Szerző Téma: Honda  (Megtekintve 339839 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Honda
« Válasz #225 Dátum: 2006.01.29 17:51:48 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "KLaco"
Most nézem, mennyire vicces az 1.4-es mocival az új Civic. 14,6 sec alatt 100-on, ezt még a Yarissal is simán odaverem, még nem is kell kihajtanom a belét  :rohog: Ja és 7,6 a városi fogyi, 1.8-es mocival meg 8,4  :rohog:
A valóságban ez inkább 8-8.5 lehet , az 1.8-assal meg 9-9.5 . Szokványos értékek , annyira nem brutális eltérés . Gyári adatból a városi fogyi megvalósíthatósága nagyon függ attól , hogy melyik az a város . BP kétségtelenül nem nagyon alkalmas az ilyesmire  :szemforgat:

Az autó2-nél decemberi időben 12,3-at sikerült városban produkálni (a fed.comp 10,7-et mutatott).
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Honda
« Válasz #226 Dátum: 2006.01.29 17:59:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem minden esetben. Némelyik divat-design valóban nem sikerül időtállóra, és nem tudom miért, de általában tényleg pont az Opelre igaz ez, az én szememben is hamar elszürkülnek  Talán azért, mert az ő designjuk ugyan divatos, de igazából új elemeket sosem hoz létre, csak a meglévőket kombinálja modernül, de nem túl eredetien.

Kínában vol érdekes ezt megfigyelni, mert lehetett. Ott zömében jó tizenéves formatervű autókat gyártanak, de mivel ők is érzik, hogy elszállt az idő felettük, maguk modernizálnak néhányat. Na ebből "érdekes" dologok tudnak kisülni. Előfordul néha szép is, de inkább csúnya lesz a "ráncfelvarrott" verzió, viszont remekül nyomon lehet követni a forma-, és vonaldivatok változását. Van olyan is, hogy elég egy új hűtőrács és lámpatest, s máris korszerű az autó. :idea:
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Honda
« Válasz #227 Dátum: 2006.01.29 21:07:55 »
Idézetet írta: "music"
Az autó2-nél decemberi időben 12,3-at sikerült városban produkálni (a fed.comp 10,7-et mutatott).

Na ja, ha minden lámpánál legyorsulnak mindenkit, meg leszabályozás elött 1 hajszállal váltanak, akkor simán elképzelhető. Én is tudok ennyit fogyasztatni a Yarissal, nem kell hozzá nagy erőltetés se, csak 2-esben kell menni 55-el, szal ez nem mérvadó. Az 1.8 as moci a Civicben nagyon hasonló a Corolla TS-ben levő mocihoz, szal 4000ig lomha, mintha 1.6-os lenne, de 4000 felett, mintha 2000-es lenne, akkorát lök, szal ha finoman 2500nál váltogatsz, sztem pesti csúcsban is 10 liter alatt ki tudsz jönni.
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Honda
« Válasz #228 Dátum: 2006.01.30 01:43:28 »
Idézetet írta: "KLaco"
Na ja, ha minden lámpánál legyorsulnak mindenkit, meg leszabályozás elött 1 hajszállal váltanak, akkor simán elképzelhető.

És ha Neked lenne egy 140 lovas Civiced, Te nem ezt csinálnád vele?!?
Nekem pont az tetszett a Corollában, hogy viszonylag dinamikus haladással sem evett sokat.
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Honda
« Válasz #229 Dátum: 2006.01.30 17:07:17 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "KLaco"
Na ja, ha minden lámpánál legyorsulnak mindenkit, meg leszabályozás elött 1 hajszállal váltanak, akkor simán elképzelhető.

És ha Neked lenne egy 140 lovas Civiced, Te nem ezt csinálnád vele?!?
Nekem pont az tetszett a Corollában, hogy viszonylag dinamikus haladással sem evett sokat.

Az a ciki, hogy autótól függetlenül tudok nagyon türelmesen is vezetni, pláne, mikor ránézek az átlagfogyasztásmérőre a Yarison, és 8 litert mutat, akkor különösen finoman vezetek. De néha előtör belőlem az állat, és akkor nyomom neki  :nagymosoly:
Laco 73 :D

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Honda
« Válasz #230 Dátum: 2006.01.31 09:25:22 »
Hát az új designelemek soxor csak egy sorozatig maradnak, pl a Focus I műszerfala, Lexus IS hátsólámpája (a Mazda6-on is más lesz a következő, tuti).
Persze ez a kor divatja. Nem csodálkoznék, ha a következő Corollán is valami hasonló jelenne meg mint amilyen az új Civic, és még pár autón.
Ha 30-40 év múlva egymás mellé tesznek egy mai Corollát, 307-est, Focust, Golfot, azt fogják mondani, hogy mennyire hasonlók voltak ezek az autók. Én is így vagyok a régi kocsikkal, Faterom meg mondja, hogy ez Fiat, ez Renault, stb. én meg nem tudom őket megkülönböztetni.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Honda
« Válasz #231 Dátum: 2006.01.31 10:29:28 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Hát az új designelemek soxor csak egy sorozatig maradnak, pl a Focus I műszerfala, Lexus IS hátsólámpája (a Mazda6-on is más lesz a következő, tuti).
Persze ez a kor divatja. Nem csodálkoznék, ha a következő Corollán is valami hasonló jelenne meg mint amilyen az új Civic, és még pár autón.

Nekem a Focus műszerfala bejött, sajnáltam is, hogy az újé nem ilyen lett. Ha az új Corolláé változna, azt viszont nem bánnám.
music     

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Honda
« Válasz #232 Dátum: 2006.01.31 11:35:39 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Deep Rush"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "andzsin"
szerintem nagyon cool lett az új Civic, nagyon eltalálták, imho igazi slágerautó lesz, jó nem a panelproliknál:), mert azért 4,5 millából három db Logan is kifér: :ordog: de majd én is megnézem élőben, lehet, hogy úgy csúnyább? és ahogy látom mindenhol szuperlatívuszokat zengenek róla.

Nem, nem csúnyább élőben. Bár szerintem nem szép autó, hanem érdekes, és feltűnő, ami előben már nem annyira jellemző. Kíváncsi vagyok, hogy 2-3 év múlva is az lesz-e még, vagy gyorsan elkopik.

Nekem úgy tünik, hogy álltalában azok az autók, amelyikek megjelenésük pillanatában különleges design-al rendelkeznek, gyorsan "elkopnak" .
(legalábbis számomra. pl amennyire érdekesnek tünt nekem a H -Astra, most már észre sem veszem az utcán)

Viszont vannak kivételek , pl. a PUG 206 mai szemmel nézve is modern , egyéni , csinos - pedig hány éve látjuk már ?

Ha jól tudom 1998 második felében jelent meg valamikor. Tény, nagyon eltalált formaterv volt, de nem annyira mint a Mazda Xedos 6.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #233 Dátum: 2006.02.01 20:45:19 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Nekem élőben is ugyanúgy bejött , mint képen- sőt belülről még sokkal jobban, az a műszerfal valami fenomenális :10: ... aligha tudnám megunni. Legőszintébb gratulációim a Hondának, hogy meg merték így csinálni ezt a kocsit :D ! Amúgy a fő tervező egy nagyon fiatal (kora 30-as) ürge volt, akinek meglehetősen szabad kezet biztosítottak. Meg is látszik  :vag2:

Egy dolog biztos: rendkívül ügyes a formaterv abban az értelemben, hogy ránézésre egy kiskocsinak tűnik, holott 4,25 méter hosszú.


Na ez az ! Én tegnap láttam az elsőt a városban , elég sokáig nézhettem mozgás közben többféle szögből , és tényleg érdekes volt , hogy milyen kicsinek , tömörnek tűnik , meg alacsonynak - mint valami kis izmos ék  :o ... pedig se nem kicsi , se nem alacsony . Szóval ezt az autót már kontúrról meg lehet ismerni , nem kell hozzá látni a részleteket , pedig ez nem túl gyakori manapság  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #234 Dátum: 2006.02.01 20:48:08 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "KLaco"
Most nézem, mennyire vicces az 1.4-es mocival az új Civic. 14,6 sec alatt 100-on, ezt még a Yarissal is simán odaverem, még nem is kell kihajtanom a belét  :rohog: Ja és 7,6 a városi fogyi, 1.8-es mocival meg 8,4  :rohog:
A valóságban ez inkább 8-8.5 lehet , az 1.8-assal meg 9-9.5 . Szokványos értékek , annyira nem brutális eltérés . Gyári adatból a városi fogyi megvalósíthatósága nagyon függ attól , hogy melyik az a város . BP kétségtelenül nem nagyon alkalmas az ilyesmire  :szemforgat:

Az autó2-nél decemberi időben 12,3-at sikerült városban produkálni (a fed.comp 10,7-et mutatott).


Gondolom , kitaposták a belét . Pedig ezzel az autóval , a viszonylag nagy motorja miatt , lehet kulturáltan , nyugodtan is közlekedni . Kizártnak tartom , hogy ne lehetne 10 literrel elautózni vele városban úgy , hogy közben nem kell különösebben megtartóztatnod magad . Amúgy meg alkalmasint elszámolták magukat , mert a fedcomp-féle 10.7 már sokkal reálisabbnak hangzik .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Honda
« Válasz #235 Dátum: 2006.02.01 20:51:39 »
Idézetet írta: "Deep Rush"
Ha jól tudom 1998 második felében jelent meg valamikor. Tény, nagyon eltalált formaterv volt, de nem annyira mint a Mazda Xedos 6.


Igen , a 206-os formája tényleg jobban figyel az aktuális divatra , bár ezzel együtt időtálló . A Xedos 6 viszont a maga idejében legalább akkora dobás volt mint a Civic , az az autó mai szemmel nézve sem tűnik réginek , szóval tényleg zseniális  :10: ... egyébként ha egymás mellé tesztek egy Xedos 6-ost és egy mai Mazda 6-ost , jól látni , hogy utóbbinak honnan ered a formaterve . Voltaképpen csak átdolgozták és a mai kor divatja szerint kicsit szögletesítették a Xedost . Többek közt ezért is tetszik nekem annyira a Mazda 6 , a maga idejében nagy Xedos-imádó voltam  :o
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Satriani

  • Vendég
Honda
« Válasz #236 Dátum: 2006.02.06 14:51:55 »
Idézetet írta: "music"
Az autó2-nél decemberi időben 12,3-at sikerült városban produkálni (a fed.comp 10,7-et mutatott).

Azóta tesztelték a vezess.hu-n is ( http://vezess.hu/hir.php?idx=7328 ), sokkal moderáltabb fogyasztás jött ki. Nekem továbbra is a Civic lenne a választásom, ha most kellene új alsóközép kocsit vennem. Egyszerűen állat ez az autó  :szivecske:

Írtam róla korábban, nemrég a családba került egy 2,2-es dízel Accord. A tulaj normálisan használja, nem tököl, de nem is üti-vágja. Az első két tanknál 6,6-os és 6,9-es átlagfogyasztás jött ki; nem egyszerű egy bejáratós, masfél tonnás géptől. Én is vezettem már párszáz km-t, kiváló autó. Két kritika: nincs benne fedcomp és kissé szűk hátul. Ezeket leszámítva valóban élvezetesen vezethető, nem éppen egy átlagos középkategóriás kocsi.

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1593
Honda
« Válasz #237 Dátum: 2006.02.07 09:47:53 »
Idézetet írta: "Satriani"
Írtam róla korábban, nemrég a családba került egy 2,2-es dízel Accord. A tulaj normálisan használja, nem tököl, de nem is üti-vágja. Az első két tanknál 6,6-os és 6,9-es átlagfogyasztás jött ki; nem egyszerű egy bejáratós, masfél tonnás géptől. Én is vezettem már párszáz km-t, kiváló autó. Két kritika: nincs benne fedcomp és kissé szűk hátul. Ezeket leszámítva valóban élvezetesen vezethető, nem éppen egy átlagos középkategóriás kocsi.


Na ez a téma engem nagyon érdekelne, mert úgy az év vége felé szeretnénk cserélni az Ave-t Accordra, csak kombit akarok, és olyan 2-3 éveset, de nagyon gyenge még a használtautó választék. Azt, hogy nincs fed. comp. botránynak tartom, de hogy hátul szűkös ezt még nem hallottam. A fogyi szerinted jó vagy nem? Azt hallottam, hogy még az Ave-nél is kevesebbet kajál.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Satriani

  • Vendég
Honda
« Válasz #238 Dátum: 2006.02.08 15:38:14 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Azt, hogy nincs fed. comp. botránynak tartom, de hogy hátul szűkös ezt még nem hallottam. A fogyi szerinted jó vagy nem? Azt hallottam, hogy még az Ave-nél is kevesebbet kajál.

A fed.comp felszereltség-függő, van, amelyikben van. (Mondjuk ilyen értékű kocsinál az alapban kéne lennie...)

A helykínálatról annyit, hogy szerintem hosszában megfelelő a hely hátul, tehát két ember - a térdeivel együtt - elfér, viszont olyan kagylós az ülések kiképzése, hogy három ember közül a két szélső minduntalan be akar csúszni középre - ehhez meg széltében nem elég a hely. Én ültem 2-300 km-t hátul bal szélen egy limuzinban úgy, hogy ketten ültek mellettem. A fenekem be akart csúszni a mellettem ülő Öcsém feneke alá, de a törzsem nem tudott a seggem után menni, mert útban volt Öcsém könyöke :D Garantált gerincferdülés, két napig sajgott a derekam. A két utastársam nem volt szélesebb nálam, én meg kb. 75-80 kg és 176 cm vagyok... Szóval nem volt egy nagy élmény. Szerintem 4 embernek tökéletesen elegendő a kocsi, de 5 felnőtthöz kevés.

A fogyasztás - mivel "bejáratós" a gép - szerintem nagyon-nagyon korrekt. Azt, hogy az Ave mennyit enne hasonló körülmények között, nem tudom pontosan megítélni (csak egyszer vezettem nem túl hosszú távon új, 2,2-es, 150 lovas Avét), de szerintem egy üresen 15 mázsás, 140 lovas autótól a vegyes használatban (értsd: mindenki beleült, és kipróbálta, mennyire megy az autó :D) mért 6,6 és a főleg városi 6,9 kimondottan baráti. Szerintem nem a fogyasztás alapján kell döntened a két kocsi között, az mindkettőnél korrekt.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Honda
« Válasz #239 Dátum: 2006.02.08 15:40:05 »
Idézetet írta: "Bicskei"
Na ez a téma engem nagyon érdekelne, mert úgy az év vége felé szeretnénk cserélni az Ave-t Accordra, csak kombit akarok, és olyan 2-3 éveset, de nagyon gyenge még a használtautó választék. Azt, hogy nincs fed. comp. botránynak tartom, de hogy hátul szűkös ezt még nem hallottam. A fogyi szerinted jó vagy nem? Azt hallottam, hogy még az Ave-nél is kevesebbet kajál.


 :!: Én meg érdeklődöm a használt Ave kombik után. Lehet, hogy a Tiéd is megfelelne nekem?  :hmm:  :hmm:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.