Tudjátok, mi jutott eszembe azonnal, miután vezettem ezt az 1.8 benzin Civicet? Az Avensisünk. Az is ugyanilyen
... beülsz, és arra gondolsz: 2.0 motor, 147 lóerő, vúúú, menni fog
- aztán a fenét. Próbálsz úriemberesen vezetni (értsd: elegánsan, erőből, pörgetés nélkül, korán felkapcsolva) - és nem történik semmi. 2000-nél felkapcsolva kb. mint a nyári harmat. 3000-nél felkapcsolva is maximum tűrhető, de biztos nem az, amit a "majdnem 150 lóerő" alapján várnál. Ahhoz, hogy lépjen, hogy TÉNYLEG lépjen, 5000-ig kell pörgetni, mint valami sportkocsit. Mint valami hülyegyerek-autót
... na, hát ezt utálom én ezekben
! És ez az 1.8 Civic pontosan ugyanilyen.
Ezzel szemben, egy 2.0 dízel? Pécs, Hunyadi út, jóóó meredek emelkedő... 4-es fokozat, 50 km/h... rálépsz a gázra, és MEGLÓDUL
... igen, ILYEN egy erős motor
!
És tudjátok, mit? Régebben a szívó benzinesek sem voltak ám ilyen heréltek. A Camry pl. egész mást ad elő az Avensishez képest, ha 3000-ig pörgetem
... OK, nem olyan mint egy dízel, de mégis van ereje, van nyomatéka, húz