Látom néhányan a fórumról jól megadták a németautó b*ziknak.
A megbízhatóságról, amiről ott ment a vita, az relatív, mert minden kocsiból ki lehet fogni jót és rosszat egyaránt, csak ennek a valószínűsége nem mind1, ezt nem hiszik el Magyarországon 7millióan legalább.
A felszereltség is olyan dolog, hogy akinek ennyi pénze van, az nem sajnál még belőle 1-2 kütyűért plusz pénzt fizetni.
A cikk íróját tényleg ne minősítsük, mert valószínűleg 1 németautó b*zi szintén, aki azt hiszi, hogy mivel Benz volt az első aki autót gyártott, ezért a németek tudnak a legjobban autót gyártani. Csak éppen azt felejtik el, hogy mi az a Toyotizmus. Mert azt nem a németek találták ki szerintem. Szal a két kocsi annyira hasonlít egymásra szerintem, mint az új Swift a C3-ra. Ha akarom igen, ha akarom nem.
Több Moderátor is elismerte, hogy az a cikk csak egy geg, hogy ezen lovagoljanak, és összeugrasszák az embereket. Ugye nem volt több hír, teszt, hát kijöttek ezzel. És ugye sokan rá is haraptak, ezzel is biztosítva, hogy naponta többször visszanézzen az ember az oldalra, holott már napok óta semmi frissítést nem történt ott. Jó fogás, azt el kell ismerni.
Csak a módszer nem tetszik, és süt a szerzőről, hogy nála melyik az istencsászár autó. Lexust gondolom nem tesztelnek mindennap, eddig tudtommal egy alap GS300-ast teszteltek (még bőr sem volt benne), és talán 2 IS-t. Ezek alapján véleményt mondani a márkáról azzal, hogy "No Comment" szerintem magas, de ott a szerkesztőségnél nem ez volt az első ilyen húzás. No mindegy...
Egyébként a hozzászólásokból meg az derült ki, hogy inkább a német bu*ik azok, akik nem tudnak normálisan fórumozni, és süt róluk a hülyeség, meg hogy csak negatív előítélet van bennük, de személyes tapasztalat az nincsen. És valahogy bennem csak az ilyen suttyó bmw-s a diszkó elött effektust váltja ki, és velük azonosítom ezeket az embereket.
Mi meg kiállunk a japán mellett, de el tudjuk mellette ismerni a másik tábor autóit is, ez a különbség.