Az ülés biztosan le volt engedve teljesen? Én magasabb vagyok nálad és nálam nem éri a hajam a tetőt, pedig nekem is van napfénytetőm.
Ahogy Xtrem írta, a rendszám furcsa, erre nem kérdeztél rá?
Őszintén - nem tudom, teljesen le volt -e engedve. De igazán ez csak az első ülésnél kérdés, mert a hátsó magassága nem állítható (azt hiszem...
) Az alatt, hogy sikerült ilyen pozíciót találni, azt értem, hogy sikerült úgy ficeregni kihúzott derékkal, hogy a fejem elérje a tetőt - de normális ember nem utazik, sőt, nem vezet ilyen testtartással! Ma direkt figyeltem magamra, én néha teljesen "beleroskadok" az ülésbe, vagy a fejtámlának dőlve, de az ülésben lecsúszva vezetek - kizárt, hogy bármelyik próbált autóban vezetés közben hozzáérne a fejem a tetőhöz, hacsak épp nem flészkelődök valamiért. Szóval ez olyan "eléri, ha akarom" beleérés volt - életszerű körülmények között nem okozna problémát.
A rendszámra nem is kellett kérdezni, a kereskedő mondta, hogy elveszett, ezért cserés volt. Nem firtattam, az enyém ugyanígy járt anno (amennyire tudom), 2001 -es, de J -s rendszáma van.
Nekem nem is tűnt fel a matrica hiánya, inkább az autó "állagát" néztem.
A gumival kapcsolatban, ha majd lesz, megoszthatnád a tapasztalatod (kopás). Gumis ismerősöm mondta, hogy ezeken a típusokon (SUV) kb 30.000 km után cserések a papucsok - ezek szerint nálam max 2 évet bír majd egy - egy garnitúra téli és nyári? Ej, beh várom
A kereskedések nem veszik saját névre a felvásárolt, beszámított autókat, sőt, a forgalomból is kivonják. Bérbe se fog senki adni ilyen autót. A szerviz csereautó meg szintén nem bérautó kategória.
Jah, meg is lepődtem volna, ha van ilyen, főleg a forgalomból való kivonás miatt. No meg ezek nem kis értékű autók, egy autóbérlettel foglalkozónál már egy kisautóért is százeres kauciót kell letenni.
Próbaútra azért gondolom van lehetőség, de azt is gondolom, hogy ez úgy korrekt, ha potenciálisan megvásárlandó autóra kéri az ügyfél (egyébként jöhetnének a tesztpilóták...
)