Elvileg a legkisebb hasmagasságom 212mm, ez az olajteknő alatti védőlemez, minden más ennél jelentősen följebb van. ( az meg eléggé össze van már gyűrve)
- mivel én kb 98% aszfalton járok vele, ezért se emelés, se terepgumi. - ha terepen megyek, akkor az itt az alföldön mély homok, néha agyagos -csúszós homok, viszont kb sík terep, így összesen egyszer kellett kicsit játszani, hogy kijöjjön.
Ezeknek a féltengelyei kb 2x akkora átmérőjűek, mint a személyautóké, vagy más kisebb gépé, és kb 1,5x-mint a Rav féltengelyek ráadásul alapban csak hátsó hajtással megy, tehát az első féltengelyek alapvetően az esetek nagyrészében terheletlenül mennek, hátul meg hagyományos kardán+bolygóműves difi+merev híd - míg neked ott is független felfüggesztés+féltengelyek.
Szerintem egy kicsit nagyobb terepesebb mintájú gumival is sokkal jobb lenne a terepező képességed, mint jelenleg - valami AT mintát kellene keresned rá, ami még befér a kerékdobba mindenféle reszelés nélkül.
( Vagy cserélj Hiluxra, vagy Lancruiserre
)