Megmondom őszintén, ha eladom a Corit, akkor jóval nagyobb teljesítményt szeretnék.
IS200+kompresszor/turbó? Utána kéne olvasni, mennyiből jönne ki egy óvatos feltöltés. Nekem össz-vissz az alacsony fordulaton nyomatékszegény motor volt a baj azzal az autóval, amit próbáltam, különben végtelenül finom műszer.
SZERK: ez egy feltöltött jószág, elég mogorva.
Úgy általában az autókban szeretem, ha széria állapotban vannak. Nem szeretem az utólagos dolgokat, semmilyen téren. Se motortuning (hacsak nem gyári, pl Porsche gyári tuning, vagy AMG, Alpina modellek) se beltér, se külcsín.
Bár tényleg meggondolva a dolgot, egy IS200 is plusz 65 le, ami elég tisztességes. Hány kiló is egy 200as?
Plusz 65 LE, de csak 5-tel több Nm (195, az is 4600-as fordulatnál) - mindez egy kétliteres hathengeres szívó benzinmotorból, vagyis teljesen más a karakterisztikája, mint a te turbódízelednek. Turbinaszerűen simán jár és hihetetlenül pörgős, ha pedig ezt ki is használod, akkor nyilván rendesen otthagyja a kis dízel Corollát, gyorsulásban is és végsebességben is - de ha alacsony/közepes fordulaton visszagang nélkül csak úgy odalépsz a gázra, akkor elég nagy apályt fogsz tapasztalni a Corollától megszokott húzás helyett. Magyarul kevésbé rugalmas az IS, de ez természetes velejárója az ilyen motoroknak. Máshogy kell vezetni.
Hát ez az! Én viszont most a nagy benzines karakterisztikára vágyom. Alacsony fordulaton is lehessen pöfögni, úgy, hogy ne legyen fulladós, de pörgetve meg üssön.
Éppen ezért egy turbós IS200 sem lenne annyira szimpi. Egyrészt a belenyúlás miatt, másrészt az végletes fordulatokon (nagyon alacsony, nagyon magas) sem szerencsés. A turbinaszerű járás nagyon szimpatikus.
Őszintén szólva, használva a V6 is nagyon kellemes volt, bár annak van egy kis rekedtes hangja, ami egy kis plusz pszicho-lóerőt eredményez. A turbinaszerű járás meg elvesz néhányat...