Én nem tudok róla, hogy lett volna ráncfelvarrás az RX-nél (de majd kijavítanak ha nem így lenne ).
A 400h-nak volt másmilyen az első lökhárítója, nagyobb felniken gördült, és a hátsó lámpái ledesek voltak.
Nem tudom hány LC tulaj vett azért ilyen autót, hogy terepre is menjen vele..., abban természetesen jobb az RX-nél.
RX-et én is vezettem már, a minőségérzet, no és persze a felszereltsége is bőkezűbb.
Ott van a sok kis "értelmetlen" extra is, mint pl az elektromos és memóriás kormányoszlop (ami még félre is húzódik, hogy kényelmesebben tudj be ill. kiszállni), vagy az elektromos csomagtérajtó (ami a a RAV4 és az LC esetében oldalra nyílik - nem éppen praktikus megoldás), és bár az LC-t nem tudom, de az RX esetében az anyósülés is kap elektromos deréktámaszt. Memóriás ülése vagy éppen gyári Xenon fényszórója is csak az RX-nek volt, az LC-kben amiket lehet látni az mind utólagos beépítés.
LC esetében az állítható futómű, a hátsó utasok által sajátkezűleg szabályozható klíma (igaz ezek csak az Executive esetén), illetve a +2 ülés lehet az "aduász", nem tudom ezekre mennyire van szükséged.
Más most nem jut eszembe.
Ha még nem tetted, próbálj ki LC-t is, van belőlük bőben az országban.
nem vagyok kibékülve az rx400h-val maradéktalanul, pedig anno mikor néztem a kereskedésben 6-7 darabot is vezettem egymás után modellfrissítés előttit és utánit is. a különbség a felszereltségben van, némi optikában, és elektronikában.
egyszerűen valami hiányzik. a fogyasztásában sem bízok, 2 tonnás autó, ebbe lpg kéne isten igazából. az rx300-at nem lehet átépíteni, mert a motorja alkalmatlan hozzá, az rx400h blokkja már bírja, németeknél pl van erre szakosodott toyota-lpg szerelő műhely. valahol el is van mentve a cég url-je.
arról nem is beszélve, hogy az rx400h indító akksija nevetségesen kicsi, pikk-pakk lemerül, ha nem használod folyamatosan, amit azért én valahol viccnek tartok, miközben egy tonnányi akksi van belepakolva. még a toyota/lexus kereskedő is csak hümmögött a kérdés felett, de csak bevallotta. pedig nagyon szívesen elücsörésztem benne, hozzá tudnék szokni. de a fogyasztása nem győz meg. és van ami nagyon zavar benne, az pedig az a gagyi ezüst műszerfal betét azzal a két ordas ronda tekerő gombbal valami corollából. hát az fertő, ránézek és nem hiszem el, hogy lexusba ilyet szereltek. tudom, kukacos vagyok, de akkor is agyrém. 2007-es modellben:(
valamiért az lc még mindig szimpatikusabb a traktor zörgő motorjával együtt is, nem tudom miért, pedig rr-es meg r-es hondám van 2 és 4 keréken is.. csak a 4 kerekes versenyautózást már kinőttem. nyugalomra vágyom, csöndre és békére, az autózás egyszerűen nyűg lett magyarországon. a honda absz unattraktív suv/terepjáró kategóriában (lassan amúgy is mindenben, kivéve a motorjait), dízel x5-től fosok mint a zállat, hogy megáll az út szélén.. németeknél nem lenne gond, ott mernék venni, de most mo-n élek épp, és így racionális döntéssel maradna a toyota ami szintén japó és szintén szeretem. talán az lc-vel nem jár (akkora) bunkófaktor sem kötelezően és nem olyan feltűnő. és ha az lc szétfossa magát, akkor asszem minden más is. szóval a megbízhatóságra nagyon építek az lc-nél, amit az rx-ből nem nézek valamiért ki.
egyszerre 25-30 km-t megyek, garázsból garázsba, az esetek 80%-ban, még ha a legtöbbet városban is, de 8 liter dízel körül számolok minimum, inkább 9. azt kell még kiszámolnom, hogy egy ilyen dízel, vagy egy lpg-vel átalakított benzines.
egy biztos: a dízel ára is idén 400 lesz. a gáz meg jóval olcsóbb még mindig, kérdés hogy mennyi km után éri meg, mert gázból ekkora tömegnél azért több is kell.