Na regélek mindenki nagy örömére...és már most elárulom a slusszpoént: egy japán Aygonk van!!!
Pénteken elhoztuk a kis cápát :nagymosoly: Ami elsőre feltűnt, hogy elképesztően nagy hely van benne!!! Van benne annyi hely, mint a Yarisban. És simán olyan érzésem van, mintha nagy autó lenne. A csomagtartó elég apró, dehát nem hűtőgépszállításra találták ki :pofa: Belülről igényes, felső kárpit szövet, nem kopogós műanyag, a műszerfalborítás elmegy, ami külön tetszik, hogy a kormány nem csak egy sima "fröccsöntött műanyag" :robbanfej: , mint a Yarisomban, hanem egyrészt fekete színű és lyukacsozott és olyan sportkormányos :nagymosoly: . Belülről elegáns kinézete van, apró ötletes megoldásokkal. Az üléskárpit betétei és maga az ülés is zseniális. A pedálok nagyon lábra állnak, könnyen kezelhetők. A váltó eddig mint a vaj :nagymosoly: A fed. comp. hiányzik az autóból, a középső konzollal nem igazán tudtak mit kezdeni a tervezők, az olyan üres így és semmi funkciója sincs. A levegőkeringetési kapcsolók ötletesek, bár a melegszabályozó már egy kicsit messze esik a vezetőtől. Konstrukciós hiba: nem lehet lezárni a külső levegő bejövetelét, ezért az IFA-bűz bejön. Ill. még nem tudtam eldönteni, hogyha nincs bekapcsolva egyes fokozatba sem a levegőkeringetés, hanem 0-án áll, akkor az azt jelenti e, hogy zárt a rendszer. Másik ami negatív: nincs zárható kesztyűtartó, ezt kispórolták. A harmadik, ami nem teccik: a kilométeróra hát az valami nagyon gagyesz! Egy szürke plecsni nagy fekete számokkal. Szörnyűűűűű :robbanfej: Az nem tudom melyik Aygo változatban van, ahol ki lehet hajtani a fordulatszámmérőt, ebben ilyen nincs. Viszont este feltámad ez a nagy gagysiág és legalább egy fél Csipkerózsika lesz belőle :kacsint: , szép narancssárga fénnyel vonja be az utasteret, így már egy kicsit jobban tetszett. Na ennyit a belsőről.
Menettulajdonságok: bár nem nyomtam még neki oda, de azt érezni, hogy a Toyota motor nagyon ott van a szeren! A legfeltűnőbb az volt, hogy a három henger ellenére sem volt akkora zaj 110-nél benne, mint a Yarisban, szerintem egyszerűen jobb a szigetelése. A gyorsulásnál persze érezni, a négy henger hiányát, de ha már eccer elindultál vele, akkor húz mint a gép :kacag: Az úthibákra érzékeny, de ez legyen a legnagyobb bajunk. A gép stabilan fut, kanyarokban nem dől meg, nincs felborulás érzés.
Kérdés? :nagymosoly: