3 évig hajtottam napi rendszerességgel egy ilyen 2. generációs GS 300-t. 200eKm-el vettem, 270eKM-el adtam el. 3 évet volt nálam. Azóta is visszasírom, de hát vannak nagyobb prioritások... család ugyebár
Nálam 10-12 között evett (vegyesen autópálya és város), de nem voltam egy gyorshajtó, csak követtem a forgalom ritmusát. A nyugalma nem az állatot hozza ki belőled
Hébe-hóba volt alkalmam 3. generációs GS-t is hajtani, az még jobb (halkabb, finomabb, kellemesebb automata váltó). A hibridek kevesebbet fogyasztanak, de csodákra nem számíts. A 3. generációs hibrid GS még nem vetekszik a dízelek fogyasztásával (ezt a 4. generációra tartogatták )
Az észrevehetetlen automata váltó sokat számít az autózási komfortban. Ezt különösen fogod értékelni, ha már kinőtted a raccsingos korodat Főleg kézi váltós dízel után...
Egy ilyen autónál igenis azzal kell számolni, hogy előfordulnak költségek és ha gyári alkatrészekkel szervízelsz, akkor az prémium árban lesz, de meghálálja. Időnként így is meg fogsz lepődni, hogy a (nem) prémium versenytársakhoz képest olcsó szervízelni és keveset kell szervízelni.
Sok sikert a választáshoz!
Köszönöm, remélem lesz
Olvastam a GS topicot, a GS történeted ott - részben - dokumentálva van
Ránézésre sem egy vadulós autó. Nem tudom, mi lehet a "Kombi traktor", de elhiszem, hogy ezt sajnálod (én csak a képeket látom, de pl az a műszerfal nagyon ott van...). Remélhetőleg összejön újra az élmény.
Ami engem illet, csodát nem várok - megbízható, kiszámítható költségű autót keresek, nem baj, ha többet fogyaszt, mint a mostani, csak mértékkel tegye és adjon érte cserébe valamit. Ezt szerintem még a "sima" benzines is tudná hozni.
Sosem volt automata váltós hátsókerekes autóm, külön-külön sem, nemhogy együtt. De szerintem kedvelnénk egymást. Szeretek vezetni, és ezt a tapasztalatot nagyon hiányolom. Versenyezni nem szoktam (no jó, néha talán
), ámbár mivel az átlag forgalomnál többnyire valamivel gyorsabban vezetek, gyakran előzök. De úgy tudom, ezek az automaták nagyon jók (a GS300 -ét is sok helyen dícsérték) Ami meg az alkatrészeket illetei, azt a mostaniba sem gombokért adják - mondjuk ezt akkor is tudtam, mikor megvettem. Sajnos egyre több kell, lassan bérletem lesz a márkaszervizben itt nálunk...
Jelentem, a GS, RX és Általános topikokon sikerült átrágnom magam, monstre volt (főleg ez utóbbi), de megérte, nagyon hasznos dolgokat olvastam (és sokakat megismertem - a fórum adta lehetőségek között persze.) Remélem, egyszer aktív tagként - tulajként is becsatlakozhatok ebbe a jó kis pörgős, segítőkész közösségbe.
Abba egyébként most gondoltam bele, hogy én jól kinéztem a mitszeretnéket, de van még kb fél év a cseréig - még ha életem párját meg is győzöm, akkor is kilevelezek a várakozásban (no persze, tavasz lesz
)