...Ave II-ből átülve is kvázi ugyanaz a minőségérzet fogad.
Ezt hangyapénisznyi túlzásnak érzem.
Az E12-ben a ráncfelvarrt Avensis anyagai vannak, az Ave II szerintem egy szinttel jobb. De az E12 mai szemmel is kiemelkedik a kategóriából, úgyhogy ha kompakt utódot keresnék, ebből engednem kéne.
Ez csalóka. Az Ave I jócskán tágasabb belül, főleg hátul. Elöl mondjuk nincs lényeges különbség, ez tény.
Ugyanezt írták egy másik fórumon is, úgyhogy elfogadom. Régen ültem már Ave I-ben ezek szerint.
Viszont ez új nekem, hogy ez téged zavar; a korábbi rugalmasság-vitáink alapján azt gondoltam volna, hogy neked ez a paraméter lényegtelen. Na mindegy.
Nézd, én alapvetően szeretem használni a váltót, sőt, ebben a kocsiban ez kifejezetten hangsúlyos lenne, mert ennél jobbat rajzolni sem lehet, de... De amit általában szeretek a szívó benzinmotorokban, az itt nekem hiányzott. A sajátom alapjárattól terhelhető, nincs olyan tartomány, ahol harmatgyengének érződik, végtelenül kiegyensúlyozott, gyakorlatilag 1000 és 6000 között hasonlóan működik. Persze nem egy rakéta, a kisebb áttétel miatt rendszeresen vissza kell kapcsolni, de maga a motor nagyon-nagyon kiegyensúlyozott. Ez nem tűnt annak, ami hiányzott. Meg vezettem korábban jónéhány kétezres benzinest (igaz, mind sor4-es volt), azok alul egy számmal erősebbek voltak.
De akkor ezt nem a 2.0 szívó motorral, ugye? Mert különben lesz egy szintén rugalmatlan, viszont kevésbé finom futású, és többet zabáló motorod.
(OFF: ijesztő értékeket ír a teszt ... 100-110-nél országúton gurulászva 9? Az Avénk így bő 6 litert kajál. 60-70-es városi egyenletes haladásnál 8.4 ?!? 5 litert jó, ha megeszik így az Ave! Ez brutális. Miért zabálnak ennyit a boxerek?!? Válasz mehet a Subaru topikba is...)
Hát, meglátjuk. Subaruból a négykerék miatt látatlanban inkább egy 2,5-ös vagy egy - Európában nem forgalmazott - turbó kéne. A tesztfogyasztások szerintem eltúlzottak, a spritmonitor szerint nem vészes a
2003 utáni Legacyk fogyasztása, az
IS200-nál mindenesetre jobb az átlag még úgy is, hogy nem szűrtem teljesítmény szerint, így a mintában van 3,0 SpecB is.