Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 339648 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Honda
« Válasz #330 Dátum: 2007.05.10 15:39:50 »
Itt most teljesen off, de mit szólnátok akkor az én digit egérmozis szélesvásznú mûszerfalamhoz, hamár ez a szegény - amúgy szerintem teljesen rendben lévõ - Honda mûszerfal  sem jön be music mesternek???

Ezt a hszt-t áttettem az OFF/egyéb autók tocsikba is, válaszokat is oda, aki szeretne reagálni.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #331 Dátum: 2007.05.11 22:34:51 »
Gabe 254.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Honda
« Válasz #332 Dátum: 2007.05.11 22:36:55 »
120 hónap hitel  :rohog: Addigra már semmit nem fog érni a kocsi  :kacsint: Ennyi idõre nem szabad felvenni hitelt. Sztem 5-6év a max, az is elég rizikós.
Laco 73 :D

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #333 Dátum: 2007.06.08 23:37:25 »
No, elkelt az a bizonyos Accord (3,7ért) és aznap, hogy az új gazdája vitte (ma) meg is jött az új. (2,2 i-CTDI, Executive felszereltség) Vezettem... :szemforgat: Én is ilyet akarok!!!! Bár még nem volt az igazi a próba, mert csak 170 km volt a kocsiban, de finoman használva is fincsi kis autó.
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Honda
« Válasz #334 Dátum: 2007.06.19 23:39:55 »
Idézetet írta: "Kgabe"
(2,2 i-CTDI, Executive felszereltség) Vezettem... :szemforgat: Én is ilyet akarok!!!!

A családban van egy, igaz, nem Executive. Viszonylag rendszeresen szoktam vezetni, hétvégén is volt a kezemben. Vegyes érzéseim vannak. Ha a fordulatszámmérõ eléri az 1600-at, a világ legjobb autója: csendes, megy, finom, és 6 litert fogyaszt. Viszont 1600 alatt... Alapjáraton rondán kerreg, fölötte 1600-ig pedig olyan gyenge, hogy az elmondhatatlan. Komolyan, egy békés poroszkálás alatt többet kell a váltót használni, mint a Corollában. Igaz, jó a váltó, élmény kapcsolni, de akkor is frusztráló, hogy alattad van egy 140 lóerõs, papíron nyomatékos autó, ami megfelelõ turbónyomás híján nem hajlandó megmozdulni. Volt, hogy 60-nál egy elõzéshez kettõt kapcsoltam vissza, annyira nem reagált. Igaz, ott harmadikban már fordulaton van, kis gázfröccsel a turbó is ébren tartható, akkor iszonyat nagyot tol. Gázfröccs nélkül 1600 fölött is várni kell a turbóra bõ egy másodpercet, azt azért ki lehet bírni. Szóval elég kettõs karakter: benne van az állat, csak gyõzd kivárni, vagy legyél szíves elõcsalogatni (váltással, gázfröccsel). Persze nekem is kéne, bármikor odaadnám érte a Corollát, de nem rajongok érte; ahhoz nem elég közvetlen és alul nem elég használható a motorja.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #335 Dátum: 2007.06.19 23:52:34 »
Hát, igen. Ki mihez van hozzászokva. Nem kell úgy használni, hogy a kritikus érték alá essen a fordulat. A próba csak rövid volt, (20-30km)így nem tûnt fel, hogy vérszegény lenne lent. Igazság szerint én már eléggé megszoktam a dízeles stílust, így nem volt ilyen gondom. Bezzeg a benyás Cordobával, amivel ma mentem Szekszárdra. Kétszer is sikerült meleg helyzetbe keveredni!
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Honda
« Válasz #336 Dátum: 2007.06.21 13:05:01 »
Idézetet írta: "Kgabe"
...Igazság szerint én már eléggé megszoktam a dízeles stílust...

Ezzel nincs is gond, én is szoktam dízelt vezetni. Ha egyedül ülök a kocsiban, nem tûnik fel, hogy kínosan erõtlen lenne alul, mert nem engedem 2000 alá, és kész. Viszont hétvégén négyen ültünk a kocsiban, a csomagtartóban csomó kaja, törékeny dolgok, muszáj volt lassan, óvatosan menni. Na, ilyet nem nagyon lehet végtelen koncentráció és fordulatszám-figyelés nélkül csinálni azzal az autóval: vagy semmit nem csinál padlógázra sem, vagy kirántja alólad az ülést. :D

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #337 Dátum: 2007.06.21 22:54:07 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Kgabe"
...Igazság szerint én már eléggé megszoktam a dízeles stílust...

Ezzel nincs is gond, én is szoktam dízelt vezetni. Ha egyedül ülök a kocsiban, nem tûnik fel, hogy kínosan erõtlen lenne alul, mert nem engedem 2000 alá, és kész. Viszont hétvégén négyen ültünk a kocsiban, a csomagtartóban csomó kaja, törékeny dolgok, muszáj volt lassan, óvatosan menni. Na, ilyet nem nagyon lehet végtelen koncentráció és fordulatszám-figyelés nélkül csinálni azzal az autóval: vagy semmit nem csinál padlógázra sem, vagy kirántja alólad az ülést. :D

Nekem csak a "végtelen finom" és a "padlógáz" között feszül egy kis ellentét. :hmm: Félre ne érts, nem akarok dízel-benya vitát szítani újra...De minden autóhoz kell egyfajta vezetési stílus. Ezeknek az autóknak sztem egyre kevésbé hibái, inkább sajátosságai vannak. Benzin: alul is ésszel húz, meg fent is, de azt sokáig, a dízel meg középen brutál, fent meg elgyengül. Megszokás kérdése mindkettõ.
Gabe 254.

Satriani

  • Vendég
Honda
« Válasz #338 Dátum: 2007.06.24 23:32:08 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Nekem csak a "végtelen finom" és a "padlógáz" között feszül egy kis ellentét. :hmm:

Ez az én hibám volt: megpróbáltam visszakapcsolás nélkül elõzni egy teherautót negyedikben. Muszáj volt lepadlózni, mert nem akart mozdulni. Harmadikban jobb lett volna elkezdeni az elõzést, azon a sebességen nyilván lett volna rendes turbónyomás.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #339 Dátum: 2007.06.26 17:42:13 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Kgabe"
...Igazság szerint én már eléggé megszoktam a dízeles stílust...

Ezzel nincs is gond, én is szoktam dízelt vezetni. Ha egyedül ülök a kocsiban, nem tûnik fel, hogy kínosan erõtlen lenne alul, mert nem engedem 2000 alá, és kész. Viszont hétvégén négyen ültünk a kocsiban, a csomagtartóban csomó kaja, törékeny dolgok, muszáj volt lassan, óvatosan menni. Na, ilyet nem nagyon lehet végtelen koncentráció és fordulatszám-figyelés nélkül csinálni azzal az autóval: vagy semmit nem csinál padlógázra sem, vagy kirántja alólad az ülést. :D

Nekem csak a "végtelen finom" és a "padlógáz" között feszül egy kis ellentét. :hmm: Félre ne érts, nem akarok dízel-benya vitát szítani újra...De minden autóhoz kell egyfajta vezetési stílus. Ezeknek az autóknak sztem egyre kevésbé hibái, inkább sajátosságai vannak. Benzin: alul is ésszel húz, meg fent is, de azt sokáig, a dízel meg középen brutál, fent meg elgyengül. Megszokás kérdése mindkettõ.


Annyit tennék hozzá, hogy a hasonló kategóriájú benzinesekben sem nagyon történik semmi, ha négyesben-ötösben valahol 1600-as fordulat alatt akar gyorsítani az ember. Megpakolt autóval, 60-ról, négyesben azokkal sem nagyon lehet elõzgetni. Az apró különbség ott van, hogy azokat ilyen tempónál hármasba visszatéve messze nem lesz olyan a gyorsulás, mintha a dízelt teszed vissza háromba ugyanennél a sebességnél. Ahhoz a benzinest kettesbe kell visszatenni. Mindig legalább egy fokozattal lejjebb kell kapcsolni õket ahhoz, hogy hasonló gyorsulást produkáljanak, tehát nehezebb, munkásabb feladat elõzni velük.

Tudomásul kell venni, hogy a dízelt egy bizonyos (nagyon alacsony, messze 2000 alatti) fordulat alatt gyorsításhoz vissza kell kapcsolni, mert ha nem tölt a turbó, nem megy az autó. Viszont fölötte egy meglehetõsen széles fordulatszámtartományban olyan gyorsítást produkál, amit egy hozzá hasonló teljesítményû (szívó) benzinmotor, ugyanabban a sebességfokozatban, csak teljesen kipörgetve, a legfelsõ szûk tartományban képes teljesíteni - vagy még ott sem. Ha az adott autó az ember sajátja, akkor legfeljebb néhány száz km alatt hozzászokik, hogy mikor kell visszakapcsolni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Honda
« Válasz #340 Dátum: 2007.07.24 22:04:56 »
Sziasztok!

Rég jártam erre, s most ismét egy kérdéssel zavarnálak benneteket:

Az öcsém off Hondájában kezd döglõdni az akksi, s a mostani 45Ah-s helyett erõsebbet szeretnénk bele, csak nagyon szûkös a hely (250x145x210). Van valami speckós akksi, ami ilyen méretben nagyobb Ah-t produkál!

Elõre is köszi
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #341 Dátum: 2007.08.18 11:10:43 »
Halihó! ha vélemeényetek van errõl a géprõl, ne tartsátok magatokban! Köszi! Esetleg ha vki jár arra, és megnézné... :szemez:
Gabe 254.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Honda
« Válasz #342 Dátum: 2007.08.18 15:53:23 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Halihó! ha vélemeényetek van errõl a géprõl, ne tartsátok magatokban! Köszi! Esetleg ha vki jár arra, és megnézné... :szemez:


Jónap tûnik... Pécsi, ezért talán Palaczk meg tudná mustrázni, ha el tud szakadni a Coronától... :hmm:  :kacsint:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #343 Dátum: 2007.08.18 20:30:24 »
Idézetet írta: "Trotter66"
...talán Palaczk meg tudná mustrázni, ha...

Titokban ebben reménykedem! :kacsint: Egyébként nekem gyanúsan kevés a km, de persze lehet, hogy csak túlérzékeny vagyok... :hmm:
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #344 Dátum: 2007.08.19 00:23:17 »
Idézetet írta: "Kgabe"
Idézetet írta: "Trotter66"
...talán Palaczk meg tudná mustrázni, ha...

Titokban ebben reménykedem! :kacsint: Egyébként nekem gyanúsan kevés a km, de persze lehet, hogy csak túlérzékeny vagyok... :hmm:


Kedden megnézem! De ez a km, akár a mesében :| ... Persze nem azt mondom hogy lehetetlen. Na, majd körmére nézünk...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )