Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 339843 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #300 Dátum: 2006.11.08 17:41:56 »
Idézetet írta: "czsiga"
Már hetek óta tervezem, hogy kipróbálok egy új Civicet, de még mindig nem sikerült összehozni. Az egész persze úgy indult, hogy az új Legend-et kéne kivinni, amikor volt a nyílt hétvége, de visszatartott a gondolat, hogy 150LE-nõl többet huzamosabb ideig nem uraltam, amikor igen, az is 4 sebességes lomha amerikai vót. De 300LE az kissé paráztatós  :kormom:


Nem Viper az a Legend ;) ... ha nem nyomod neki , az sem megy . És ha nyomod neki , akkor is van benne épp elég elektronika , hogy kordában tartson . Nem egy irdatlanul túlmotorizált autó a Legend - nagykocsi mivoltához képest egy megfelelõen motorizált autó , nem több (persze nem is kevesebb) . És olyan futómûve van , hogy biztosan nehezebb leesni vele az útról , mint pl. a Corollával .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #301 Dátum: 2006.11.11 22:17:51 »
Egy kérdéssel fordulok a Hondákban jártas kollégákhoz: az Accordnál a Sport felszereltség a peres gumikon és a bõr-szövet ülésen kívül jelent-e más sportosítást? Gondolok itt pl futómû keményítésre. Egy kedves rokon szeretné lecserélni a 2 literes Comfortot egy 2.2-es Sportra.
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #302 Dátum: 2006.11.25 01:50:00 »
Közben megérdeklõdtem. Hátha vkit érdekel. Szóval egy tulaj véleménye szerint, aki most váltott kombiról 2.2es dízel sportra még talán lágyabb is a futómû. Tehát tényleg valszeg csak felszerelési szintet jelöl.
Gabe 254.

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Honda
« Válasz #303 Dátum: 2007.01.10 17:27:09 »
Sziasztok!

Az öcsém '93-as CiviC-jén a minap vettük észre, hogy enged a kuplung fõ-munkahenger. Megrendelte hozzá a javítókészletet. Sajnos nem gyárit. 1220 Ft volt. A kikmûtés sikeres is volt, ám az összerakásnál valami hibádzott, ugyanis beszorult a dugattyú. Elvittük szerelõhöz, ahol persze kapásból azzal nyitottak, hogy õk javító-készletet nem használnak, mert 10-bõl jó ha 2 sikerül. A furat átmérõ állítólag a japánoknál sosem egész szám, jelen esetben pl. 15,89 mm, ezt adja ki a gép is róla, meg a nóniusz is ezt mutatja. A szerelõ szerint az utángyártók ezt simán 16 mm-nek veszik és ezért szorult meg. Sajnos a szerelõ sem tudta szétszedni. (Öcsém most is kinn szenved vele a garázsban). Ha sikerülne, akkor se tudnánk már ezt a készletet használni.

A kérdésem az lenne, hogy van-e valami tanácsotok, hogy hol lehet vagy tuti javítókészletet, vagy komplett munkahengert venni.

Nekem a szerelõ komplett hengert kétfajtát mondot.
- olasz: 8.500 HUF
- japán: 14.000 HUF

Sürgõs lenne, mert így mozgásképtelen az autó!

Köszi.
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Honda
« Válasz #304 Dátum: 2007.01.10 17:38:13 »
Szerintem itt nézd meg:
Japker
Nipparts

A kettõböl egy, tuti segít.
(Szerintem ne a javítószettet keresd...)[/url]

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #305 Dátum: 2007.01.11 00:11:50 »
Idézetet írta: "cujethu"
Sziasztok!

Az öcsém '93-as CiviC-jén a minap vettük észre, hogy enged a kuplung fõ-munkahenger. Megrendelte hozzá a javítókészletet. Sajnos nem gyárit. 1220 Ft volt. A kikmûtés sikeres is volt, ám az összerakásnál valami hibádzott, ugyanis beszorult a dugattyú. Elvittük szerelõhöz, ahol persze kapásból azzal nyitottak, hogy õk javító-készletet nem használnak, mert 10-bõl jó ha 2 sikerül. A furat átmérõ állítólag a japánoknál sosem egész szám, jelen esetben pl. 15,89 mm, ezt adja ki a gép is róla, meg a nóniusz is ezt mutatja. A szerelõ szerint az utángyártók ezt simán 16 mm-nek veszik és ezért szorult meg. Sajnos a szerelõ sem tudta szétszedni. (Öcsém most is kinn szenved vele a garázsban). Ha sikerülne, akkor se tudnánk már ezt a készletet használni.

A kérdésem az lenne, hogy van-e valami tanácsotok, hogy hol lehet vagy tuti javítókészletet, vagy komplett munkahengert venni.

Nekem a szerelõ komplett hengert kétfajtát mondot.
- olasz: 8.500 HUF
- japán: 14.000 HUF

Sürgõs lenne, mert így mozgásképtelen az autó!

Köszi.


Igazat mondtak , a felújítókészlet tényleg ritkán segít . Hogy hol nézelõdj , azt Misi már leírta :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Honda
« Válasz #306 Dátum: 2007.01.17 11:10:54 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "cujethu"
Sziasztok!

Az öcsém '93-as CiviC-jén a minap vettük észre, hogy enged a kuplung fõ-munkahenger. Megrendelte hozzá a javítókészletet. Sajnos nem gyárit. 1220 Ft volt. A kikmûtés sikeres is volt, ám az összerakásnál valami hibádzott, ugyanis beszorult a dugattyú. Elvittük szerelõhöz, ahol persze kapásból azzal nyitottak, hogy õk javító-készletet nem használnak, mert 10-bõl jó ha 2 sikerül. A furat átmérõ állítólag a japánoknál sosem egész szám, jelen esetben pl. 15,89 mm, ezt adja ki a gép is róla, meg a nóniusz is ezt mutatja. A szerelõ szerint az utángyártók ezt simán 16 mm-nek veszik és ezért szorult meg. Sajnos a szerelõ sem tudta szétszedni. (Öcsém most is kinn szenved vele a garázsban). Ha sikerülne, akkor se tudnánk már ezt a készletet használni.

A kérdésem az lenne, hogy van-e valami tanácsotok, hogy hol lehet vagy tuti javítókészletet, vagy komplett munkahengert venni.

Nekem a szerelõ komplett hengert kétfajtát mondot.
- olasz: 8.500 HUF
- japán: 14.000 HUF

Sürgõs lenne, mert így mozgásképtelen az autó!

Köszi.


Igazat mondtak , a felújítókészlet tényleg ritkán segít . Hogy hol nézelõdj , azt Misi már leírta :)


Sikerült beszerezni az alkatrészt!

10.900 HUF és állítólag japán, bár a dobozon csak angolul van feltüntetve, hogy Kuplung-fõhenger és alatta szerintem japánul ugyanaz. De sehol egy "made in japan", illetve semmiféle "made in ...". Csak két betû márkajelzés gyanánt : JC. Mond ez nektek valamit? Bár már ugyis ez lesz berakva, mert ilyent tudtunk szerezni.
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Honda
« Válasz #307 Dátum: 2007.01.24 10:21:54 »
Idézetet írta: "cujethu"
Sikerült beszerezni az alkatrészt!

10.900 HUF és állítólag japán, bár a dobozon csak angolul van feltüntetve, hogy Kuplung-fõhenger és alatta szerintem japánul ugyanaz. De sehol egy "made in japan", illetve semmiféle "made in ...". Csak két betû márkajelzés gyanánt : JC. Mond ez nektek valamit? Bár már ugyis ez lesz berakva, mert ilyent tudtunk szerezni.

Ja.
Nekem mindíg ilyen szûrõket hoz a forrásom.Azt mondja, hogy japó utángyártott cucc.Gondom még nem volt vele, az ára nagyon rendben van, hát hagy jöjjön.
A feliratokat tekintve néha a JC mellett valmi lengyel hablaty szokott lenni.
Nem izgat, én arra gondoltam oda érkezik hajón a cucc, ott van valami lerakat, elosztó, stb...

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Honda
« Válasz #308 Dátum: 2007.01.24 11:40:11 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "cujethu"
Sikerült beszerezni az alkatrészt!

10.900 HUF és állítólag japán, bár a dobozon csak angolul van feltüntetve, hogy Kuplung-fõhenger és alatta szerintem japánul ugyanaz. De sehol egy "made in japan", illetve semmiféle "made in ...". Csak két betû márkajelzés gyanánt : JC. Mond ez nektek valamit? Bár már ugyis ez lesz berakva, mert ilyent tudtunk szerezni.

Ja.
Nekem mindíg ilyen szûrõket hoz a forrásom.Azt mondja, hogy japó utángyártott cucc.Gondom még nem volt vele, az ára nagyon rendben van, hát hagy jöjjön.
A feliratokat tekintve néha a JC mellett valmi lengyel hablaty szokott lenni.
Nem izgat, én arra gondoltam oda érkezik hajón a cucc, ott van valami lerakat, elosztó, stb...


Közben én is pont ezt tudtam meg. A JC (Japan Cars Ltd.) egy lengyel cég, ami kizárólag japánból importált utángyártott alkatrészt. Ehhez képest az árik rendkívûl jók.
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #309 Dátum: 2007.01.24 19:31:27 »
Idézetet írta: "cujethu"
Közben én is pont ezt tudtam meg. A JC (Japan Cars Ltd.) egy lengyel cég, ami kizárólag japánból importált utángyártott alkatrészt. Ehhez képest az árik rendkívûl jók.


Ez egy ugyanolyan cég , mint a Nipparts meg a Japanparts . Japán autókhoz forgalmaznak utángyártott alkatrészeket , a saját nevük alatt .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Honda
« Válasz #310 Dátum: 2007.04.09 23:50:40 »
Tudom, nem adok-veszek topic. Árban kérnénk segítséget. Persze, ha vkit érdekel...
Kedves barát szeretné eladni 130000-et futott 2004-es Accordját. Van egy kis tanácstalanság az árat illetõen.
2 literes benzines, rendszeresen szervízelt, szép példány. A benne lévõ km-ek 90%-a autópályán szaladt bele, 150 körüli tempóban. Elsõ lökös volt javítva, lemez törve nem volt. (egy bólyát kapott el a még át nem adott M5ösön)
Comfort felszereltség(4 el ablak, kétzónás klíma, hifi, gerinctámaszos ülés, el. tetõablak) , pirosban (hallod, Palaczk?!) baromi jól néz ki. 16" könnyûfelni, plusz 15" lemezen téligumik.  Valóban garázsban tartott.
Egy pont ugyanilyen színû, de dízel és Executive felszereltségû gép érkezik május-júniusban, ezért válik meg tõle.
Gabe 254.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Honda
« Válasz #311 Dátum: 2007.04.10 11:03:52 »
Hasznaltauto.hu-n nézd meg a hasonló paraméterekkel bíró autókat, +-1 év hasonló felszereltség, azonos ccm.
Aztán hasonlítsd össze, hogy ezekhez képest, ha ÕSZINTÉN megnéznéd a saját hírdetésedet, mint kívülálló, akkor hol áll a mezõnyben. Aztán vedd figyelembe, hogy gyorsan kell eladni, vagy ráér. A garázst, meg az autópályás km-et nehéz megetetni bárkivel is, hogy ezért fizessen +ba   :szomoru: Csak olyan, aki Honda mániás, és ért hozzá  :kacsint: Sok sikert  :!:
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Honda
« Válasz #312 Dátum: 2007.04.10 12:25:16 »
Szerintem 3,5-4M közt eladható, persze ez erõsen függ a kereslet-kínálat arányától is és a KLaco által említettektõl
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Honda
« Válasz #313 Dátum: 2007.04.10 12:32:11 »
kb 10 hirdetés van összesen hasonló paraméterekkel, megnéztem. Sztem ha nem sürgõs, akkor 3,8ért meghírdetném. Ha igen, akkor 3,6-ért  :kacsint:
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Honda
« Válasz #314 Dátum: 2007.04.10 16:34:58 »
Egyébként meg részben szerencse kérdése is. Az Avensisek közt van egy fekete 1.8-as liftback kb. 90e km-rel, láttam is, ültem is benne, a tulaj abszolút rendben van, és fél éve nem tudja eladni. 4,1-en kezdte, most egy jó ideje 3,69-nél tart, és nem megy el neki. Egyetlen hibája van, hogy valamelyik ajtón van egy szép hosszú karcolás, amit ki kéne javítani. Nem ér le a fémig, de látszik.
Hogyha van az Accordnak ilyesmi szépségtapasza, akkor gond is lehet vele.
music