Várjunk 1 napot az indexre, hátha lesz még valaki.
Sziasztok!
Tudom, hogy itt nem vagyok "valaki" , mert nem Toyotám van, de ha még lehet, szeretnék a lenti áron egy MS-50-esre benevezni.
Naponta legalább egyszer megpróbálok ide kukkolni, de mivel mostanában össze-vissza működik a netem (ezt a hozzászólást is megírtam már tegnap este is :evil: ), az lenne a kérésem, hogy ha akut dolog van (pénzt kell gyorsan adni, vagy hasonlók), a 20/4392902-es számon értesítsetek.
Pár kérdés, bár a vételi szándékomat már nem befolyásolja: a gázbovdenre hogyan van rákötve az azt huzigáló bizgentyű? A kuplungnál valami mikrokapcsoolót kell felhelyezni?
A sebességérzékelő elhelyezésénél számít, hogy a hordozója a kerék fordulatszámával forogjon? Pl. kardánra lehet?
Köszönöm előre is, üdvözlettel:
Juhász Tamás a. atompyka
Csao! Örülünk neked, a vásárlást - és a kedvezményeket - nem befolyásolja az autód típusa
A kérdéseidre kimerítő választ találhatsz a korábban Rozsomák által belinkelt pdf-fájlban, de a lényeget megpróbálom röviden leírni.
A gázbowden húzgálására 3 lehetőséget említ a beszerelési útmutató.
Kézenfekvő a gázbowdenhez a tempomat bowdenjét egy mellékelt bilinccsel rögzíteni, vagy ha van lehetőség, a tempomatnak saját kart is rögzíthetsz a gázadagolóra, amibe a bowdent akasztod.
A "fapados", végső megoldás a gázpedálra kötni a tempomat bowdenjét, ezt arra az esetre találták ki, ha nem bowdenes az autó.
Persze mindhárom esetben kell egy fix pont, ahol a bowden köpenyét rögzíted, nem messze a fentiek közül kiválasztott csatlakozástól.
Ha jól olvastam, a mikrokapcsoló a fékre kerül. A kuplungra egy mágneses (ajtónyitás-érzékelőhöz hasonló) kapcsoló való, aminek egyik felét a pedálra, a másikat mellé fix helyre kell rögzíteni, és kb. 10mm-nél nagyobb távolságra kapcsol.
A sebességérzékelőnél pedig az a fontos, hogy a
sebességgel arányos legyen, tehát a kardántengely is tökéletes (hátsókerék-hajtásnál ez az egyik ajánlott pozíció).