Szerző Téma: RAV4  (Megtekintve 466869 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:RAV4
« Válasz #1050 Dátum: 2018.04.08 22:53:36 »
Sziasztok. Faterom vett egy 2008-as Rav4-et... 89E (valós) km-el... igazából patika és nem is ezért kérdezek. De valami nagytudású azt mondta neki hogy ezekből a 2.0-es benzinesekből rendszerint kikönyököl a hajtókar stb és így úgy széthullik... na most 1AZ motor van benne nem tudom hogy FE vagy FSE... valami befecskendezés különbség van azt hiszem... de nem tudom pontosan... de ami jobban érdekel hogy mi ennek az alapja... megint rettegés? :O :O :O :O :no: köszönöm
Ki volt a nagytudású? Gondolom veterán Rav4 tulaj, vagy márkaszervizes aki naponta szereli? Eltaláltam?
Amúgy teljesen jogos a félelem, mert van benne hajtókar. :1eye:

akykka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:RAV4
« Válasz #1051 Dátum: 2018.05.08 12:01:00 »
sziasztok
uj felhasználó vagyok, sőt remélem új rav 4 tulaj is hamarosan. Kérdésem lenne , hogy a 2005 ös disel rav 4 pontosítva : Toyota Rav 4 Rav4 2.0 D 4x4 Sol  milyen konstrukciós hibái vannak? mire lehet számítani?. A tulaj elmondása szerint a turbó és a kettős tömeg tavaly lett cserélve és ezt igazolni is tudja. ja azt mondja világit az olaj szint visszajelző lámpa, de rendszeresen ellenőrzi nincs gond az olaj szinttel. Mitől lehet?
köszönöm előre is.
Ákos

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:RAV4
« Válasz #1052 Dátum: 2018.05.09 22:12:41 »
sziasztok
uj felhasználó vagyok, sőt remélem új rav 4 tulaj is hamarosan. Kérdésem lenne , hogy a 2005 ös disel rav 4 pontosítva : Toyota Rav 4 Rav4 2.0 D 4x4 Sol  milyen konstrukciós hibái vannak? mire lehet számítani?. A tulaj elmondása szerint a turbó és a kettős tömeg tavaly lett cserélve és ezt igazolni is tudja. ja azt mondja világit az olaj szint visszajelző lámpa, de rendszeresen ellenőrzi nincs gond az olaj szinttel. Mitől lehet?
köszönöm előre is.
Ákos
Szia! Ha jót akarsz magadnak nem veszel 2.0 d4d-t ! ;)
Eggyel fiatalabb 136 lovas 2.2 D4d sokkal stabilabb és erősebb motorikusan!
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szabadib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:RAV4
« Válasz #1053 Dátum: 2018.05.12 15:32:52 »
Sziasztok!

Laza terepezést be szokott vállalni valaki közületek?
A hátsó difit alulról kerülő kipufogó cső eléggé lelóg, meg is horpasztgattam már. Megoldást keresnék erre a problémára...pl.: el lehetne vezetni máshol? xa20 az1fe
stb stb

kustora

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
    • mokusradio
Re:RAV4
« Válasz #1054 Dátum: 2018.05.24 14:57:07 »
Sziasztok, van egy 2001. évjáratú, ötajtós 2.0 benzin automata RAV 4-em.

Elég sokat fogyaszt.
Városban rövidtávokon 15-16 liter. Néha kimegy országútra, ott 11 körül.
A check engine lámpa világít, a két hátsó lambdaszonda hibáját jelzi. Járt már valaki hasonló cipőben, ennyire durván okozhat többletfogyasztást az oxigénszenzor hibája?
Land Cruiser J90,  RAV4 2.0

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:RAV4
« Válasz #1055 Dátum: 2018.05.25 22:07:42 »
Sziasztok, van egy 2001. évjáratú, ötajtós 2.0 benzin automata RAV 4-em.

Elég sokat fogyaszt.
Városban rövidtávokon 15-16 liter. Néha kimegy országútra, ott 11 körül.
A check engine lámpa világít, a két hátsó lambdaszonda hibáját jelzi. Járt már valaki hasonló cipőben, ennyire durván okozhat többletfogyasztást az oxigénszenzor hibája?
Cserélj lambdaszondát (vagy katalizátort ha a füstgáz összetétel indikolja), különben az ECU kb. 50%-al meg fogja növelni a fogyasztást. Ez nem bug, hanem feature.
OBD II. csatlakozón ki tudják olvasni a lambda szondák grafikonját a megfelelően felszerelt műhelyben. Ha a szélsőértékek jók, de a grafikon "lomha", akkor a szondakiemelő lesz a te barátod.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:RAV4
« Válasz #1056 Dátum: 2018.05.25 22:09:14 »
Sziasztok!

Laza terepezést be szokott vállalni valaki közületek?
A hátsó difit alulról kerülő kipufogó cső eléggé lelóg, meg is horpasztgattam már. Megoldást keresnék erre a problémára...pl.: el lehetne vezetni máshol? xa20 az1fe
stb stb
Kipuffogóshoz el kell menni. Olyat épít amilyet akarsz.

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:RAV4
« Válasz #1057 Dátum: 2018.05.26 20:48:51 »
Sziasztok, van egy 2001. évjáratú, ötajtós 2.0 benzin automata RAV 4-em.

Elég sokat fogyaszt.
Városban rövidtávokon 15-16 liter. Néha kimegy országútra, ott 11 körül.
A check engine lámpa világít, a két hátsó lambdaszonda hibáját jelzi. Járt már valaki hasonló cipőben, ennyire durván okozhat többletfogyasztást az oxigénszenzor hibája?
Sajnos ezek szeretnek többet enni, városban, rövid távon.
Mennyi km van benne? Mi a pontos hibakód?
'08 RX400h
'09 Prius 3

bodicsaba

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:RAV4
« Válasz #1058 Dátum: 2018.05.29 23:23:31 »
Sziasztok!

Fut egy licitem a vaterán, hátha érdekes valakinek:

http://www.vatera.hu/235-60-16-teli-gumi-bridgestone-rav4-alufelni-2625767336.html

kustora

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
    • mokusradio
Re:RAV4
« Válasz #1059 Dátum: 2018.06.01 09:00:46 »
Sajnos ezek szeretnek többet enni, városban, rövid távon.
Mennyi km van benne? Mi a pontos hibakód?
Kb. 290 eKm. Nem tudom pontosan a hibakodot. A szerelo felhivott, hogy a ket hatso szonda futesi kore szakadt, de a szonda altalanos allapotarol nem tudott mondani semmit. Lehet, hogy mar faradtak ezek a szondak, kicsereltetem vele. Ha jutok valami eredmenyre, pro vagy kontra, leirom.
Land Cruiser J90,  RAV4 2.0

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:RAV4
« Válasz #1060 Dátum: 2018.06.01 12:51:20 »
Kb. 290 eKm. Nem tudom pontosan a hibakodot. A szerelo felhivott, hogy a ket hatso szonda futesi kore szakadt, de a szonda altalanos allapotarol nem tudott mondani semmit. Lehet, hogy mar faradtak ezek a szondak, kicsereltetem vele. Ha jutok valami eredmenyre, pro vagy kontra, leirom.
Ismerősnek is most fogják kicserélni, 200e km fölött jár, ugyanez a motor és automata. Márkaszervízben 47+munkadíj.
'08 RX400h
'09 Prius 3

meszeske

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:RAV4
« Válasz #1061 Dátum: 2018.06.03 19:38:11 »
Sziasztok !

Tanácsot szeretnék kérni . Jelenlegi autómat szeretném lecserélni egy magasabb építésű megbízható benzines városi terepjáróra.

Mivel anyagi kereteim határasok így használt autóban gondolkodom.

A konkrét típus Suzuki Grand Vitara 2.0 jlx vagy Toyota Rav 4 2.0 VVti ? / Mind két autó esetében 2006-2007 évjáratokat néztem /

A jelenlegi autóm WV Golf Plus 1.6 /2008/ . Semmi gondom vele de előtte egy 2000-es Honda 2.0 Cr-v volt és hát hiányzik az a feeling és érzés és hát az utak minősége is jobban kedvez ezeknek a magasabb építésű autóknak. /
Első körben a Suzuki volt a szimpatikusabb főleg aformája, de minél többet olvasgatok utána annál inkább tetszik a Toyota. / motor, fogyasztás,belső tér..stb /  Ezért jöttem erre a fórumra hogy egy-két fontosabb infot és részletet megtudjak a Rav 4 2.0 benzines típusáról.
Kérdéseim:
A Rav 4 benzines motorja is láncos ?
A Grand Vitara ellentétben a Toyotával állandó összkerék és gondolom ez miatt a menettulajdonságok ,fogyasztás, gyorsulás, motorhang, közúton való használat rosszabbak. Vélemény ?
Alváz, padlólemez anyaghasználat ? / A Suzuki biztos gyengébb a Hondánál - anno emlékszem a 12 éves CRV  teljesen makulátlan volt a nemrég egy ismerősnél  megtekintett Vitarához képest, amely sajnos nem vészesen de rozsdásodott / Toyota ...?
Érdemes-e beleugranom egy használt 150-180 ezret futott ilyen tipusú Vitarába  vagy Rav4-be ?/ Az okosok azt mondják hogy a régebbi autók esetében az anyaghasználat és tartósság nagyobb hangsúlyt kapott mint manapság . Ezt én is vallom akár a japán akár a német autók esetében lehet látni hogy egyszerűen a gyártás és anyagminőség gyengébb mint anno. /

Vannak-e a Rav 4-nek  típusbetegségei ?

A jelenlegi Golf futóműve iszonyat jó és nagyon kényelmes ,talán a fogyasztása sok , de cserébe a nemes egyszerűségű 1.6 benzines erőforrás nagyon könnyen és viszonylag olcsón szervizelhető.

A Toyota RAV 4 ezen 2.0 benzines tipusa mennyire szervizigényes ?

Sajnos soha nem volt lehetőségem új vagy 1-2 éves autót vásárolni és hitelt sem szeretnék felvenni de ha hosszabb távon szeretnék megtartani egy ilyen 2006-2007-es autót , akkor mire számíthatok a későbbiekben ? / Esetleg valakinek saját tapasztalata van ? / Lehet -e neki "örök kenyér" a portán ? :-)

Minden info érdekel !

Előre is köszönöm a válaszokat !

M.Pétert

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:RAV4
« Válasz #1062 Dátum: 2018.06.03 20:16:50 »
Sziasztok !

Tanácsot szeretnék kérni . Jelenlegi autómat szeretném lecserélni egy magasabb építésű megbízható benzines városi terepjáróra.

Mivel anyagi kereteim határasok így használt autóban gondolkodom.

A konkrét típus Suzuki Grand Vitara 2.0 jlx vagy Toyota Rav 4 2.0 VVti ? / Mind két autó esetében 2006-2007 évjáratokat néztem /

A jelenlegi autóm WV Golf Plus 1.6 /2008/ . Semmi gondom vele de előtte egy 2000-es Honda 2.0 Cr-v volt és hát hiányzik az a feeling és érzés és hát az utak minősége is jobban kedvez ezeknek a magasabb építésű autóknak. /
Első körben a Suzuki volt a szimpatikusabb főleg aformája, de minél többet olvasgatok utána annál inkább tetszik a Toyota. / motor, fogyasztás,belső tér..stb /  Ezért jöttem erre a fórumra hogy egy-két fontosabb infot és részletet megtudjak a Rav 4 2.0 benzines típusáról.
Kérdéseim:
A Rav 4 benzines motorja is láncos ?
A Grand Vitara ellentétben a Toyotával állandó összkerék és gondolom ez miatt a menettulajdonságok ,fogyasztás, gyorsulás, motorhang, közúton való használat rosszabbak. Vélemény ?
Alváz, padlólemez anyaghasználat ? / A Suzuki biztos gyengébb a Hondánál - anno emlékszem a 12 éves CRV  teljesen makulátlan volt a nemrég egy ismerősnél  megtekintett Vitarához képest, amely sajnos nem vészesen de rozsdásodott / Toyota ...?
Érdemes-e beleugranom egy használt 150-180 ezret futott ilyen tipusú Vitarába  vagy Rav4-be ?/ Az okosok azt mondják hogy a régebbi autók esetében az anyaghasználat és tartósság nagyobb hangsúlyt kapott mint manapság . Ezt én is vallom akár a japán akár a német autók esetében lehet látni hogy egyszerűen a gyártás és anyagminőség gyengébb mint anno. /

Vannak-e a Rav 4-nek  típusbetegségei ?

A jelenlegi Golf futóműve iszonyat jó és nagyon kényelmes ,talán a fogyasztása sok , de cserébe a nemes egyszerűségű 1.6 benzines erőforrás nagyon könnyen és viszonylag olcsón szervizelhető.

A Toyota RAV 4 ezen 2.0 benzines tipusa mennyire szervizigényes ?

Sajnos soha nem volt lehetőségem új vagy 1-2 éves autót vásárolni és hitelt sem szeretnék felvenni de ha hosszabb távon szeretnék megtartani egy ilyen 2006-2007-es autót , akkor mire számíthatok a későbbiekben ? / Esetleg valakinek saját tapasztalata van ? / Lehet -e neki "örök kenyér" a portán ? :-)

Minden info érdekel !

Előre is köszönöm a válaszokat !

M.Pétert

Kicsit tartózkodóan, mer' a monogrammod azonos a főnökömével, de mi lenne ha vennél egy RAV4-et és hallgatnánk az áradozásodat, hogy millen bölcsen döntötted meg HT-t. :D :D
A cuuki esetén ua.! :hmmmm: :hug: ;) :whistling: ::)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

meszeske

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:RAV4
« Válasz #1063 Dátum: 2018.06.03 21:08:32 »
Még az is lehet !  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.03 21:10:07 írta meszeske »

Makovics Kornél

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:RAV4
« Válasz #1064 Dátum: 2018.06.24 23:38:44 »
Sziasztok!

 

Toyota Rav4 2003 évjáratú 2000-es autóm van (diesel). Amióta megvettem azóta szenvedek vele. Az autó 3000-3500 fordulat között (pullzál) talán ez a legjobb szó rá. Mint kiderült a turbó nyomás elszáll terhelés alatt. De csak az adott fordulaton és nem is mindig. Volt már Turbó csere, EGR-csere, Motorfelújítás ….és még mindig csinálja. Vákuum csövek rendben…. Az egyik szerelő szerint érdemes lenne még megpróbálni a töltő nyomás szabályzó vákum szelepet meg a többi vákum szelepet megnézni , cserélni. Ebben szeretném kérni egy hasonló paraméterekkel rendelkező RAV-os segítségét. Persze fizetnék is érte. Ki szeretném próbálni , a 3-4 vákum szelepből valamelyiket . Hogy kiderüljön , hogy melyik lehet a rossz. Nem szeretnék kidobni az ablakon egy csomó pénzt azzal , hogy megveszem őket a boltba, de még sem jó vagy épp elég lett volna az egyiket cserélni!

Már úgy vagyok vele ha nem sikerül inkább eladom a kocsit L

Ha esetleg valaki szánna rám időt és segítene nagyon hálás lennék

Tel: 70 6517488

mail: kornel.makovics@partner.mediaworks.hu

Ide jelezzetek légyszíves. Előre is köszönöm!

Üdv Kornél