:
A varosban ez a masodik Honda markakereskedes, ahova tobbe nem megyek. Lassan elfogy mind  [rohog]


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Honda
« Válasz #924 Dátum: 2013.01.11 23:54:06 »
Olaj (5liter 0w20), olajszuro, munkadij megall 35 dollarban (es ebben mar az ingyenes lemosas is benne van)

1 ora vizsgalat utan, Bar garancias az auto, de Ok nem hallottak zajt es talaltak problemat ezert 45 dollart kellett fizetnem,
Az első az nagyon baráti, és náluk mégis megélnek a szervizek vhogy.
A második lehúzást nem értem miért csinálták, ha csináltak volna vmi javítást azt kifizettethették volna a Hondával,és Te is kevésbé elégedetlenül távozol.

Vigasztalásul gondolj arra, hogy itthon mit kaptál volna akár a 80$-ért (majdnem két liter TGMO 0W20-at).

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #925 Dátum: 2013.01.12 01:54:43 »
Jaja, maga az olajcsere valoszerutlenul olcso. 1 liter 0w20-as olaj ~2 dollar  ::)
Nemcsoda, hogy a 15-20 eves Hondakat is hoztak a markaszervizbe olajcserere.
Amugy nagyon brutal volt a munkafelvetel: 6 allasos atjaros garazs, amiben 3 munkafelvevo dolgozik. Azokkal megy a papirugy. Aztan 2 ember csak viszi-hozza az autokat a muhely es a felvetel-leadas kozott. Orankent saccra 4-5 autot szervizelnek :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:Honda
« Válasz #926 Dátum: 2013.01.18 09:19:39 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Honda
« Válasz #927 Dátum: 2013.01.18 09:38:18 »
Ez igencsak über durva szép és jó lesz...

http://www.origo.hu/auto/20130115-mar-belseje-is-van-a-honda-nsxnek.html?beuszo
Nekem olyan audi r8 és lambo keverék...... még mindig kiver a víz a ledlámpáktól, a felni meg olyan mint a Dotz Hanzo :devil:

van ezen még mit csiszolni  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Honda
« Válasz #928 Dátum: 2013.01.19 18:16:17 »
Hellósztok  :flowers:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Honda
« Válasz #929 Dátum: 2013.01.19 18:20:28 »
Tenyleg a Jazz lett? Ha igen, akkor hibatlan valasztas  :yes: Van egy olyan erzesem, hogy imadni fogod  :yes: Mi valszeg visszavasaroljuk majd a regi Jazz-unket  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX