Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334245 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #45 Dátum: 2005.03.07 23:18:55 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Vaskos  :shock:  :?:  :?:  :?:

Tedd a Civic-vázlatot a C4 mellé, és megtudod!
A C4 túl széles pl. (már optikailag).
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Honda
« Válasz #46 Dátum: 2005.03.08 07:26:22 »
Hamár ennyire szétoffoltuk a topicot, akkor megjegyzném én is, hogy szerintem hasonlóan szép a C4 és ez a Civic-es kép, de élőben azért más. Tegnap láttam először 3 ajtósat, az teljesen más, mint az 5 ajtós, szerintem sokkal jobban néz ki a 3 ajtós :D
Laco 73 :D

Hardy

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
Honda
« Válasz #47 Dátum: 2005.03.08 09:26:56 »
Idézetet írta: "saro"
Idézetet írta: "Hardy"
Egy Civic Type-R-t elfogadnák az biztos 8) .
Hasonlók a paraméterei a TS Corollához csak a Corollában egyáltalán nincs önzáró difi,és az ESP is állandóan beleszól a sportos vezetésben.Azért egy kikapcsolható ESP aranyat ér :) .


A TS-ben a VSC kikapcsolható


Akinek TS Corollája van,annak elhiszem. :D
Egyébként milyen a gépecske :?: ,gondolom frankó... 8)
'06 Corolla Verso 1.8 Linea SOL

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Honda
« Válasz #48 Dátum: 2005.03.08 13:07:32 »
szeretnék Orfűre lemenni, de még lóg... 3000 km van benne, egyelőre a fogyival érzek még gondot, mert eléggé zabálós, 11l-t eszik Pesten. persze hideg van, meg minden. Kicsit hangos is már 3000-es fordulattól.
Egyelőre próbálom imádni, de még csak kedvelem. A jövő héten elmegyek egy 2000 km-es útra, utána többet tudok mondani és le is írom.
Abban most is biztos vagyik, hogy az ára, amióta tavaly levitték 5,7-re, nagyon jó. Ez persze relatív, most kerül itthon annyiba, mint Németországban eddig.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #49 Dátum: 2005.03.08 19:31:35 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Vaskos  :shock:  :?:  :?:  :?:

Tedd a Civic-vázlatot a C4 mellé, és megtudod!
A C4 túl széles pl. (már optikailag).


OK , odatettem .

Mit látok ?

A Civic tömzsibb , vaskosabb . A C4 filigrán , kecses , légies hozzá képest .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Honda
« Válasz #50 Dátum: 2005.03.08 21:34:31 »
Akkor tényleg nem egyforma a szemünk...
Számomra a Civic kecsesebb, arányosabb. Miért az - vagy miért tűnik annak? Egyrészt a Citroen hátfala sokkal kevésbé tagolt: a lámpák közti rész (a hátsó ajtó) egybefüggő felület. A Hondánál ezt sokkal szebben oldották meg, sok vonallal, síkbeli és térbeli töréssel. A másik ok pedig, hogy a Honda kevésbé tűnik szélesnek a magasságához képest, ráadásul az övvonal feletti rész felfelé szűkül, így még keskenyebb.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #51 Dátum: 2005.03.08 23:28:46 »
Idézetet írta: "music"
Akkor tényleg nem egyforma a szemünk...
Számomra a Civic kecsesebb, arányosabb. Miért az - vagy miért tűnik annak? Egyrészt a Citroen hátfala sokkal kevésbé tagolt: a lámpák közti rész (a hátsó ajtó) egybefüggő felület. A Hondánál ezt sokkal szebben oldották meg, sok vonallal, síkbeli és térbeli töréssel. A másik ok pedig, hogy a Honda kevésbé tűnik szélesnek a magasságához képest, ráadásul az övvonal feletti rész felfelé szűkül, így még keskenyebb.


Félre ne érts : nekem baromira tetszik ez a Civic , tíz pontot neki , de tényleg  :D !

A C4 még talán nem is tetszik annyira , mindent egybevéve . Ha csak a design alapján választhatnék autót (de klassz is lenne...) , és a belső nem számítana , akkor alighanem a Civicet választanám . De ezzel együtt a C4-et tartom a könnyedebb , levegősebb , finomabb kézzel megrajzolt designnak . A Civic olyan , mint egy mérges harci gép . A C4 orra is magabiztosságot sugall , de inkább művészi , kevésbé agresszív módon . Oldalról és főleg hátulról pedig még inkább igaz ez . Nagy dobás ez a C4 , örülök , hogy végre megint szép , egyéni autókat gyárt a Citroen .

De azért a Civicet venném , és ha egy mód van rá , ebben a színben , mint ami a képeken van  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Honda
« Válasz #52 Dátum: 2005.04.22 23:03:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Akkor tényleg nem egyforma a szemünk...
Számomra a Civic kecsesebb, arányosabb. Miért az - vagy miért tűnik annak? Egyrészt a Citroen hátfala sokkal kevésbé tagolt: a lámpák közti rész (a hátsó ajtó) egybefüggő felület. A Hondánál ezt sokkal szebben oldották meg, sok vonallal, síkbeli és térbeli töréssel. A másik ok pedig, hogy a Honda kevésbé tűnik szélesnek a magasságához képest, ráadásul az övvonal feletti rész felfelé szűkül, így még keskenyebb.


Félre ne érts : nekem baromira tetszik ez a Civic , tíz pontot neki , de tényleg  :D !

A C4 még talán nem is tetszik annyira , mindent egybevéve . Ha csak a design alapján választhatnék autót (de klassz is lenne...) , és a belső nem számítana , akkor alighanem a Civicet választanám . De ezzel együtt a C4-et tartom a könnyedebb , levegősebb , finomabb kézzel megrajzolt designnak . A Civic olyan , mint egy mérges harci gép . A C4 orra is magabiztosságot sugall , de inkább művészi , kevésbé agresszív módon . Oldalról és főleg hátulról pedig még inkább igaz ez . Nagy dobás ez a C4 , örülök , hogy végre megint szép , egyéni autókat gyárt a Citroen .

De azért a Civicet venném , és ha egy mód van rá , ebben a színben , mint ami a képeken van  :D

ezenkívül, ha egy évvel ezelőtt, a márkákat nem ismerve látom a két képet, hétszentség, hogy a Civicre bemondom, hogy japán, a C4-re meg, hogy európai. Szerintem a maga módján mind a kettő szép, de az embert már az is befolyásolja, ha tudja, hogy melyik milyen márka.

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Honda
« Válasz #53 Dátum: 2005.05.02 21:51:52 »
Csak most vettem észre hogy van ilyen fórum is:)
Nekem  '90-es 4 ajtós Civicem van, nagyon tuti gép! Qrva megbízható és strapabíró, nagyon jó a motorja, váltója, futóműve. Olcsón fenntarható(1.5-ös), pályán enyhe lejtőn mentünk vele 190 körül óra szerint 5 személlyel. Alig kellett rá költenem, 3 éve van nálam.

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Honda
« Válasz #54 Dátum: 2005.05.18 10:08:03 »

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Honda
« Válasz #55 Dátum: 2005.05.18 10:22:02 »
Idézetet írta: "S.Zola"
Az új 4 ajtós Civic
http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=354593

Hát nem tom, nekem nem nagyon tetszik, az 5 ajtós fényévekkel jobban néz ki és az előző 4 ajtós is, mert diszkrét külsejű. Nekem valahogy a Hondában a diszkrétség tetszett eddig, de az új Accordal elindultak a lejtőn, hogy vad kocsikat tervezzenek. Az Accord még szép is, mert megfelelően nagy a vadsághoz ezért szelídebbek a vonalai. Ez inkább vad, a tükörből nézed és aszongya, hogy mindjárt lenyomlak. Mondjuk ez is kell 1 Hondától, de sokkal jobb az, ha diszkréten nyom le valakit olyan ártatlan képpel mutatja magát a tükörben, hogy itt vagyok Honda vagyok, már nem vagyok itt, mert sokat nézted a tükröt :D
Laco 73 :D

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Honda
« Válasz #56 Dátum: 2005.05.18 15:18:21 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "S.Zola"
Az új 4 ajtós Civic
http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=354593

Hát nem tom, nekem nem nagyon tetszik, az 5 ajtós fényévekkel jobban néz ki és az előző 4 ajtós is, mert diszkrét külsejű. Nekem valahogy a Hondában a diszkrétség tetszett eddig, de az új Accordal elindultak a lejtőn, hogy vad kocsikat tervezzenek. Az Accord még szép is, mert megfelelően nagy a vadsághoz ezért szelídebbek a vonalai. Ez inkább vad, a tükörből nézed és aszongya, hogy mindjárt lenyomlak. Mondjuk ez is kell 1 Hondától, de sokkal jobb az, ha diszkréten nyom le valakit olyan ártatlan képpel mutatja magát a tükörben, hogy itt vagyok Honda vagyok, már nem vagyok itt, mert sokat nézted a tükröt :D
Naggyon durva a gép külsőre!!! Viszont egy dolgot nem értek : "The Civic will have a 1.3 liter gasoline engine with automatic transmission and IMA capable of getting 30 KM/L or better in fuel economy. Ezt komolyan gondolják ebbe a vázba?? Így ránézésre, ha diesel akarnak, akkor minimum a 100 lovas 1,7 CTDi, de inkább valami komolyabb kellene, mondjuk 2,0 CTDI  130-150 ló környékén.
Üdv: Kishaver 74

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Honda
« Válasz #57 Dátum: 2005.05.18 17:11:01 »
Idézetet írta: "S.Zola"
Az új 4 ajtós Civic
http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=354593


Nem rossz, csak kíváncsi vagyok, hogy az Európába szán Civic mennyire fog különbözni ettől. Mert biztos fog.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

A Csaszi

  • Vendég
Honda
« Válasz #58 Dátum: 2005.05.18 17:44:26 »
Idézetet írta: "kishaver"
Naggyon durva a gép külsőre!!! Viszont egy dolgot nem értek : "The Civic will have a 1.3 liter gasoline engine with automatic transmission and IMA capable of getting 30 KM/L or better in fuel economy. Ezt komolyan gondolják ebbe a vázba?? Így ránézésre, ha diesel akarnak, akkor minimum a 100 lovas 1,7 CTDi, de inkább valami komolyabb kellene, mondjuk 2,0 CTDI  130-150 ló környékén.


Javítson ki valaki ha tévedek, de ha jól emléxem egy Honda katalógusban láttam ezt az IMA dolgot. Szerintem ez valami olyasmi lehet, hogy egy 1.3 benzin (gasoline az ugye a benzin?  :D )motor, plussz egy elektromotor. Szóval valami hibridhajtásos cucc.

Abban a katalógusban persze ott volt, hogy az IMA-t  magyarországon (Európában?) nem forgalmazzák.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #59 Dátum: 2005.05.18 23:26:23 »
Idézetet írta: "A Csaszi"
Idézetet írta: "kishaver"
Naggyon durva a gép külsőre!!! Viszont egy dolgot nem értek : "The Civic will have a 1.3 liter gasoline engine with automatic transmission and IMA capable of getting 30 KM/L or better in fuel economy. Ezt komolyan gondolják ebbe a vázba?? Így ránézésre, ha diesel akarnak, akkor minimum a 100 lovas 1,7 CTDi, de inkább valami komolyabb kellene, mondjuk 2,0 CTDI  130-150 ló környékén.


Javítson ki valaki ha tévedek, de ha jól emléxem egy Honda katalógusban láttam ezt az IMA dolgot. Szerintem ez valami olyasmi lehet, hogy egy 1.3 benzin (gasoline az ugye a benzin?  :D )motor, plussz egy elektromotor. Szóval valami hibridhajtásos cucc.

Abban a katalógusban persze ott volt, hogy az IMA-t  magyarországon (Európában?) nem forgalmazzák.


Bizony , bizony , a GASOLINE , az nem más mint BENZIN , emberek  :idea: ! Senkit ne tévesszen meg , hogy nálunk a dízel üzemanyagot hívják GÁZOLAJnak .

(Figyelemre méltó , hogy mennyire sokan nem tudják azt , hogy angol nyelvterületen szakszerűen "gasoline" , köznyelvben meg simán csak "gas" a benzin - olvastam már olyan novellát , ahol a fordítónak köszönhetően a második világháborús repülőgépek GÁZZAL mentek  :lol: ...)

És valóban , a cikkben szereplő meghajtás egy benzin-elektro hibrid .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )