Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 334216 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Honda
« Válasz #600 Dátum: 2011.03.10 18:13:20 »
a kaukcio visszajar, ha nem okozol kart.
kisa
born to ride

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Honda
« Válasz #601 Dátum: 2011.03.20 14:40:45 »
Szervizkonyves 6eves accord 2.2 d vallalhato 147ezer merfolddel (235ezer km)?
Mit tudunk errol a motorrol szakik? :)
kisa
born to ride

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Honda
« Válasz #602 Dátum: 2011.03.20 15:08:31 »
Gondolom ez ugyanaz a dízel motor lehet, mint ami a Civicekben is van, mert az megy, mint a güzü.   :D
(Bár utálom a dízeleket, de a tények, azok tények.   :)  )
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #603 Dátum: 2011.03.20 15:13:30 »
Szervizkonyves 6eves accord 2.2 d vallalhato 147ezer merfolddel (235ezer km)?
Mit tudunk errol a motorrol szakik? :)

Mérföld?

Ha amcsiból van akkor igen :) Ott tuti a 3negyede autópálya és a városos rész sem olyan mint nálunk :) nekem az odyssey 470ezer mérföldet futott és semmi baja nem volt ;) bár az benya volt és v6

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Honda
« Válasz #604 Dátum: 2011.03.20 15:14:20 »
Azt tudom, hogy megy, vezettem mar ilyen Accordot, a megbizhatosaga erdekelne most :)

A fogyasztasa elvileg szabalyosan kozlekedve vigan 7alatt van.
kisa
born to ride

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Honda
« Válasz #605 Dátum: 2011.03.20 15:19:34 »
Mérföld?

Ha amcsiból van akkor igen :) Ott tuti a 3negyede autópálya és a városos rész sem olyan mint nálunk :) nekem az odyssey 470ezer mérföldet futott és semmi baja nem volt ;) bár az benya volt és v6


Anglia :) Bar itt is mindenhova autopalya vezet, es minden bokorba telepitett trafi van, meg ugy altalaba is normalisan vezetnek. Szervizkonyves.

Most nezem, levettek, amit este neztem. :(

ezek jatszanak
kisa
born to ride

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Honda
« Válasz #606 Dátum: 2011.03.20 15:44:40 »
Mivel csak 1,6-os létezik, kénytelen vagyok ezzel beérni, az erő pedig sokadlagos, mert a nejemé lenne a kocsi, aki többnyire településen belül, igen rövid utakra használná...
Egy 1,4-es 90 lovas Civic neki "rakéta"...  :no: ...boldog nőnapot.
Ezek alapján szerintem neki bőven elég lenne az 1.6-os HRV. A nők (tisztelet a kevés kivételnek) amúgy is pörgetik a motort, ha kell-ha nem.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Honda
« Válasz #607 Dátum: 2011.03.20 15:46:17 »
Mit tudunk errol a motorrol szakik? :)
Személy szerint csak annyit, hogy hihetetlen halk, kulturált, pörgős motor... Már-már benzines jellegű. De hogy mennyire megbízható, azt passzolom. Mindenesetre ha különösebb gondok lennének vele, arról szvsz már hallani lehetett volna...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #608 Dátum: 2011.03.20 19:27:26 »
Szervizkonyves 6eves accord 2.2 d vallalhato 147ezer merfolddel (235ezer km)?
Mit tudunk errol a motorrol szakik? :)
Megbízhatónak számít a diesel-ek között, volt az év motorja is Japánban. Eléggé jól siekrült, viszonylag kevés rosszat hallani felőle.

A jó motorkonstrukció ellenére be lehet fürdeni, mert ennyi km már nem olyan kevés, igaz nem is horror, pláne a diesel modellek között. A másik a futáson túlmenően, hogy akár milyen jó is a konstrukció, idióta pörgetéssel, hidegen terheléssel ki lehet bármit nyírni.

Ha vezetett a szervízkönyve, jó a hangja, nem eszi az olajat, akkor szerintem szabad vele foglalkozni. Ha eszi az olajat vagy nem egészségesen jár vagy nem megy jól, akkor felejtős.

Nem mondom azt, hogy csúcs vétel lehet, mert nem ismerem az adott kocsit, de lehet, hogy nem is rossz a dolog, mert vigyáztak rá.

A meghibásodásokat tekintve hasonlóan a többi dieselhez az adagoló, a turbo és a rail cső a tipikus -- a drágább dolgok közül. Ennyi futás után lehet számítani a kettős tömegű lendkerék meghibásodására is, az sem egy olcsó móka. Ami előny, hogy sok az ilyen motoralkatrész mostanra már bontva, van honnan beszerezni a dolgokat, ha az ember nem akar mindent vagyonokért újonnan beszerezni.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #609 Dátum: 2011.03.21 19:47:06 »
Uj csaladtag  :clap:



Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

barna.czukor

  • Vendég
Re: Honda
« Válasz #610 Dátum: 2011.03.21 20:12:10 »
Uj csaladtag  :clap:


Jó gép összességben a Jazz.

Jellemzői:
- nagyon jól fogyaszt
- jó a féke (bár a hátsó hajlamos berohadni)
- alul nyomatékszegény, de ha pörgeted, akkor jól megy (nekem az iDSI nem teccik, 8 szelepes csak)
- gyertyát cserélni szar, mert 8 db van benne pedig nem V8, meg a hátsó sor a tűzfalnál szar helyen van nagyon
- a minősége kiváló az anyagoknak
- a futóműve hátul ritka szar (pattog, instabil 100 felett egy Micra-hoz képest)
- a klímája jól hűt, van benne erő
- a HiFi nem tud MP3-at, de tűrhetően szól
- a középkonzolban gyilkos az izzócsere (bontani kell 2 órán keresztül)
- a lámpája király, olyan éles, mintha projector lenne

Amire figyelni kell, hogy volt visszahívása a kézifékkel, mert valami elromolhat benne, illetve az első lámpák izzóinak a csatlakozóját most cserélik pont gariban visszahívásos akcióban, mert leeshet állítólag az izzóról.

Amúgy gratula hozzá!  ;)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #611 Dátum: 2011.03.21 20:21:37 »
Koszi szepen! A sok infot is nagyon koszi.  :hug:
1,2-es DSi. A nyomatekszegenyseg nagyon nem igaz. 2ezer alatt valtogatok vele es tartom a varos ritmusat.  :yes: Ha nagyon kell menni 3ezerig eleg porgetni.
Nezd csak.

A valtoja vmi fantasztikus  :wub:
5,8-on all az atlag, amiben volt autopalya, hetfo reggeli dugos Pest  :clap:
A gyertyacseren tulesett egy fel eve, bar nem kell bele kulonleges, darabja ~1200-bol megvan.
A lampaja nekem nem tunt elesnek. Az Auris utan kifejezetten xar.  :nonono: Meg feljebb is fogom allitani...


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Re: Honda
« Válasz #612 Dátum: 2011.03.21 20:32:16 »
Miért kell bele 8 gyertya?   :eek: 
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Honda
« Válasz #613 Dátum: 2011.03.21 20:36:33 »
Ha nem gond az angol, itt pontosan le van irva.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Honda
« Válasz #614 Dátum: 2011.03.21 20:53:51 »
Miért kell bele 8 gyertya?   :eek:  
Hát mert Vé nyócc  :D
(hengerenkénti 2 gyertya, ami a fordulatszám függvényében különböző vagy egyazon időben gyújt)


- alul nyomatékszegény, de ha pörgeted, akkor jól megy (nekem az iDSI nem teccik, 8 szelepes csak)
5,5 éve használunk egy ilyen 1,2 iDS motoros Jazzt. Nem mondanám nyomaték szegénynek, sőt, nagy szépen elmegy alul is (1,2-es motor, nem 2,4-es  ;))
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 20:57:49 írta Nagycitrom »