Na végre kaptam korekt választ,köszönöm,tehát akkor vagy gyűjtök még vagy 2millát hozzá,vagy nézek valami mást!
Azt hiszem ez az utóbbi marad,kár annyira beleszerelmesedtem mármint a beltérbe mert a kìvűlről szo,szo,na de sebaj,meg mondom őszintén a mai helyzetbe 8misit meg már nem szìvesen adok 1 autóért!
Monjdjuk azt azért sejtettem valahol,hogy a lexus ból ennyiért már nem a legideálisabb vásárolni,csak hátna,evégett is gondoltam,hogy jól körbejárom ezt a témát itt nálatok,mert ugye kereskedőt hiába kérdez az ember sajna olyan korrektek(tisztelet a kivételnek)hogy az csak no,magán személyt meg nem találni a ha hun az eladók közt vagy ha van is nembiztos,hogy túlon túl objektìv lenne!
Na,mind1 azért köszi szépen!
Üdv:feri
Én annyit hozzátennék a Misi hozzászólásához, hogy az nem feltétlenül baj, ha egy autóra rá kell költeni. A kérdés az, hogy mikor és egyszerre mennyit. Illetve, ha el kell adni, mennyire gond neked, ha nem tudod "gyorsan" eladni és esetleg nem annyiért amennyiért szeretnéd. Bár abból itélve, hogy a másik kiszemelt a Camry Hybrid, ami szintén egy ritka madár errefelé, valószínűleg nem gond.
Az viszont tény, hogy a Lexus-ok fenntartása nem olcsó. Ha jó példányt fogsz is ki és csak fogyó anyagokra (olaj, szűrők, fék, gumi) költesz, akkor is drágább, mint pl. egy Toyota. Igaz, hogy ez is viszonyítás kérdése. Én Yaris-ból ültem át, üzemeltetés szempontjából minden kétszer olyan drága, mint a Yaris-ban. Ha viszont egy használt BMW/Audi tulajt kérdezel meg, akkor ez kimondottan olcsónak számít.
És ha 5-6 éves GS-ből valaki 150eKM-nél kevesebb futottat példányt akar eladni neked, főleg második tulajdonostól, akkor légy gyanakvó. Egy tipikus GS/Lexus (első) tulajdonos simán beletesz az autójába évi 30eKM-t.