Amég nem váltasz arányos. Váltás közben meg ugyis kikapcsol a tempomat.
Mekkora igazságod vagyon! Akkor kézigáz helyett is tudom használni. Tök jó, úgyis pályáztam rá, vettem is hozzá tacskó váltókart.
Van valami jelsűrűség-határ? Tehát mindegy neki, hogy a néha 6000-es fordulatot kell venni a motorról, vagy a max. 1200-at a kerékről?
Már csak azért, mert volt már olyan bicikli kmórám, ami 50 fölött feladta...
Asszem, fog kapni egy plusz kapcsolót, amivel kiiktatom a kuplunpedál érzékelőjét, ha kell.
Szóljatok, ha végleg el kell döntenem, melyiket kérem!
A 300-asnál a sebességjel helyett kaphat fordszámjelet? Elvileg ugyanolyan (jellegű) jel megy a fordszámmérőhöz, mint a sebmérőhöz, nem?
Bocs a sok kérdésért...
ATom
Aszondja, hogy (MS-300):
kék kábel: 1,5-24V, 6Hz-8,5kHz
sárga kábel: 6-250V, 6Hz-488kHz
Mindkettő lehet sebesség vagy fordulatszám jele is, csak a jel minősége dönti el, hogy melyik kábelt kell használni.
Ha be tudod kötni mindkettőt (pl. kék a sebesség jelet kapja, sárga a fordulatszámot), akkor elhagyható a kuplungkapcsoló. Egyébként viszont nem ajánlom, hogy kiiktasd, mert a sebességváltás megbolondíthatja az automatikát (pl. ha üresbe teszed az autót, akkor tutira padlógázt nyom).
Az MS-50-nél ez az egész nincs, ott csak a korábban említett mágneses érzékelők vannak. Ennek megfelelően mindenképp szükség van a kuplungkapcsolóra (bár valahol mintha azt olvastam volna, hogy ott is van valami plusz védelem).
Amennyire tudom, nagyjából 40-180km/h között működik mindkét típus.
A döntést kb. a hét közepéig hozd meg, bár Mickey még nem válaszolt, hogy tudja-e vállalni az ügyintézést. Nagyon remélem, hogy addig megjön a pénzem, különben [smilie=sm52.gif] [smilie=sm50.gif]