Dipshit
A képek alapján az autóról annyit minimum el lehet mondani, hogy jó restaurálási alap. Talán meg lehet úszni részleges restaurálással is, bár a képek alapján törött volt, hátul meg baloldalt eléggé csáléra áll rajta pár dolog. De összességében nem tűnik rossznak, és ami fontos: nincs összegányolva mindenféle típusidegen alkatrésszel, nagyrészt megvannak az eredeti cuccai. És ez a fontos, mert ezeknek az autóknak a rákfenéje az alkatrész-beszerzés.
Főbb kopó alkatrészeket (fékbetét, szűrők, ilyesmik) még kapni utángyártottban. Gyári újból SEMMI nincs. Marad az ebay, ahol ehhez a típushoz még akadnak dolgok, de azért pl. adott esetben ennek-annak (pl. üvegek, utastéri dolgok) beszerzése nehézkes lehet.
Mindent egybevéve nem lehetetlen vállalkozás, de ne vágj bele, ha nincs legalább néhány százezred tartalékban. Ha van, akkor aránylag olcsón lehet egy megbízható, hétköznapi használatra, hosszabb utakra is alkalmas youngtimered, ami márkatörténeti szempontból kuriózum (az első FWD Toyota), és eléggé egyéni kinézete van - borítékolható, hogy az ára már csak felfelé megy, még ha most olcsón is beszerezhető. Ha valaki ilyet akar, most érdemes venni, és ez az autó méltónak tűnik arra, hogy megmentsék.