Átköltöztettem ide a témát. 600ezer körül nézelődök, ennyiért elég sok van belőle hahun (kb. 50db). Sok 1.4-es van, de 1.6-os és 1.5-ös is akad. 1.4-es motorral mi a gond? Megbízható ez is egyébként?
Ja igen, 600e, már emléxem
Nincs gond az 1.4essel sem, de az 1.5ös kevesebbet eszik
Egyébként tudtommal nincs konkrét típushibájuk ezeknek az autóknak, a motor-váltó-futómű elég strapabíró, jó konstrukció. Nincs olyan hogy fel kell újítani a fél motort-váltót mint pl az E12es Corollánál
A kasztnijuk viszont már rohadhat, a hátsó kerékív a jellemző. Meg hát nyilván a strapás használat és a sok km ezeken is kiütközik azért. De ha találtok egy megkímélt darabot, azzal jól jártok. Tehát az általános dolgokon túl, különösebbre nem kell figyelni vételnél. Ha kicsit lóg az első lökös egyik oldala(a jobb asszem), az ne tévesszen meg, nem jelent feltétlen törést, gyenge a tartója és megereszkedik, bár asszem ez csak a 4 ajtósnál van.