Nem kifejezeten gömbölyű, de nem is kocka, amennyire utána tudtam hirtelen nézni, 88-90 ig gyártott változat, tehát valami átmenet lehet, talán egy utolsó ráncfelvarrásos darab. A motor más mint a régebbi 1,6-osok, de nem értettem a lényeget, valami német honlapon szemezgettem. A négykerékhajtás az kapcsolható, igen. A műszerfalon van a kapcsolója, ahol más autókon a fűtés, vagy a rádió. Nagyon nem mélyedtem bele motorkód és egyebek tekintetében, mert igazából apáméknak kerestünk autót, egész más jellegűt, csak megláttam, és nem álltam meg, hogy ki ne kérjem a kulcsát. Merthogy ez egy kereskedésben volt. Még mielőtt kinyitottam volna, érdeklődtem az irodában pózoló kiscsajtól a paraméterei felől (mármint az autó! ) erre elővette a forgalmit, meg a zöldkártyát, hátha válaszolni tud a kérdéseimre, de elég birka volt, én meg kivettem a kezéből, hátha okosabb leszek. Gondoltam ha már megkaparintottam, megnézem kié az autó, és akkor jött az igazi meglepetés: apámékkal egy utcában lakik az ember. Még nem volt rá időm, de meg fogom keresni és kikérdezem. Gondolom ilyen megközelítésben még az ár is más lesz, de megmondom őszintén, pont ez az ami eleve óvatosságra int, pont ez az amiért hozzátok fordultam, tapasztalatok hijján ismeretségi körön belül. A tágabb családba össz két Toyota van, egy starlet, amivel tizensok év alatt egyedül az volt a gond, hogy akvárium lett a hátsó lámpából, meg egy yaris, amit még be sem járattak.
A 4wd hajtáslánc saját produktuma a Toyotának, vagy a Subarutól származik? És nem egy benzintemető ez a gép? Más tipusoknál sajnos az a tapasztalatom, hogy ez a korosztály az aminél szép lassan gyakorlatilag minden elkezd tönkremenni, és az befecskendezős elektronikás szerkezeteknél spéci műszerek és adatok nélkül egyébként is megfeneklik a tudásom.