Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334138 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Honda
« Válasz #615 Dátum: 2011.03.23 12:17:42 »
Uj csaladtag  :clap:


Mennyi volt az egyedi rendszám? :D

Amúgy klassz kocsi, nyomatékszegénynek nem nevezném, sőt, pont, hogy lent elég nyomatékos cserébe fönt nem megy. Ja és váltója tényleg nagyon pöpec :yes: Gratula!
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Honda
« Válasz #616 Dátum: 2011.03.23 12:27:48 »
András Accord agóniájához :D

Két autóval kapcsolatban van "személyes" tapasztalat. Az egyik egy kb 200at futott, még fészlift előtti (5ös váltós) példány, amin 200 körül turbócsere volt. Nem agyatlan használat, egy tulaj, műszaki képzettségű férfi, főleg hosszútávú, de nagy tempós használatnál.
A másik kedves rokon fészliftes Accordja. 150nél adta le, addig semmi motorikus hiba. A gumikat koptatta valamiért egyenlőtlenül a kocsi, 85% autópályás használatban. Futóműbeállítással nem tudtak vele mit kezdeni. Ja, ez utóbbi géppel én egy teljes napot töltöttem, és mentem elég nagy kört (Szeged-Bp-Keszthely-Bp-Szeged) ennek az átlaga 5,3 lett úgy, hogy a Szeged-Bp szakaszon pályán óra szerint 145 (valós 140) kicsi tekergés Pesten (szombat, relatíve kicsi forgalomban a Lehel útig) onnan Balatonig megint 145-re állítva, Balatoni tekergés nyugis országúti tempóban (80-90 plusz 55 körül falvakban) majd haza végig pálya 145-150 óra szerint) A fogyi a fedcomp szerinti de a tulaj szerint tankolással ellenőrizve reális számokat mutat.
Gabe 254.

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #617 Dátum: 2011.03.23 12:28:21 »
Nekem ingyen volt az egyedi rendszám :) Adták a kocsihoz ;)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #618 Dátum: 2011.03.23 16:15:18 »
Mennyi volt az egyedi rendszám? :D

Amúgy klassz kocsi, nyomatékszegénynek nem nevezném, sőt, pont, hogy lent elég nyomatékos cserébe fönt nem megy. Ja és váltója tényleg nagyon pöpec :yes: Gratula!
Koszi szepen  :flowers:
Igen, gyakorlatilag 3ezer folott kezdem el erezni, milyen kis kavedaralo is ez. Mikor megvettuk elgondolkodtam, kell-e nekunk az Auris egyaltalan. Aztan kimentem vele az autopalyara es minden ketsegem tovaszallt.  ;) Ez egy kis varosi lotifuti iszonyat jo valto+motorral es zsenialis helykihasznaltsaggal  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Honda
« Válasz #619 Dátum: 2011.03.23 16:45:31 »
Ez egy kis varosi lotifuti iszonyat jo valto+motorral es zsenialis helykihasznaltsaggal  :yes:
Ez pontosan így van. Nem mondom, hogy használhatatlan autópályán, csak ott ne várjunk tőle sokat. Második autónak az igazi.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Honda
« Válasz #620 Dátum: 2011.03.25 22:21:11 »
Uj csaladtag  :clap:
Na, végül ő lett? Nem is mesélted  :D ... Gratula  :yes: ! Szerintem jó döntés. És klassz az egyedi rendszámotok  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Honda
« Válasz #621 Dátum: 2011.03.25 22:23:20 »
A nyomatekszegenyseg nagyon nem igaz.
Ez mutatja, hogy ezek a fogalmak, illetve hogy ki mit hogyan él meg, mennyire relatívak  :yes: ... Na persze ha te -az Auris mellett- nem érzed nyomatékszegénynek a Jazzt, akkor tényleg nem lehet rossz  :) !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #622 Dátum: 2011.03.28 07:22:32 »
Na, végül ő lett? Nem is mesélted  :D ... Gratula  :yes: ! Szerintem jó döntés. És klassz az egyedi rendszámotok  :lol:
Koszi. Nem meseltem, mert minden olyan gyorsan tortent. Pentek reggel probaltuk, hetfo delutan 3-ra mar at volt irva az okmanyban es frissen muszakiztatva  :cool2: Nem mondom, hogy nem lehetne ennel jobb allapotut kifogni, de 2 nap alatt ilyen autot... osszeteszem a kezem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 07:34:25 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #623 Dátum: 2011.03.28 07:41:54 »
A nyomatekszegenyseg nagyon nem igaz.
Ez mutatja, hogy ezek a fogalmak, illetve hogy ki mit hogyan él meg, mennyire relatívak  :yes: ... Na persze ha te -az Auris mellett- nem érzed nyomatékszegénynek a Jazzt, akkor tényleg nem lehet rossz  :) !
Ez a motor kifejezetten nyomatekra lett fejlesztve, hangolva. Jobban lehet vele kozlekedni 2ezer alatt mint az Aurissal  :yes: 3-ban 20-rol dombnak felfele megindul minden zokszo nelkul  :D
Tegnap ki is hoztuk. Az asszony mogottem 4,4-t fogyasztott, ahol en az Aurissal 4,1-et. Aztan felmentunk az autopalyara es a Jazz felment 4,9-re. Az Auris 4,2-re  :cool2: Mindket auto total megpakolva.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 07:44:16 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

barna.czukor

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #624 Dátum: 2011.03.28 10:49:03 »
Minden relativ. Ha 4-en ulunk benne, akkor 100-rol nem lehet vele elozni, csak ha 3-ban kihajtod tiltasig. Nincsen az, hogy szepen 4-ben vagy 5-ben elozol, mert nem megy akkor sajnos semmit sem.

Addig OK, amig csak egyedul mesz vele a varosban, de amint orszaguton mesz, akkor erezni, hogy szet kell porgetni egy normalis elozeskor.

Szerintem nem megy annyira jol az a kocsi, a haveromek Micraja sokkal nyomatekosabb es jobb karakterisztikaju, plane a noknek, akik nem forgatnak altalaban 3.500 fole egy motort sem.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #625 Dátum: 2011.03.28 11:30:13 »
A Micra kvazi Renault... tobbek kozott ezert rogton ki is esett. Mi sem porgetjuk az autokat szoval igy kellemes.  :hug:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

barna.czukor

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #626 Dátum: 2011.03.28 12:08:56 »
A Micraban a valto francia, a motorja es a tobbi alkatresze japan. A valtoja amugy nem rossz, igza 40e km van csak az altalam ismert es szervizelt peldanyban.

A motorja nyomatekosabb es kozepes tartomanyban erosebb erezhetoen. Dombon felfele is megy 4 emberrel is, tovabba valtozo vezerlesu, amit az iDSi nem tud.

A feke hasonlo, azonnal reagal a fekasszisztens sajnos, akkor is, ha nem akarom. A Jazz feke hatul hajlamos a berohadasra, ezert azt tisztitani kell neha feksprayvel. Meg nem art szervizeleskor neha szetszedni es megmozgatni a csuszkakat.

A lampaja jo, hasonloan kelloen erosen vilagt, mint a Jazz.

A beltere szebb, de az anyagminosege kisse rosszabb. Kulonosen a kormanynal a kulcsos resz lett gyengebb kivitelu.

A futomuve sokkal, de sokkal jobb, 150-nel is stabil a kocsi, nem pattog uthiban a hatso utas fol-le, stb.

A kormanyzasa hasonlo, MP3-at is jatszik a fejegysege.

A belso meretei kisebbek, nem annyira praktikus, mint a Jazz. Nem lehet annyira varialni.

A motorjat nehezebb szerelni, mert 3 reteg muanyag van a motorra szerelve, igy a gyertyacsere is fel nap, mire mindent leszedsz a motorrol. Bar a Jazz 8 gyertyas rendszere sem kutya.

SOKKAL OLCSOBB a vetelara ujonnan! Igaz, az ertektartasa rosszabb.


Erdemben nem mondanam, hogy szar francia lenne japannak alcazva. Felveszi sok tekintetben a Micra a versenyt a Jazz-el, kulonosen a vetelarat figyelembe veve. Nekem belulrol jobban tetszik es kenyelmesebb is. Kelloen nyomatekos, de mellette takarekos is. Kivulrol a Jazz jobb, meg nagyobb is, meg picit jobb a minosege, de nem sokkal. Nekem egyik sem kellene, mert kis nyomi mindegyik.  :)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #627 Dátum: 2011.03.28 13:14:57 »
Mikori a Jazz amit ismersz? Mert faceliftnel a hatso futomuvet athangoltak. Nem pattog, de 130 folott mar nem stabil igy sem. Ilyen kategoriajuk autoktol nem is vartam el, hogy stabil legyen 150-nel.
Az, hogy 4 emberrel, klimaval hogyan eloz kit erdekel? Arra ott van az Auris, ez meg egy varosi gyosz.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

barna.czukor

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #628 Dátum: 2011.03.28 13:19:03 »
Legelso szerias 1,2-es Jazz.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #629 Dátum: 2011.03.28 13:24:38 »
Azota a hatso futomuvet atvarialtak es tarcsafeket kapott hatra is (ez nem kis orom  :yes: ) Ennel mar a hatso kerekcsapagy sem "mihalylik meg" olyan surun.
Te szervizeled azt a Jazzt is? Mert a konyvet olvasgatva azt lattam, hogy kvazi barmilyen viszkozitasu olajat bele lehet tolteni. Raadasul a valtoba is ugyanaz a motorolaj mehet  :?:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX