Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 309448 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4414
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Beszélgessünk...
« Válasz #45 Dátum: 2005.02.09 12:43:51 »
Idézetet írta: "Batyuka"

Micsoda!!!!????? $45k a KISKERESKEDELMI ara a GS300 4WD-nek????!!!!
Mennyi is a dollar??? 200 korul??? Az annyi mint 9 milla + nyilvan VAT...

Nalunk mennyi is lesz, 17 korul???:evil:  :evil:

Meg reg adó...
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Batyuka

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
    • http://www.qefglobal.com
Beszélgessünk...
« Válasz #46 Dátum: 2005.02.10 09:15:44 »
Idézetet írta: "afekete"
Idézetet írta: "Batyuka"

Micsoda!!!!????? $45k a KISKERESKEDELMI ara a GS300 4WD-nek????!!!!
Mennyi is a dollar??? 200 korul??? Az annyi mint 9 milla + nyilvan VAT...

Nalunk mennyi is lesz, 17 korul???:evil:  :evil:

Meg reg adó...


Persze nalunk olyan is van. Amerikaban is?
Nem ismerem az amerikai adopolitikat (a magyart sem!!!!) de kicsit viccesnek tartom hogy ott a csoka kifizet x osszeget mi meg ennek min. a masfelszereset. Ja, hogy nyilvan az EU horror vammal vedi a piacat? Miert nincs Lexus gyar Europaban? 35000 euroert vinnek mint a cukrot  :)
vensis II, 1.6 Sol Sedan [size=12]33[/size]

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Beszélgessünk...
« Válasz #47 Dátum: 2005.02.10 10:36:43 »
Odakint a Prius is 20.000 dollár körüli összegbe kerül, egy jól felszerelt 1.6-os Corolla meg 1X.000 dollár...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9651
Beszélgessünk...
« Válasz #48 Dátum: 2005.02.10 11:03:41 »
Amcsiban a legjobban felszerelt Toyota Camry V6 is kb 25000$ körül mozog, és ott ugye az ilyen nagy autók tömegcikknek számítanak.
Az itthoni árpolitikára pont egy ilyen Camrys áram van, 2003 nyarán a fullos verzió 25700 euróba került ÁFA és vámmentesen, itthon meg a bolti ára 11M volt akkoriban... Majdnem 5M ft a különbség...  :?
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

cere

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
Beszélgessünk...
« Válasz #49 Dátum: 2005.02.12 13:22:37 »
USA-ban az Áfa 5-8% körül mozog, de van olyan állam, ahol 0%.

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25315
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Beszélgessünk...
« Válasz #50 Dátum: 2005.02.14 08:59:30 »
Új Lexus!!! Cikk a főoldalon.
music      

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Beszélgessünk...
« Válasz #51 Dátum: 2005.02.16 10:09:43 »
Idézetet írta: "Szeke"
Odakint a Prius is 20.000 dollár körüli összegbe kerül, egy jól felszerelt 1.6-os Corolla meg 1X.000 dollár...

Ezen annyit javítanék, hogy a Corolla 1.8-as és a jól felszerelt változata $20e körül mozog. A Prius szerintem drágább kicsit, de ahhoz konkrét árat nem tudok.  :roll:
 8)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Beszélgessünk...
« Válasz #52 Dátum: 2005.02.17 11:00:20 »
Idézetet írta: "whis"
Ezen annyit javítanék, hogy a Corolla 1.8-as és a jól felszerelt változata $20e körül mozog. A Prius szerintem drágább kicsit, de ahhoz konkrét árat nem tudok.  :roll:
 8)

A Prius árát egy Newsweek, vagy hasonló magazinból vettem, ahol a legkisebb fogyasztású autókat kerestek. Ilyen Top 10 fuel savers vagy hasonló. De leellenőriztem : http://www.toyota.com/prius/index.html  Tényleg ~20.000 dollár.   :roll:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9651
Beszélgessünk...
« Válasz #53 Dátum: 2005.02.18 11:22:17 »
Egy 2004-es teszt a ráncfelvarrott LS430-ról :
Egyetlen karosszériaváltozat, egyetlen motor - mindez első hallásra nem igazán csábító, ám ha tudjuk, hogy a Lexus legnagyobb modelljéről van szó, akkor nem kukacoskodhatunk tovább. A sokak által a világ legjobb luxusautójának tartott LS 430 nem széles motorpalettával, hanem utolérhetetlen komfortjával, makulátlan minőségével és utánozhatatlan harmóniájával kényeztet.
 

A modellfrissítések szükségszerűségét még egy olyan konzervatív márka sem hagyhatja figyelmen kívül, mint a Lexus, így a japán cég a közelmúltban felfrissítette csúcsmodelljét, az LS 430-ast. Az autó külsején alig változtattak - minek is, hiszen az ő vevőiket nem a harsány magamutogatás érdekli -, ám a kényelmi felszerelések hosszú listáját megtoldották néhány tétellel.

Egyre feljebb

Ezek a tételek önmagukban jelentéktelenek, hiszen a hátsó utasok plafonból lehajtható piperetükre vagy a biztonsági öv elektromos mozgatású állítása nem változtatja meg nagyságrendekkel az autó komfortját. Ám éppen ez jelzi, hogy a hihetetlenül bőséges felszereltséghez szinte már nem is volt mit hozzátenni: nehéz a luxust fokozni abban az autóban, ahol még a volán négyirányú állítása is elektromos, a világ legjobb hifiberendezése a hátsó ülésről is kezelhető, az elektromosan állítható és memóriás hátsó ülések fűthetők és beépített masszázsfunkcióval rendelkeznek, és a jobb első ülés a háttámláján található gombok segítségével előretolható, hogy a hátsó utas elképesztő méretűre bővíthesse a lábterét és nagykövetnek érezhesse magát.

Csúcstechnika

Ez utóbbi berendezés világosan jelzi, hogy az LS 430 tulajdonosa többnyire hátul utazik, az autót pedig sofőr vezeti. A gyár azonban az autóvezető munkahelyét is komfortossá tette: a vezetőülés minden elképzelhető irányban elektromosan állítható - még az ülőlap hosszúságát is lehet szabályozni -, két felfújható deréktámasz segítségével pedig testre szabhatja a fotelt. A munkája is könnyebbé vált, mert az autó fényszórói ezentúl bevilágítanak a kanyarba, a navigáció és az audiorendszer hangvezérléssel (Bluetooth) irányítható, tolatásnál pedig kamera vetíti elé az autó mögötti tér képét. Sőt, nemcsak azt, hanem különböző színű segédvonalakat is, amelyek révén még a legszűkebb helyen is gyerekjáték az ötméteres luxusautó beterelése. Ráadásul minden olyan magától értetődő természetességgel és kulturáltan működik, hogy óhatatlanul megfogalmazódott bennem az érzés: " Lexusnál nem tudnak hibázni". S mi szilárdíthatná meg jobban az autóba, a márkába vetett bizalmat, ha nem ez a benyomás?

Bizalom

A bizalomra a hajtáslánc és a motor is rászolgál. A 4,3 literes, V8-as masina közel 300 lóerőt teljesít; nyilván sokkal többre is képes lenne, de ez is bőségesen elegendő, és a Lexus a környezetet sem akarja indokolatlan mértékben szennyezni. A 280 lóerő már csak azért is elégnek tűnik, mert az LS-sel nem nyomulni, hanem vonulni kell. Ebből a kocsiból ereje és nagysága ellenére hiányzik az agresszió, ám annál több benne a stílus, az elegancia és a méltóság. S persze a csúcstechnika - minden mennyiségben. A mai Toyotákba is a Lexusból került át néhány éve a variálható szelepvezérlés (VVT-i technika), ami hozzájárul ahhoz, hogy az LS méreteihez és teljesítményéhez mérten szerény, 13-14 liter közötti átlagfogyasztásra képes. Remekmű a váltóautomatika is: a kapcsolások nem hallhatók és nem is érezhetők, lopva figyelnem kellett a fordulatszámmérő mutatóját, hogy tudjam, mikor váltott a masina. Az új LS-ben a korábbi ötfokozatút hatfokozatú egység váltotta fel, amivel sikerült újabb néhány decit lefaragni a fogyasztásból.

Európa

A Lexus márka és az LS fő piaca eddig Észak-Amerika volt, a Lexus csak az utóbbi években indított offenzívát Európában is. Dízelmotor nélkül persze nincs könnyű dolguk, de sokat tesznek azért, hogy autóik itt is egyre népesebb közönségnek tessenek. Az ide szállított kocsikra ezért a korábbi 16 helyett 17 colos alufelnik kerülnek - természetesen alacsonyabb oldalfalú, azaz merevebb gumikkal -, valamint a széria légrugózás karakterisztikáját is feszesebbre vették. Szerintem ugyan a korábbi, lágyabb hangolás jobban harmonizált az autó atmoszférájával, ám az LS egyéni hangulata és összhangja ezzel együtt is érintetlen maradt. Akit megérint a tökéletesség varázsa, az ezért az autóért valószínűleg rajongani fog: az LS-nek hasonló a kisugárzása, mint egy gyönyörű, bonyolult, aprólékos kézi munkával készített óraszerkezetnek, amely a maga nemében szintén a tökélyre fejlesztett, vegytiszta mechanika. Arra pedig fogadni mernék, hogy az LS vásárlói nem hordanak kvarcórát...
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
  • Autó: Toyota Prius SOL Navi, 2010, Toyota Avensis Liftback Sol Elegant 1.8, 2005
Beszélgessünk...
« Válasz #54 Dátum: 2005.02.18 12:43:44 »
Xtrem:
Honnan másoltad be ezt a cikket?

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Beszélgessünk...
« Válasz #55 Dátum: 2005.02.18 12:45:20 »
Idézetet írta: "whis"
Idézetet írta: "Szeke"
Odakint a Prius is 20.000 dollár körüli összegbe kerül, egy jól felszerelt 1.6-os Corolla meg 1X.000 dollár...

Ezen annyit javítanék, hogy a Corolla 1.8-as és a jól felszerelt változata $20e körül mozog. A Prius szerintem drágább kicsit, de ahhoz konkrét árat nem tudok.  :roll:
 8)


Egészen pontosan jelenleg az USA-ban
 Corolla 1,8 -13-170 LE = 14-17,5 ezer $
 Prius - 20900 $
 Lexus GS 300 - 38900$
Egy új 2,4-es nagyon jól felszerelt Camry-t 18-24 ezer usd-ért meg lehet kapni.

Ezek kvázi netto árak, amelyeket még helyi adók terhelnek, de ezek összege max egy ezres.
Mellesleg a dollár most 187 forint.
Nem véletlenül az USA a legmotorizáltabb ország, de ott a legnagyobb az árverseny is a gyártók között. Egy Subaru WRX-et egyévesen húszezer alatt is lehet kapni.
Az összes forgalomba kerülő autót megnézhetitek a www.msn.com alatt az Autos rovatban. Ajánlom még pl körülnézni a www.carmax.com oldalon, de az igazi durranások a www.ebaymotors.com aukciós website-on vannak.
A csak a licences dealereknek szóló banki aukciókon, ahol a bankok által a nem fizető dealerek autóit árulják, o km-es gépeket lehet venni 3-400 dollárért. Egyes dealerek már kizárólag erre szakosodtak és csak olyan gépekkel kereskednek, amelyekhez ilyen árverésen jutottak hozzá.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9651
Beszélgessünk...
« Válasz #56 Dátum: 2005.02.18 13:27:05 »
Idézetet írta: "squiddy"
Xtrem:
Honnan másoltad be ezt a cikket?


Az origo-ról. LS430
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9651
Beszélgessünk...
« Válasz #57 Dátum: 2005.02.18 13:29:06 »
Saro, ez az avatar képed is mintha ismerős lenne az origóról, van ott egy Corolla TS-es teszt, nagyon szép kis masina a képek alapján.  :)
Csak nem az a tiéd?  :)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Beszélgessünk...
« Válasz #58 Dátum: 2005.02.18 15:17:09 »
A Lexusok ellenállnak a vírusoknak
írta: Bodnár Ádám , idő: 09:39

[News.com] A Toyota autógyártó cáfolta azokat a híreket, amelyek szerint egyes járműveinek fedélzeti számítógépét megfertőzheti a Cabir mobiltelefonos vírus. Emlékezetes, hogy a Kaspersky Labs antivíruscég januárban jelentette be, hogy azt vizsgálják, vajon egyes Lexus-típusok fedélzeti rendszerét megfertőzhetik-e azok a mobilvírusok, amelyek Bluetooth kapcsolaton át terjednek.  :10:

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Beszélgessünk...
« Válasz #59 Dátum: 2005.02.18 17:12:26 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Saro, ez az avatar képed is mintha ismerős lenne az origóról, van ott egy Corolla TS-es teszt, nagyon szép kis masina a képek alapján.  :)
Csak nem az a tiéd?  :)

restellem, én írtam ott a kocsimról...